ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Shiver750
#387360
Komt het er nou nooit eens van om die mooie provincie te bezoeken? Dan heb je nu de kans!
Misschien niet zo heel veel bochtjes, maar wel prachtig natuurschoon hier in de Flevopolder.
We verzamelen rond 9.30 op een nog nader te bepalen plek
We rijden rond 10.00 uur weg en zullen de routen ergens tussen 3 en 4 eindigen.

Geef je op in de agenda, en meld je daar ook weer af als je onverhoopt toch niet mee kan.
Route zal hier in het topic worden gedeeld en in de MyRouteApp
Avatar
Door FerBa
#387408
Makkie82 schreef:
24 jan 2024, 10:54
Gaan we al?! :yahoo: Koude klauwen zal wel mee vallen.. :victory:
Je weet maar nooit, neem aan dat je het gezegde 'Maart roert zijn staart' wel kent? ;)
Avatar
Door Makkie82
#387419
FerBa schreef:
29 jan 2024, 23:07
Makkie82 schreef:
24 jan 2024, 10:54
Gaan we al?! :yahoo: Koude klauwen zal wel mee vallen.. :victory:
Je weet maar nooit, neem aan dat je het gezegde 'Maart roert zijn staart' wel kent? ;)
Die ken ik wel, dan gaat de handvat verwarming mooi op standje 10! O0 ^-^
Avatar
Door robz
#387518
Nou ik heb m in de agenda gezet hoor! kans is wel dat ik vanaf enkhuizen linksaf naar huis ga... maar dan heb ik 20 vd 25 waypoints gehad... ;)
Avatar
Door Henk RS 250
#387520
Jullie rijden zondag 24 maart?

Net ingeschreven voor de Rotterdam Urban Trail, hardlopen door en langs diverse bezienswaardigheden in de stad, zaterdag ervoor had gekund.

Alvast veel polder plezier :yahoo:
Avatar
Door FerBa
#387528
O,o,o, verkeerd gepland Henk!
Niks anders plannen voordat de clubagenda bekend is... ;)

Volgend doel de Marathon??? 8)
Avatar
Door FerBa
#387703
Nou luitjes, van de weersverwachting wordt ik niet echt enthousiast :no: , al helemaal niet met de kans op hagel en onweer en ook nog eens harde wind erbij...

Ik meld mijzelf dan ook af!
Avatar
Door Makkie82
#387713
Het was een geslaagde rit! Ook al waren we maar met z'n drieën en 2 motoren en werkte de geüploade route niet. Hans ik en Zoë hebben met 3 keer op de kaart kijken er een hele leuke dag van gemaakt. Mooie kronkelpaadjes naast Amsterdam gereden en lekker een uitsmijter gegeten in Oudendijk bij Eetcafe Les Deux Ponts. Verder hebben we Marken gezien en nog een tal van dat soort dorpjes. Op de dijken waren wel wat afzettingen maar daar zijn we best handig omheen gereden. Met klap op de vuurpijl zijn we nog even de Markerwaarddijk over gestoven, het laatste stuk van Lelystad naar Almere hadden we wel veel tegenwind maar dat heeft de pret zeker niet mogen drukken. De regen was niet zo heel erg, daar hebben we redelijk goed omheen gereden en ik ben dan ook zonder doorlekken weer thuis aangekomen. :bye: Afbeelding[/img][/img]Afbeelding
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!