ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door futuristie rosso
#79289
Hemelvaart weekend 2008 ARA club


Beste Ara leden,

Aangezien het afgelopen hemelvaart weekend door veel mensen als zeer positief is ervaren heb ik bij hotel Zur Quelle een optie genomen voor de hemelvaart 2008, want je moet er tegenwoordig vroeg bij zijn.
Het hemelvaart weekend is van 1 mei t/m 4 mei 2008

De prijs voor dit arrangement bedraagt evenals in 2007  €130,= per persoon inclusief overnachting ontbijt en een 3 gangen menu.
Het  hotel beschikt over keurig ingerichte kamers en een goed restaurant en overdekte stalling voor de motoren.
Tevens is het uitgerust met een gezellig bierstubbe voor de gezellige uurtjes na het motorrijden en voor het ophangen van sterke verhalen.
Dagtochten
Het hotel beschikt over ongeveer 15 routes van 100-310 km in de vorm van een roadbook.
Tevens zal Volker mij een cd toezenden met de routes die ik dan op het forum kan plaatsen.
De streek
Het Westerwald is een middelgebergte in de Duitse deelstaten Rijnland-Palts, Noord-Rijnland-Westfalen en Hessen.
Het gebergte is voor 40 procent bebost en er is vorming van leisteen, klei en ijzererts. Het gebergte wordt door de rivieren de Rijn in het westen, de Sieg in het noorden, de Dill in het oosten, en de Lahn in het zuiden.
De hoogste top van het gebergte is de Fuchskauten van 656 meter en de bezienswaardigheden zijn het slot Dillenburg, de stad Siegburg en de stad Limburg an der Lahn
De ARA leden die afgelopen jaar zijn meegeweest kunnen jullie vertellen wat voor een prachtige streek het is om met de motor te toeren

Inschrijven
Inschrijving staat open voor alle ARA leden en hun partner. Niet leden kunnen alleen mee als er nog open plaatsen ter beschikking staan.

Inschrijven dient te gebeuren voor 31 januari 2008 omdat daarna de optie bij het hotel vervalt..

Inschrijven geschiedt door het overmaken  van €65 euro pp op postbankrekening 7718908 t.n.v. Aprilia Riders Association  onder vermelding van Hemelvaart 2008

Tevens verzoek ik u een email te sturen naar info.meinema@casema.nl. Over eventuele ditjes en datjes kan ik u dan informeren

Het aantal deelnemers is beperkt tot 25 personen dus reageer snel


Het restant van de betaling dient voor 7 april 2008 aan de penningmeester te worden voldaan

Links
Hotel zur Quelle http://www.gasthaus-zur-quelle.de
Motorsite Westerwald http://www.motorrad-touristik.de/
vvv site westerwald http://www.westerwald.nl/
Motorvriendelijke hotels in Duitsland http://www.biker-connection.de/


Deelnemers

Ron meinema en Yvonne van den Brink **
Jelle IJlstra **
Frank david van Beers **
Chris Klok en Jorien Batterink **
Henk van Laar **
Jan van Os **
Chris Koolschijn**
Anne Schurer **
Frank en claudia Wighert**
Jos Hanssen **
william vercoulen **
michel Karis**
Huub Kromentuin  **
Tei Neelen  **
Frank van den Heuvel en Esther Blom**
Ruud Gortworst**
John en Jolanda Willemse**
Bert alkemade**
Rob Janssen**
dave glansdorf **
* = aanbetaling voldaan
** totaal voldaan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door futuristie rosso op 30 apr 2008, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeremiah
#79310
Hoi Ron,

Jelle en ik hebben genoten van de 4 dagen in Westerwald en Jelle had al een optie genomen voor volgend jaar, wij zijn er dus weer bij. Zelfs een beetje regen is niet erg, dan moet je maar geen chroom op je brommer nemen!!!!

groetjes FrankDavid
Avatar
Door robz
#79314
goed plan!

krijgen we dan verse serveersters of moeten we dezelfde crew lastig vallen? ;D
Door FastJ
#79341
[quote="futuristie rosso"]
er kan veel gebeuren in een jaar Rob
[/quote]
ze zullen volgend jaar wel een jaartje ouder zijn ... :tease:
Avatar
Door Sjaakie
#79345
[quote="robz"]
goed plan!

krijgen we dan verse serveersters of moeten we dezelfde crew lastig vallen? ;D
[/quote]

Ik ben voorstander. En die serveersters moeten we handhaven, we waren al erg ver gevordert met de wetenswaardigheden wat betreft de lichamelijke versieringen. Zijn we wat meer voorbereid  :yes: volgend jaar wat en hoe we het moeten vragen. En jij helemaal Rob, :yes:  kom je er eindelijk achter waar die tatoe eindigt.  :man_in_love:
Avatar
Door Gerrit
#79361
Ron,

Goed initiatief maar ik wil liever niet 2x hetzelfde liedje doen. Na Denemarken, Sauerland, Westerwald hoop ik volgend jaar naar het Zwarte Woud/Elzas/Vogezen te gaan.

Groeten,

Gerrit
Avatar
Door robz
#79392
[quote="Sjaakie"]
[quote="robz"]
goed plan!

krijgen we dan verse serveersters of moeten we dezelfde crew lastig vallen? ;D
[/quote]

Ik ben voorstander. En die serveersters moeten we handhaven, we waren al erg ver gevordert met de wetenswaardigheden wat betreft de lichamelijke versieringen. Zijn we wat meer voorbereid  :yes: volgend jaar wat en hoe we het moeten vragen. En jij helemaal Rob, :yes:  kom je er eindelijk achter waar die tatoe eindigt.  :man_in_love:
[/quote]

dat is inmiddels bekend hoor.....  maar toen lag jij al in je mandje  ;D  Dave bleek toch beter duits te spreken dan ondergetekende...... ::)
Door herman
#80744
Hoi Ron

Helemaal goed, en ik had beloofd dat ik dit jaar zou oefenen om mijn banden helemaal te gebruiken en bij de volgende hemelvaart zou tonen dat ze ook helemaal gebruikt zijn.

Gr Herman

p.s. maandag beginnen we met de opbouw 4 daagse  t/m de derdeweek juli daarna kom ik bij jullie een bakkie doen
      gaan jullie nog op vakantie de komende weken. gr aan Yvon
Avatar
Door futuristie rosso
#81040
Herman,

wij gaan 27 juli met vakantie tot t/m 11 aug, je bent van harte welkom in wijk bij duurstede.


Ron
Avatar
Door futuristie rosso
#91802
Ik ben vorige week in hotel zur quelle geweest en hebben met de eigenaar afgesproken dat de prijs voor hemelvaart 2008 gelijk blijft.
Dus 3 overnachtingen en half pension (3 gangen menu) voor 130 euro.
Laatst gewijzigd door futuristie rosso op 1 okt 2007, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door opa
#91807
[quote="futuristie rosso"]
Ik ben vorige week in hotel zur quelle geweest en hebben met de eigenaar afgesproken dat de prijs voor hemelvaart 2008 gelijk blijft.
Dus 3 overnachtingen en half pension voor 130 euro.
[/quote]jij was vrijdagmorgen weg,wij waren 4 man sterk om 16.00 daar topweekend gehad.
2 overnachtingen half pension 1 persoonskamer €98,bier :yahoo: eten :ok: slapen :lazy: allemaal top.dames :man_in_love: :man_in_love: :man_in_love: :man_in_love: :crazy:
grt joe bar.
Avatar
Door futuristie rosso
#91814
leuk om te horen.

Hebben jullie nog een beetje weer gehad daar ?.
Door opa
#91870
[quote="futuristie rosso"]
leuk om te horen.

Hebben jullie nog een beetje weer gehad daar ?.
[/quote]heenweg droog, terug droog met een mooie route naar huis.
zaterdag 280 km gereden waarvan 180km in de regen,maar weekend was toch perfect.
grt joe.
Avatar
Door futuristie rosso
#98783
afgelopen weekend in het Nistertal geweest met fred. Fred werkt bij de EOD en gaat samen met nog 25 collegas eveneens met hemelvaart naar hotel zur quelle.Het wordt dus een volle boel daar met hemelvaart 2008.
Wel een explosief groepje die EOD ers maar daar weten de aprilianen wel raad mee denk ik.
Door jeremiah
#98794
Hoi Ron

Jelle en ik zijn al bezig om een vakantie zodanig te regelen dat we in Westerwald eindigen, we hebben deze keer 2 weken in mei, das lekker!!!!!!
Misschien gaan we eerst naar de Pyreneen en daarna naar Duitsland maar het kan ook de Vogezen en Luxemburg worden;
sowiewso eindigen we in Westerwald. Het was dit jaar erg goed bevallen en dan die prijs, geen cent teveel hoor!!!!  :kwijl:
Het is net of ik uit Zeeland kom!!!!!! :yahoo:

Groetjes Frank David
Avatar
Door robz
#98889
[quote="futuristie rosso"]
Ik ben vorige week in hotel zur quelle geweest en hebben met de eigenaar afgesproken dat de prijs voor hemelvaart 2008 gelijk blijft.
Dus 3 overnachtingen en half pension (3 gangen menu) voor 130 euro.
[/quote]

blijft een leuke aanbieding !!  helaas zal ik hem in 2008 missen. hemelvaart valt erg vroeg!  :o  ben al weg met de family dan....... :-\
Avatar
Door Gerrit
#99227
[quote="robz"]
[quote="futuristie rosso"]
Ik ben vorige week in hotel zur quelle geweest en hebben met de eigenaar afgesproken dat de prijs voor hemelvaart 2008 gelijk blijft.
Dus 3 overnachtingen en half pension (3 gangen menu) voor 130 euro.
[/quote]

Yep, wij zijn ook met het gezin pleite. Jeroen heeft dan zelfs 2 weken vrij.

blijft een leuke aanbieding !!  helaas zal ik hem in 2008 missen. hemelvaart valt erg vroeg!  :o  ben al weg met de family dan....... :-\
[/quote]
Avatar
Door futuristie rosso
#105903
Jullie zij het door de feestdagen wellicht vergeten maar de inschrijving voor het hemelvaart weekend staat open.
Laat me weten of je mee gaat dit jaar.

En o ja alle aprilianen een goed en vooral gezond 2008 toegewenst
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!