ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door robz
#383514
Goed gevonden Mark! Ziet er prima uit!

Erg mooie omgeving daar, mooi motorrijden en echt vakantie houden . Ik kan evt met 2 motoren IN mn bus en 2 op aanhanger erachter een mini motorkaravaan organiseren hebben we al 4 deelnemers 8) Mijn plan is dan overigens alleen de eerste 800 saaie KM zo te doen, mn bus te parkeren bij mn Broer die in F woont en dan door te tuffen zijn hier mensen voor te porren?

Ik heb er nu al zin in ! ;D



rsvmakkie schreef:
7 jan 2022, 10:50
Ik heb gisteren gelijk even gemaild en hij stelt voor de optie tot 1 april aan te houden en dan weer even contact te hebben.
Lijk mij prima toch?

Ik zal wel vragen wat de eventuele mogelijkheden/consequenties zijn als we uiteindelijk met meer of minder personen willen boeken.

Nu op jacht naar die resterende 5 leden :ok:
Avatar
Door rsvmakkie
#383516
robz schreef:
18 jan 2022, 22:39
Goed gevonden Mark! Ziet er prima uit!

Erg mooie omgeving daar, mooi motorrijden en echt vakantie houden . Ik kan evt met 2 motoren IN mn bus en 2 op aanhanger erachter een mini motorkaravaan organiseren hebben we al 4 deelnemers 8) Mijn plan is dan overigens alleen de eerste 800 saaie KM zo te doen, mn bus te parkeren bij mn Broer die in F woont en dan door te tuffen zijn hier mensen voor te porren?

Ik heb er nu al zin in ! ;D



rsvmakkie schreef:
7 jan 2022, 10:50
Ik heb gisteren gelijk even gemaild en hij stelt voor de optie tot 1 april aan te houden en dan weer even contact te hebben.
Lijk mij prima toch?

Ik zal wel vragen wat de eventuele mogelijkheden/consequenties zijn als we uiteindelijk met meer of minder personen willen boeken.

Nu op jacht naar die resterende 5 leden :ok:
Jouw idee klinkt mij dan weer goed in de oren 👍
Kan ik een vrijblijvende optie nemen 😊 ?
Avatar
Door robz
#383518
rsvmakkie schreef:
18 jan 2022, 22:43

Jouw idee klinkt mij dan weer goed in de oren 👍
Kan ik een vrijblijvende optie nemen 😊 ?
Natuurlijk.... FF 800km met een groepje in een bussie is best gezellig hoor, muziekje erbij. Aangekomen bij mn broer lekker aanschuiven, potje bier en de volgende ochtend vroeg op pad om kronkelend Spanje in te rijden :D
#383520
Overigens verwacht ik geen COVID problemen op deze trip. De spaanse regering ligt een beetje voor op NL en wil COVID gaan ]downscalen van een pandemie naar een reguliere griep:
https://www.trouw.nl/buitenland/niet-m ... gle.com%2F

Klinkt allemaal logisch en ik voorspel dat wij ook die kant op gaan. Een griep kan overigens al gemeen genoeg zijn in NL gingen 12500 mensen dood aan een griepgolf dat is een onderbelicht feitje.. ;)

Dus geen angst GEWOON BOEKEN!! 8)
Avatar
Door Okkie26
#383524
rsvmakkie schreef:
18 jan 2022, 22:43
robz schreef:
18 jan 2022, 22:39
Goed gevonden Mark! Ziet er prima uit!

Erg mooie omgeving daar, mooi motorrijden en echt vakantie houden . Ik kan evt met 2 motoren IN mn bus en 2 op aanhanger erachter een mini motorkaravaan organiseren hebben we al 4 deelnemers 8) Mijn plan is dan overigens alleen de eerste 800 saaie KM zo te doen, mn bus te parkeren bij mn Broer die in F woont en dan door te tuffen zijn hier mensen voor te porren?

Ik heb er nu al zin in ! ;D



rsvmakkie schreef:
7 jan 2022, 10:50
Ik heb gisteren gelijk even gemaild en hij stelt voor de optie tot 1 april aan te houden en dan weer even contact te hebben.
Lijk mij prima toch?

Ik zal wel vragen wat de eventuele mogelijkheden/consequenties zijn als we uiteindelijk met meer of minder personen willen boeken.

Nu op jacht naar die resterende 5 leden :ok:
Jouw idee klinkt mij dan weer goed in de oren 👍
Kan ik een vrijblijvende optie nemen 😊 ?

Graag een plekje...
#383536
De reden dat ik twijfel om zelf te rijden met de motor, wat je gewoon leuk kan maken, is dat ik niet zo'n hele geschikte trekauto heb. Dacia 1.2 tce duster die best wat olie pakt... Voor lokaal werk prima maar voor een vol belastte reis heb ik er niet zo'n vertrouwen in...

Maar met een goede auto erbij kan mijn aanhanger, en ik, zeker mee (dan vervang ik nog even de banden voor de zekerheid).
#383549
Tuono04 schreef:
9 jan 2022, 12:45
Ik zou dolgraag meegaan,maar ben nog huiverig ivm K..Tvirus,niet voor mijzelf maar wat betreft de maatregelen in Spanje tegen die tijd.
Het wordt langzaam een griepje :yes:
#383564
malle eppie schreef:
24 jan 2022, 11:48
I'm in!

Judith gaat kijken of ze vrij kan krijgen op haar werk voor die periode en zou dan samen met onze dochter ook graag meegaan.

Ik had al even bij Can Luis geïnformeerd, voor hen is dat geen probleem, wij krijgen dan ons eigen appartement.

Wordt vervolgd...
Doen jullie goed! gezellig je kan nog lekker buiten de schoolvakanties idd dus profiteer ervan!
#383585
robz schreef:
26 jan 2022, 23:29
malle eppie schreef:
24 jan 2022, 11:48
I'm in!

Judith gaat kijken of ze vrij kan krijgen op haar werk voor die periode en zou dan samen met onze dochter ook graag meegaan.

Ik had al even bij Can Luis geïnformeerd, voor hen is dat geen probleem, wij krijgen dan ons eigen appartement.

Wordt vervolgd...
Doen jullie goed! gezellig je kan nog lekker buiten de schoolvakanties idd dus profiteer ervan!
Ja man, nu al zin in.
#383838
Het is even stil geweest maar ik heb destijds met de eigenaar van Canlluis afgesproken om 1 April weer contact op te nemen om onze optie te bevestigen.
Over 1 week is dat zover en aangezien ik geen tegenberichten gezien heb ga ik ervanuit dat we met onderstaand groepje er een leuke week van gaan maken :ok:
(Er zijn nog 2 plaatsen beschikbaar!!!)

Jos (The Marshall)
Oscar (Okkie26)
Machiel (Makkie82)
Gert-Jan (Gert-Jan Tuono)
Mark (RSVMakkie)
Chris (ChrisK)
Rob (robz)
Han (Han)
Anton (malle eppie)met 2 dames ;)

Dus mijn vraag aan een ieder om nogmaals te bevestigen dat je meegaat en dan ook gelijk te betalen.
De betaling kan naar het rekeningnummer van de ARA.
Het rekeningnummer van ARA is:
IBAN : NL53INGB0007718908
t.n.v. Aprilia Riders Association
onder vermelding van Buitenlandrit 2 Catalonië.

Wat hebben we ook alweer afgesproken:
  • 7 overnachtingen
  • 2 personen op een kamer (met eigen badkamer, 2 eenpersoonsbedden)
  • ontbijt
  • avondeten(inclusief wijn)
  • €490,- pp

Ook heb ik een Excel lijst bijgevoegd met de vraag aan iedereen om deze in te vullen en naar mij te mailen zodat ik alle gegevens in een overzicht heb.

Ik kijk er in ieder geval erg naar uit :kwijl:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Word ook betalend lid van de ARA!