ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#383005
geboekt door Mark (RSVMakkie).... van zaterdag 10 sept tot zaterdag 17 september


De locatie is https://www.canlluis.es/
Ontdek en beleef het echte Catalonië. In het achterland van de Costa Brava, in een arcadisch landschap, ligt de geheel gerestaureerde masía Can Lluís, compleet met zwembad. Can Lluís ligt twee kilometer buiten het middeleeuwse dorpje Cistella, midden in de natuur, op 240 meter hoogte, aan de voet van de Pyreneeën, en met uitzicht op de Middellandse Zee.
Op basis van 2 personen op een kamer (met eigen badkamer, 2 eenpersoonsbedden), ontbijt en avondeten(inclusief wijn) kost dat 70 € p.p.p.n.




Er gaan mee

Jos (The Marshall) Betaald
Oscar (Okkie26) Betaald
Machiel (Makkie82) Betaald
Gert-Jan (Gert-Jan Tuono) Betaald
Mark (RSVMakkie) Betaald
Rob (robz)
Han (Han) Betaald
Anton (malle eppie)met 2 dames ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door robz
#383024
In september rijd ik graag naar het zuiden! En Denemarken vond ik niet zo bijzonder in 2005 zijn we daar de hemelvaarttraditie begonnen met de club.

Mijn voorstel is daarom: Pyreneeën! Met een trip door Frankrijk ervoor en erna. Blijft een erg mooi Motorland. Met als laatste de D914 langs de kust Spanje in, schitterende motorweg.

- Accomodatie ergens in Roses aan de kust waar het seizoen al over is dus betaalbaar..
- Dag etappes vanaf daar de bergen in of op een regenachtige dag een catharenfort bezoeken of
- bij mooi weer een (mid-) dagje strand

zoiets lijkt me leuk... :angel:
Avatar
Door Okkie26
#383032
Capo dei Capi schreef:
5 okt 2021, 14:44
Ik ben een paar jaar geleden in hotel La Bonne Vie (https://motovacances-lbv.eu/) geweest.
Prima accommodatie met zeer gastvrije eigenaren.
Ze zijn gevestigd in de streek Corrèze. Routes zijn beschikbaar bij het hotel. Ze bieden een all inclusive arrangement aan incl drank. Het eten is prima!
KIJK!!!

We hebben een organisator...

Gefeliciteerd John, jij hebt gewonnen..
Avatar
Door robz
#383034
Capo dei Capi schreef:
5 okt 2021, 14:44
Ik ben een paar jaar geleden in hotel La Bonne Vie (https://motovacances-lbv.eu/) geweest.
Prima accommodatie met zeer gastvrije eigenaren.
Ze zijn gevestigd in de streek Corrèze. Routes zijn beschikbaar bij het hotel. Ze bieden een all inclusive arrangement aan incl drank. Het eten is prima!
prima plan
gelijk maar voor 12 man boeken in een weekje in september? :angel:
Avatar
Door robz
#383048
Gert-Jan Tuono schreef:
6 okt 2021, 06:21
Is in elk geval een regio waar ik alléén langs ben gereden (over de peage) Lijkt me zeker een optie :worship: . Maar Robz zijn voorstel is ook mooi, maar wel wat verder... twijfel twijfel :yahoo: :yahoo:
Pyrreneen is wellicht wat te ver voor de meesten voor een weekje. Dit motor hotel is goed aan te rijden in 1 dag via snelweg of 2 dagen leuk binnendoor en vanaf de locatie kan je alle kanten op. Dus ik vond John z'n voorstel wel prima.
Avatar
Door robz
#383049
Vorig jaar zijn we met een klein groepje ca 100km hoger van oost naar west gegaan in Frankrijk, mn broer heeft daar een B&B

Denk dat het hele gebied ten zuidoosten van het Hotel interessant is maar een dagje naar bergerac kan ook leuk zijn. Ik voel een wijnproeverij aankomen! :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Word ook betalend lid van de ARA!