ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#76050
Laat die bejaarden vandaag maar uitkijken, als je op leeftijd raakt ga je veel eerder wat mankeren.  :yahoo: :yahoo:
Door Klaas
#76114
Klaas heeft weer heerlijk gereden,resultaat een berg troep die alweer in de wasmachine zit,een rauwe reet en een voldaan gevoel. Het was weer top.
#76118
[quote="Klaas"]
Klaas heeft weer heerlijk gereden,resultaat een berg troep die alweer in de wasmachine zit,een rauwe reet en een voldaan gevoel. Het was weer top.
[/quote]

Mag je vanavond wel uitkijken als je nog naar DE club gaar met je rauwe .......  :yahoo: :yahoo: Had je nog een string aan dan, dan gaat het touwtje schuren he Klaas  :yes: :yes:
Door Mieltje
#76136
Mooie training en weer super leerzaam om met het kasteel weer eens onverhard te gaan. Geen rauwe reet want ik heb veel gestaan ;)De soep en ballen gehakt waren weer als vanouds in het bedrijfsrestaurant :worship:
We kunnen terugkijken op een geslaagde dag. Volgend jaar weer :friends: :friends: :friends: :friends: :friends: :friends: :friends: :friends: :friends:

En dan straks maar eens  :lazy: :lazy:
Avatar
Door rolf
#76150
leuke dag met een verassende wending ;) Lekker gereden, even inkomen om de zandhazen bij te houden maar dat was snel weer opgepakt.

Alleen al voor de gehaktballen ga ik weer.

allemaal bedankt, volgend jaar weer.

grtjs rolf
Door ApriliaMan
#76153
Schitterende dag gehad en dat meen ik echt ! Zo zie je maar weer .... je bent nooit te oud om wat te leren.

Qua techniek ging het 's morgens wat stroef bij mij maar vanaf het 8-tje rijden voor de soep en de fameuze gehaktballen van Henk S. ging het steeds beter. 

We hebben flink wat kilometers afgeragd met de motoren van Henk S.  ;)

Voor herhaling vatbaar Klaas  :kwijl:
Door FastJ
#76154
Het was super! Ongelooflijk wat je kunt met een envoudige off road motor als je gewoon doet wat er tegen je gezegd wordt.

Ik was wel aardig moe, om 20.30 ging ik "even" op de bank liggen. Om 22 uur kon ik even mijn ogen openen en besloot ik naar bed te gaan. Heerlijk geslapen  ;)

Nou weet ik zeker dat ik een off road/enduro motor wil. Nou nog even wat praktische problemen oplossen om dit te realiseren.

Groeten, Jarno
Door ApriliaMan
#76158
Wat ik het vergeten ben te melden ........

Ik heb in mijn hele leven in een paar seconden nog nooit zoveel stenen tegen mijn kop en de rest van mijn lichaam gehad.

Klaas, bedankt voor de blauwe plekken.

Mag van Irene nooit weer crossen, ze vond het zo lelijk staan ..... :kwijl: 
Door Klaas
#76170
[quote="ApriliaMan"]
Wat ik het vergeten ben te melden ........

Ik heb in mijn hele leven in een paar seconden nog nooit zoveel stenen tegen mijn kop en de rest van mijn lichaam gehad.

Klaas, bedankt voor de blauwe plekken.

Mag van Irene nooit weer crossen, ze vond het zo lelijk staan ..... :kwijl: 
[/quote]

Heb je nog nooit een wedstrijd gereden. Je bent dan blij dat je even niets tegen je aan krijgt. :rotfl2:
#76171
Hoi mannen,

De ARA OffRoad Fun dag was er een met wel een HEEL groot FUN gehalte  :yahoo:
Als ik voor me zelf spreek ........... dit smaakt naar MEER !!

Perfecte dag gahad, gewoon lekker gegeten en goede instructie :worship: dank aan Henk "S"
Moet zeggen spierpijn valt mee ........ alleen een beetje in de schouders ::) en blauwe plekken .... gewoon vooraan rijden Gerrit dan heb je daar gen last van ;)

Groet Ab ;D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#76177
Het was gewoon een perfecte dag, en Gerrit we hebben gewoon allemaal weer wat geleerd .......... gewoon Gaaaaaaaassssssss erop en gaan ;)

En denken om ......... op de weg liggende honden, overstekende schapen, wandelende mensen, in de wei staande paarden, om gevallen bomen (met een GAT)  ::) en tegemoet komende Golfjes ::) en nog veel meer :yes:

Maar alles met een ;D op je gezicht :ok: het is net als rijden op een Aprilia ;D ;D

Ab ;D
#76200
Zo, heerlijk genoten gisteren  8)

Klaas bedankt en uiteraard ook Henk

Foto's zijn ook al binnen  :yahoo:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Klaas
#76203
Mega val foto's zitten er niet tussen. Ik kan die van Rik er wel weer opzetten ;D,dat zijn alleen maar oude koeien.

Voorruit een mooie dan. :worship:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door ApriliaMan
#76215
[quote="FastJ"]
Het was super! Ongelooflijk wat je kunt met een envoudige off road motor als je gewoon doet wat er tegen je gezegd wordt.

Ik was wel aardig moe, om 20.30 ging ik "even" op de bank liggen. Om 22 uur kon ik even mijn ogen openen en besloot ik naar bed te gaan. Heerlijk geslapen  ;)

Nou weet ik zeker dat ik een off road/enduro motor wil. Nou nog even wat praktische problemen oplossen om dit te realiseren.

Groeten, Jarno
[/quote]

Ja Jarno, en nu de rest even vertellen c.q. communiceren met de rest van de groep:

Heb je vannacht ook lekker geslapen ?

Had je vanmorgen ook bepaalde lichaamsdelen die wat anders voelden ?
Avatar
Door Sjaakie
#76235
[quote="Klaas"]
Een odol meer niet..... :kwijl:
[/quote]

Alleen vanmorgen, volgens mij heb jij daar de gehele dag last van.
Avatar
Door rolf
#76272
in tegenstelling van de vorige keer spierpijn in de benen heb ik spierpijn in mijn schouders.

Maar voor de rest valt het deze keer reuze mee.

grtjs rolf
Door FastJ
#76291
Ja mijn spierpijn valt ook mee, alleen tussen mijn schouders. Zo zie je maar weer, als je op techniek rijdt kost het ook weinig kracht  :angel:

Word ook betalend lid van de ARA!