ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door wolly
#61360
het lijkt me wel echt BIG FUNN 
Het IS BIG FUN !

1,5 jaar geleden geweest. Was een superdag. Ook de gehaktballen zijn erg goed.
Je leert er in 1 dag wel veel. Kun je op de wegmotor ook goed gebruiken.

Om het nog een keer te doen vind ik het wel veel geld. Dan misschien liever een vro 3.

Rob
Door Mieltje
#61362
Ik heb met de KTM950S een dagje gedaan in 2005. Had nog nooit gestaan op een motor,.....eind van de dag rijdt je, staand, met 110km/u door het bos over zandpaden vol met kuilen :kwijl: :worship: :kwijl: :worship:
De man kan het echt goed overbrengen. Ik wil nu met zijn motoren en de Appie nog weer wat bijleren om in september met de GSA, 2 weken met volle bepakking, door het onverharde Noorwegen te gassen... :angel:

CU Reinier
Avatar
Door robz
#61431
Hmm ben eens begonnen m'n "motordagen" op de agenda te zetten.... ::)  kwam vooralsnog tot 27 dagen aan circuits, weekends etc................ :crazy:

Om huwelijkstechnische redenen heb ik dan ook besloten om deze dag te skippen... :'(  Klaas laat even weten als je hierdoor in de problemen komt svp
#61433
27 dagen is niet eens 10% van het jaar :no:
Dus heb je zeker nog 90% voor je vrouw over :yes:
Dus ik vind dat je gewoon mee moet doen :victory:
Laatst gewijzigd door nitro-kevin op 3 feb 2007, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
#61439
Ik heb ook wel interesse om eens 'n dagje te gaan zandhappen, maar weet pas over een paar weken of dat definitief door kan gaan. Voorlopig kun je me (onder voorbehoud dus) bij de beginnersgroep zetten...
Door Klaas
#61443
Is goed,ik zet je erbij. Er komt waarschijnlijk geen beginnersgroep. Gewoon alles bij elkaar. Als je op de weg kunt rijden,kun je het daar ook.
#61453
Hoi Klaas zet mij er ook maar bij ......... dan moet ik de rubberbutt maar skippen :'( maar mag wel bij de gevorderde jonges ;D

Ab
Door ApriliaMan
#61469
Klaas, ik ben afgelopen vrijdag voor controle geweest. Alles is goed met mijn sleutelbeen. Heelt goed op de foto. Ben zoals het nu lijkt te voorzichtig geweest de laatste weken, maar beter zo dan anders om toch ?  Dus ik wil ook meedoen. Lijkt mij hartstikke leuk om eens een dagje offroad te doen.
Avatar
Door robz
#61494
[quote="nitro-kevin"]
27 dagen is niet eens 10% van het jaar :no:
Dus heb je zeker nog 90% voor je vrouw over :yes:
Dus ik vind dat je gewoon mee moet doen :victory:
[/quote]

ik heb een paar motordagen MET m'n vrouw ingepland, dat deed de truc! :D  uiteindelijk rijdt ze niet voor niets op twee wielen echter het vergt wat organisatie met 2 kidz....... ;)
Avatar
Door rolf
#62504
heeft henk niet toevallig een aantal motoren extra, dan kunnen we op dezelfde dag alles afwerken. En twee groepen maken.

En ben jij de cursusleider voor de ervarengroep 's morgens en Henk s'middags, steeds afwisselen.

Volgens mij heeft henk meer als 5 motorfietsen, de vorige keer heb ik er zeker 8 geteld.

Ik rij wel met de RXV steeds wisselend.

grtjs rolf
Avatar
Door Gertjan
#62525
[quote="rolf"]

Ik rij wel met de RXV steeds wisselend.
[/quote]

Om te wisselen moet je toch echt met z'n 2en zijn, dus wil ik mij wel beschikbaar stellen/opofferen  ;D
Door ApriliaMan
#63543
Rolf is toch hoofdelijk aansprakelijkheid  :yahoo:

Wie er ook op rijdt Rolf is aansprakelijk  :yes:  (dat noemen ze groepsaansprakelijkheid)


Maar, die RXV kan toch tegen een stoot (je) ?   
Laatst gewijzigd door ApriliaMan op 20 feb 2007, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Klaas
#63979
Ik zal aankomende week Henk bellen en vragen of 6 man een probleem is. Als dit geen probleem is maken we er één groep van en kan iedereen mee.
Door Klaas
#69067
Zo het heeft een tijdje geduurt maar ik heb net contact gehad met Seppenwolde. Raptor heeft zich afgemeld,het werd zelfs eenvoudiger. Iedereen gaat mee op zaterdag op 2 juni.

5 cursisten en Rolf op de RXV, een ieder mag hier trouwens op rijden en ik op de exc. Het wordt mijn eerste rit na mijn handbreuk in maart. Een mooie gelegenheid om rustig te beginnen.

Het is geen beginnerscursus meer. Een ieder kan nu goed meekomen.

Word ook betalend lid van de ARA!