ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#381249
Bedankt Ferry. Goede referentie!
FerBa schreef:
4 apr 2021, 22:42
Ik kan inmiddels zeggen dat alle kleding als gegoten bij mij zit. Mooie fijne stof, Alle kleding is enigzins slim-fit zoals dat volgens de huidige trend is.
Voor iedereen die een soort referentie wil, ik heb alles in maat L .
Dus degenen die mijn postuur enigzins kennen, hebben bijdeze een referentie qua maat! 8) ;D
#381250
kakketoe schreef:
5 apr 2021, 06:28
FerBa schreef:
4 apr 2021, 22:42
Ik kan inmiddels zeggen dat alle kleding als gegoten bij mij zit. Mooie fijne stof, Alle kleding is enigzins slim-fit zoals dat volgens de huidige trend is.
Voor iedereen die een soort referentie wil, ik heb alles in maat L .
Dus degenen die mijn postuur enigzins kennen, hebben bijdeze een referentie qua maat! 8) ;D
Dan is het dus geen typische "Italiaanse maat" dan moet ik wel in een XL kunnen komen :yes:
Ja, jij heb minimaal wel XL nodig Ronald, aangezien jij wat breder bent in de schouders als ik.
De schoudernaden zitten bij mij precies goed met L.
#381251
Chriz86 schreef:
5 apr 2021, 14:56
Bedankt Ferry. Goede referentie!
FerBa schreef:
4 apr 2021, 22:42
Ik kan inmiddels zeggen dat alle kleding als gegoten bij mij zit. Mooie fijne stof, Alle kleding is enigzins slim-fit zoals dat volgens de huidige trend is.
Voor iedereen die een soort referentie wil, ik heb alles in maat L .
Dus degenen die mijn postuur enigzins kennen, hebben bijdeze een referentie qua maat! 8) ;D
Graag gedaan! :friends:
#381514
Kan misschien ff duren afhankelijk van wat Pels Motoren binnenkrijgt.
Bij mij was alles redelijk snel binnen, alleen de polo moest nog uit Italië komen en dat duurde ruim een maand geloof ik.
#382216
Afgelopen donderdagavond was ik bij Pels Motoren om mijn Tuono op te halen.
Uiteraard meteen gevraagd naar de stand van zaken met betrekking tot de kleding. Deze blijken in bestelling te staan bij de fabrikant. De voorraad was nl. op bij Aprilia en nu wordt het bij de fabrikant besteld. Nog even geduld dus alsjeblieft...
#384612
Ja die nieuwe team kleding geloof ik.

Er was 1 truck naast die opblaas VR46 superstore achter de hoofdtribune, waar ze merchandise van de naar het lijkt wat minder populaire rijders en teams verkochten. Van Nakagami tot Aprilia. Slechts 1 oplegger met spullen. Een half uur in de rij gestaan voor die paar dingen. Van wie dat was weet ik niet, ik denk de best of the rest van die VR46 merchandise die je rond het circuit vindt. Om de 50 meter dat rijtje verkooptenten met de bekende rijders, Vooral dat geel gaat nog steeds goed.
#384652
Beste Leden,

Zoals eerder aangekondigd treffen jullie hierbij de productinfo en prijzen van de huidige collecties kleding van Aprilia aan. Dit betreft:
Racing 2022, nieuw sinds deze maand
Lifestyle 2021
Travelline 2021
De prijzen van de artikelen staan vermeld in de Excel.

De betreffende collecties zijn te bestellen door alle officiële Aprilia dealers. Je kunt deze dus bij je Aprilia dealer in de buurt bestellen. Helaas zijn er geen kortingsafspraken meer van toepassing!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!