ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

wat zullen we organiseren als feest in 2008

feestavond
18
13%
bezoek fabriek Aprilia
33
23%
bezoek Aprilia evenement
19
13%
BBQ met Aprilia Babes(let op het is wel winter)
20
14%
Evenement op Lelystad met Burn-out etc.
15
10%
Doen we dit in Februari (dit is dan exact 10 jaar)
4
3%
of een ander moment in 2008
35
24%
Door Klaas
#66282
[quote="robz"]
Wat mij een leuk idee lijkt is een evenementje op circuit Zandvoort a la de circuitdag van de MACZ.


- Iets Off roads?


[/quote]

Door duinen van het circuitpark,dat lijkt mij wel wat.
Avatar
Door motorbeer
#66306
Een BBQ met veel Aprilia bezoek, dwz rijders uit diverse WK/EK/NK teams (GP, Enudro, SuperMoto etc etc etc), op een voor het weer gunstig tijdstip in het jaar.

Anne
Avatar
Door Sjaakie
#66327
Geen gek idéé Rob, nemen we mee in het overleg
#66362
Ik ben ook wel in contact met Wieteke (Die de apriliababe was bij de MotorNewz beurs) via msn en mail...
Dus we hebben een connectie punt voor pitbabes  :kwijl:


Maargoed, binnenkort maar eens even een vergadering houden, of niet Henk?

P.S. Ik ben even bezig met een Artikel voor in het Clubblad erover, met o.a. de vraag of andere mensen ook nog leuke ideeën hebben en dat we overal voor open staan.
Of had jij dit al gedaan Henk?? Wanneer het af is stuur ik het je (en de rest) wel even en dan hoor ik het wel!!

Greetzz

Jelmer (2 Fast 2 See)
Laatst gewijzigd door rolf op 16 mar 2007, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
#66388
FF nog wat anders trouwens..
Ik las in het stukje "Van de Redactie" in het clubblad dat Tom had geschreven dat dit jaar de club al 10 jaar bestaat  :help: :help: :help:
Maar dat is volgend jaar toch pas?? 2008??  :secret: :rtfm:
Avatar
Door DNNZ
#66390
[quote="2 Fast 2 See"]
Ik ben ook wel in contact met Wieteke (Die de apriliababe was bij de MotorNewz beurs) via msn en mail...
[...]
[/quote]
WTF! híj weer... ;)
Avatar
Door jackske
#66397
[quote="2 Fast 2 See"]
Ik ben ook wel in contact met Wieteke (Die de apriliababe was bij de MotorNewz beurs) via msn en mail...
Dus we hebben een connectie punt voor pitbabes  :kwijl:
[/quote]

waar heb jij dat nou weer opgescharreld  :P
#66402
Jahaaaaa, Ik ben gewoon goed :kwijl:

Ik ben mijn connecties wat aan het uitbreiden, is altijd handig namelijk  :yahoo:
Voor evenementen enzo  :yes: :friends:

Volgens mij deed ze ook mee aan Miss NL 2004 trouwens  :yes:
Maar heeft ut niet gewonnen  :no:

Hier een foto voor bart ;)

Afbeelding

Maargoed, weer even..

ON TOPIC

Aankomend clubblad staat er (waarschijnlijk) ook een Artikel in van de jubileum commissie!! Zodat ook de leden die niet veel op het forum komen hun ideeën kunnen opsturen!!

Als jullie nog ideeën hebben, die iets uitgebreider of dergelijke zijn.. en het makkelijker is om te mailen,
kunnen die gemailt worden naar jubileum@aprilia-riders.nl


P.S. Mede commissie leden, jullie hebben mail!
Laatst gewijzigd door rolf op 18 mar 2007, 00:31, 1 keer totaal gewijzigd.
#68444
SCHOPJE VOOR AANDACHT  :wobblesign: :wobblesign:

We willen IDEEËN horen jongens...!!!

Dus kom maar op  :friends:
Avatar
Door Sjaakie
#69479
De reacties zijn wel overweldigend  :yes: :yes: :yes: De mailbox loopt regelmatig vol
#69584
Zit me us niet zo de gek aan te steken henk  :gaga:
Maargoed, ff afwachten wat het artikel in het aankomende clubblad doet...
misschien helpt dat wat :)  :friends:
#73001
SCHOPJEEEEEEEEEEEEEE :gaga:
#73060
ik ga voor robs idee.

Maar dat zul je echt vroeg moeten gaan regelen. Zandvoort afhuren is duur. Wil je dit financieel mogelijk maken moet je vroeg zijn met regelen.
Zitten er bijvoorbeeld circuitsessies bij kun je beter zo snel mogelijk geld vangen.  ;D

:yahoo:
Avatar
Door zeeslot
#73100
Het zou idd mooi zijn om Zandvoort af te huren.

Wa kost da?

even brainstormen:

Laten we zeggen dat de meeste leden misschien wel bereid zijn om 50 euro neer te tellen voor zo'n dag, kom je met 50 leden die op de baan willen zo op 2500 euro,

beetje van de club erbij, beetje van Tricolore die daar ook even de blits kan maken voor de uitgenodigde pers met de nieuwe Aprilia Supermotard en de nieuwe Mille,

dan nog wat sponsors die met wat hand en spandiensten willen helpen.

Maken we er de Aprilia Clubraces van in verschillende klassen: de supersports (Milles en Tuono's), de bitakten, de big trailies (Capo's en Pagasisten), enz

Bestellen we er even mooi weer bij (Timofeeff is mijn homeboy  :gaga: ), lekkere BBQ in de paddock, vul maar aan.

Idee?  :bye:
#73151
Leuk idee! voor iedereen van alles een beetje.
Ik schat dat zandvoort € 15.000,- kost voor een dag maar dat kan nagevraagd worden. Om het haalbaar te maken zul je meer deelnemers moeten hebben. Op een gemiddelde circuitdag zijn ongeveer 150 deelnemers aanwezig.Dan leert de rekensom dat je € 100,- p.p. kwijt bent. Is nog niet te gek want dat kost het overal.En alles wat goeiekoper is, is meegenomen.
Zeker de moeite waard om het verhaal verder uit te spitten.
#73152
Bedankt voor de ideeën!
Onze ideeën gingen ookal die kant op  :yes:
#73174
[quote="zeeslot"]
Het zou idd mooi zijn om Zandvoort af te huren.

Wa kost da?

even brainstormen:

Laten we zeggen dat de meeste leden misschien wel bereid zijn om 50 euro neer te tellen voor zo'n dag, kom je met 50 leden die op de baan willen zo op 2500 euro,

beetje van de club erbij, beetje van Tricolore die daar ook even de blits kan maken voor de uitgenodigde pers met de nieuwe Aprilia Supermotard en de nieuwe Mille,

dan nog wat sponsors die met wat hand en spandiensten willen helpen.

Maken we er de Aprilia Clubraces van in verschillende klassen: de supersports (Milles en Tuono's), de bitakten, de big trailies (Capo's en Pagasisten), enz

Bestellen we er even mooi weer bij (Timofeeff is mijn homeboy  :gaga: ), lekkere BBQ in de paddock, vul maar aan.

Idee?  :bye:
[/quote]

Zeeslot my man  :ok: , zo blijkt weer.... mat is macht  ;D

Moeten we ook nog een sponsor hebben voor de bekers  ;D

Je mist trouwens de classic club, wat moeten mensen met een oude colibri-racer? Hmm.. alhoewel daar waarschijnlijk te weinig van bestaan. Wellicht is het wel mogelijk om enkele ONK'ers of EK'ers erbij te krijgen voor een demonstratie? Joey Litjens rijdt toch Aprilia?  :friends:
Avatar
Door rolf
#73301
zullen blij zijn bij honda en molenaar ;D Hugo mocht vanwege de aprilia niet bij molenaar rijden. ;)

Maar eric mooi plan wat aardig overeenkomt met plannen van vorige jaar en het jaar ervoor, maar kosten technisch niet realiseerbaar. Ik meen dat de baan tussen de 12.000 en 20.000 euro kost zonder baanpost personeel.
Ooit een begroting gemaakt, ik zal eens zoeken.

grtjs rolf
#73419
[quote="rolf"]
zullen blij zijn bij honda en molenaar ;D Hugo mocht vanwege de aprilia niet bij molenaar rijden. ;)

Maar eric mooi plan wat aardig overeenkomt met plannen van vorige jaar en het jaar ervoor, maar kosten technisch niet realiseerbaar. Ik meen dat de baan tussen de 12.000 en 20.000 euro kost zonder baanpost personeel.
Ooit een begroting gemaakt, ik zal eens zoeken.

grtjs rolf

[/quote]

Waar een wil is...
Uitgaande van 100 mensen die 100 euro betalen heb je al 10.000 euro, maar 100 mensen lijkt mij aardig aan de lage kant.
Wellicht kan Tri Colore een duit in de zak doen, de ARA ook.. moet kunnen voor een verjaardagfeest. Misschien een paar dealers erbij, bandenservice...

Uiteindelijk een zo goed mogelijke kopie van de DCR!  ;D
Avatar
Door zeeslot
#73429
[quote="Bitaktus_Snellus"]
[quote="rolf"]
zullen blij zijn bij honda en molenaar ;D Hugo mocht vanwege de aprilia niet bij molenaar rijden. ;)

Maar eric mooi plan wat aardig overeenkomt met plannen van vorige jaar en het jaar ervoor, maar kosten technisch niet realiseerbaar. Ik meen dat de baan tussen de 12.000 en 20.000 euro kost zonder baanpost personeel.
Ooit een begroting gemaakt, ik zal eens zoeken.

grtjs rolf

[/quote]

Waar een wil is...
Uitgaande van 100 mensen die 100 euro betalen heb je al 10.000 euro, maar 100 mensen lijkt mij aardig aan de lage kant.
Wellicht kan Tri Colore een duit in de zak doen, de ARA ook.. moet kunnen voor een verjaardagfeest. Misschien een paar dealers erbij, bandenservice...

Uiteindelijk een zo goed mogelijke kopie van de DCR!  ;D
[/quote]bitaktus, my man. ;D

".......to go where no man has gone before....." Lukt de commissie vast wel.

Ook niet leden laten inschrijven voor een iets hoger bedrag en die pleuroos rollen wel binnen. :yes:
Avatar
Door jackske
#73430
[quote="zeeslot"]
Lukt de commissie vast wel.
[/quote]

;D

Voor een groot deel van de leden zou dit een mooi feestje worden :ok:
moeten we ook niet wat regelen voor de mensen die eigenlijk helemaal niet voor de snelheid gaan, maar gewoon wat willen toeren of iets dergelijks?

Lijkt wel van niet, er wordt nu alleen gesproken over circuit :wobblesign: :ok: :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!