ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Theo.NL
#39496
Helaas moet ik mijn deelname opgeven voor de Offroadcursus wegens een knieblessure.   

Mocht er iemand mijn plekje willen overnemen gaan stuur me dan even een mailtje op Theo_ktm@orange.nl

Prijs: ? 150,-
Laatst gewijzigd door Theo.NL op 4 jan 2007, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Klaas
#39969
Een Alto Turia deelnemer die zonder wat dan ook,gewoon de rally heeft uitgereden. Hij kan de basiskneepjes nog wel gebruiken.
Door Klaas
#40758
Zaterdag om 09:00 in Rijssen,ik stuur woensdagavond een mailtje. Ik ben vanavond begonnen om de motor weer om te bouwen van Rallytrim naar enduro trim. Ik had er nog niets aan gedaan na het Spanje avontuur. Zaterdag moet hij rijden.

Ik ben er net achter gekomen dat de balhoofdlagers slecht zijn.Aardig op de donder gehad in Spanje.
Door FastJ
#40759
[quote="Klaas"]
Zaterdag om 09:00 in Rijssen,ik stuur woensdagavond een mailtje. Ik ben vanavond begonnen om de motor weer om te bouwen van Rallytrim naar enduro trim. Ik had er nog niets aan gedaan na het Spanje avontuur. Zaterdag moet hij rijden.

Ik ben er net achter gekomen dat de balhoofdlagers slecht zijn.Aardig op de donder gehad in Spanje.
[/quote]
Oke, succes met het ombouwen.

Verder nog kledingtips of andere tips?
Door Klaas
#40954
Er zal weinig stof te bekennen zijn.Hier en daar wat modder. Henk zal deze paden ongetwijfeld vermijden,scheelt weer schoonmaken.
Avatar
Door Sjaakie
#41131
[quote="Klaas"]
;D ;D
[/quote]

Je ligt er wel uitdagend bij Rick ;D ;D
Avatar
Door Gerrit
#41133
Het was een hele leuke belevenis om op noppen rond te karren.

Het ging direct al vrij goed maar na wat uitleg en oefening door Henk ging het een paar keer fout. Tja ik heb wat meer tijd nodig vanwege aangeboren gebrek aan offroad talent :-) Het heet niet voor niets zandhappen. Na de lunch zat mijn knie op slot (vocht in de knie gekomen) en ging het voor mij even wat minder, ik kon er bijna niet op staan en schakelen was een drama. Na de tussenstop bij de motorcross voor jeugd ging het langzaam weer wat beter met de knie en kwam het vertrouwen wat terug en kon ik het tempo weer wat verhogen. Maar alla de jeugd (Jarno en Rick natuurlijk) die heb ik maar lekker voor gelaten.

Resultaat is nu spierpijn hier en daar en overal en een blauwe plek vlak onder de linker knie maar alles functioneert nog :-)

Fantastische dag Klaas! Nogmaals hartelijk dank voor de organisatie.
Door FastJ
#41142
[quote="rolf"]
enne hoe is het met de spierpijn.? ;D
[/quote]
Ik heb nieuwe plekken ontdekt waar blijkbaar spieren zitten. ;D Maar het valt me mee. zeker gezien hoe moe ik was gisteren. Echt helemaal op.

Maar in een woord was het grandioos! Het is wederom bewezen dat je geen 150 pk nodig hebt om heel veel plezier te hebben. Ongelooflijk wat we gedaan hebben, en het smaakt heel erg naar meer. Ongeveer 10 seconden voordat de foto van Rick genomen is, lag ik daar ;D. Blijkbaar was ik sneller opgestaan dan de fotograaf een foto kon maken. Ach, iedereen kent het wel, even showen voor de foto  ::). Verder nog een paar keer (gelukkig onschuldig) onderuit gegaan maar meestal toch de boel rechtop gehouden. Voordeel van zo'n crosser is dat je even de hendels en handkappen recht duwt (of soms de voorvork heb ik gezien) en je scheurt weer verder. Dit wordt vervolgd, gaan we deze zomer maar eens over na denken op welke manier ::)
Laatst gewijzigd door FastJ op 4 jun 2006, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door motorbeer
#41259
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Genoten. Kan het niet anders omschrijven. In het bos ging een boom niet optijd aan de kant, maar daar niks aan overgehouden. Andere boom op zoeken om stuur recht te zetten en verder. Iets vergelijkbaars zal je maar met je Capo overkomen, ben je heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel ????????????? verder. De volgende dag last van de boven benen vooral bij het opstaan uit stoel oid.
Was overigens blij dat ik wat droge kleren bij me had, want $%^&&*&@#$%^ wat is dat zweten.

Klaas bedankt en voor herhaling vatbaar.

Anne
Door Klaas
#41265
Het is gelukt om weer een aantal mensen de liefde voor de offroad sport bij te brengen.

Het jaargetijde waarin er offroad wordt gereden past ook zo in de anders zo lege motorkalender. Er wordt nl. het meest gereden zo tussen Oktober en April. Koop nu een offroad machinetje en knal er vrolijk op los. De offroadritten van de KNMV zijn super.
Door FastJ
#41266
[quote="Klaas"]
Het is gelukt om weer een aantal mensen de liefde voor de offroad sport bij te brengen.

Het jaargetijde waarin er offroad wordt gereden past ook zo in de anders zo lege motorkalender. Er wordt nl. het meest gereden zo tussen Oktober en April. Koop nu een offroad machinetje en knal er vrolijk op los. De offroadritten van de KNMV zijn super.
[/quote]
Heb je wat links voor info?

Word ook betalend lid van de ARA!