ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#384509
Dag allen,
ik ben net lid geworden van de ARA en zoals het er nu nog steeds uitziet rij ik zaterdag mee naar Luxemburg. Ik woon in Geldrop dus vertrek zaterdagochtend pas richting Heerlen. Helaas blijf ik ook zaterdag niet overnachten, want ik vertrek zondag alweer vroeg richting de TT. Zondagavond waarschijnlijk 'afgebrand' op de bank voor de tv om de TT nog eens goed te bekijken.
Ik heb er zin in en leuk om jullie te ontmoeten.
Groet,
Kees
#384511
rsvmakkie schreef:
16 jun 2022, 11:44
FerBa schreef:
14 jun 2022, 22:49
rsvmakkie schreef:
13 jun 2022, 12:24
FerBa schreef:
31 mei 2022, 22:32
Ook geboekt! :yes: :ok:
Samen die kant op rijden Ferry? Delfgauw is nog aardig in de buurt :bye:
Weet niet waar de rest vandaan komt? (behalve Jos dan :crazy: )
Ja, da's prima Mark! :yes: :ok:
ik ben van plan om rond 14:00 uur via de snelweg richting Heerlen te gaan.
Kom je langs Delfgauw(is wel wat uit de route voor jouw, volgens mij!) of spreken we ergens anders af?
We kunnen bij Gorinchem of kruising A2/A15 afspreken.

Edit
Of bij Goedhart motoren in Bodegraven...
Kom er net achter dat ze laatst mijn Race map hebben overschreven met een standard map :no:
Kijken of ik die ochtend nog langs kan gaan.
Oeh da's ff klote dat ze de standaardmap erin hebben gezet! :-\
Mocht het bij Goedhart Motoren lukken, spreken we daar wel af, zoniet eventueel bij de McDonald's Gorinchem?
#384512
The Marshall schreef:
16 jun 2022, 15:29
Wat betreft lunch, zeer belangrijk. :yes:
Had gedacht, als je Vianden inrijdt ligt aan de rechterkant een groot Q8 tankstation.
Ongeveer 1 km verder aan de linker kant hotel/restaurant Petry.
Ze serveren heerlijke pizza's :kwijl:
Dat kan ik uit ervaring beamen... :yes: :kwijl:
#384513
KWTTRS schreef:
16 jun 2022, 19:53
Dag allen,
ik ben net lid geworden van de ARA en zoals het er nu nog steeds uitziet rij ik zaterdag mee naar Luxemburg. Ik woon in Geldrop dus vertrek zaterdagochtend pas richting Heerlen. Helaas blijf ik ook zaterdag niet overnachten, want ik vertrek zondag alweer vroeg richting de TT. Zondagavond waarschijnlijk 'afgebrand' op de bank voor de tv om de TT nog eens goed te bekijken.
Ik heb er zin in en leuk om jullie te ontmoeten.
Groet,
Kees
Welkom Kees, goed bezig gelijk met ons de grens over! 8)
Mocht je het nog niet gedaan hebben, stel je even voor in het betreffende topic met een mooi piccie van je brommert! :ok:
en tot volgende week!
#384518
Oeh da's ff klote dat ze de standaardmap erin hebben gezet! :-\
Mocht het bij Goedhart Motoren lukken, spreken we daar wel af, zoniet eventueel bij de McDonald's Gorinchem?
Nou de afspraak bij Goedhart is gelukt maar dat kon alleen 's-ochtends om 9:30 :gaga:
Ik ga dus aansluitend effe een bakkie doen bij mij moeder in Delft.
Laat maar weten waar en hoe laat je dan wil afspreken in Delft.
#384526
rsvmakkie schreef:
17 jun 2022, 12:55
Oeh da's ff klote dat ze de standaardmap erin hebben gezet! :-\
Mocht het bij Goedhart Motoren lukken, spreken we daar wel af, zoniet eventueel bij de McDonald's Gorinchem?
Nou de afspraak bij Goedhart is gelukt maar dat kon alleen 's-ochtends om 9:30 :gaga:
Ik ga dus aansluitend effe een bakkie doen bij mij moeder in Delft.
Laat maar weten waar en hoe laat je dan wil afspreken in Delft.
Oef, wordt een vroegertje voor je... ;D
Wat ik al aangaf wil ik 14:00 uur vertrekken, mijn voorstel is om 13:45 uur af te spreken bij het tankstation van de Makro in Delft, kunnen we daar aftanken(goedkoopste in de regio en ze hebben E5 98) en dan richting Heerlen.

Makro Tankstation Delft
https://maps.app.goo.gl/VS89f7nzE7YcmZkXA
#384527
FerBa schreef:
19 jun 2022, 21:11
rsvmakkie schreef:
17 jun 2022, 12:55
Oeh da's ff klote dat ze de standaardmap erin hebben gezet! :-\
Mocht het bij Goedhart Motoren lukken, spreken we daar wel af, zoniet eventueel bij de McDonald's Gorinchem?
Nou de afspraak bij Goedhart is gelukt maar dat kon alleen 's-ochtends om 9:30 :gaga:
Ik ga dus aansluitend effe een bakkie doen bij mij moeder in Delft.
Laat maar weten waar en hoe laat je dan wil afspreken in Delft.
Oef, wordt een vroegertje voor je... ;D
Wat ik al aangaf wil ik 14:00 uur vertrekken, mijn voorstel is om 13:45 uur af te spreken bij het tankstation van de Makro in Delft, kunnen we daar aftanken(goedkoopste in de regio en ze hebben E5 98) en dan richting Heerlen.

Makro Tankstation Delft
https://maps.app.goo.gl/VS89f7nzE7YcmZkXA
Prima (1 minuutje vanaf mijn moeder 😁). Zie je daar 👍
#384529
rsvmakkie schreef:
19 jun 2022, 21:18
FerBa schreef:
19 jun 2022, 21:11
rsvmakkie schreef:
17 jun 2022, 12:55
Oeh da's ff klote dat ze de standaardmap erin hebben gezet! :-\
Mocht het bij Goedhart Motoren lukken, spreken we daar wel af, zoniet eventueel bij de McDonald's Gorinchem?
Nou de afspraak bij Goedhart is gelukt maar dat kon alleen 's-ochtends om 9:30 :gaga:
Ik ga dus aansluitend effe een bakkie doen bij mij moeder in Delft.
Laat maar weten waar en hoe laat je dan wil afspreken in Delft.
Oef, wordt een vroegertje voor je... ;D
Wat ik al aangaf wil ik 14:00 uur vertrekken, mijn voorstel is om 13:45 uur af te spreken bij het tankstation van de Makro in Delft, kunnen we daar aftanken(goedkoopste in de regio en ze hebben E5 98) en dan richting Heerlen.

Makro Tankstation Delft
https://maps.app.goo.gl/VS89f7nzE7YcmZkXA
Prima (1 minuutje vanaf mijn moeder 😁). Zie je daar 👍
Kijk 's aan! Lekker dichtbij! :ok:
Tot dan!
#384535
Ik kom zaterdag ook ff een dagje meesturen en savonds hapje eten. Daarna weer maar huis want zondagochtend alweer wat te doen. Probeer wel om voor vrijdag een plek om te slapen te boeken. Die BBQ is dat een club dingetje of onderdeel van t indenhof arrangement?
#384540
Ik heb alleen een slaapplek geboekt, meer niet!
Bbq is er volgens mij alleen als arrangement met min. aantal pers.

Word ook betalend lid van de ARA!