ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#382814
Haha, beiden goed :ok:
Ferry en ik hadden gisteren een top dag. Veel geleerd en opgefrist. Veel rijtijd op TTcircuit en juniortrack. Het weer was prima voor een dergelijke evenement. De groep was ook erg leuk. Een absolute aanrader.
Volgend jaar met meer ARA-leden?!
Ferry maakt een leuk verslag van de dag voor het clubblad.

Ps: de motor moet ik nog poetsen :rotfl2:
#382817
Was inderdaad een leuke en leerzame dag! :yes:
Goed weer, leuke groep en instructeurs.
Kan het iedereen aanraden! Het is naar mijn mening ook een mooie opstap naar een trackday.

Volgende keer ben ik er weer bij en hopelijk ook meer leden, want helaas gooide het hele coronagedoe de planningen in de war.
Het verslag probeer ik eind komende week klaar te hebben o.a. omdat ik de actiefoto's van de aanwezige fotograaf wil bijvoegen. 8)
#382821
Hoi Frank,
Het telkens verplaatsen van je lichaam/bil bij een bocht icm bal vd voet op de steps gaf een betere/snellere bocht. Lekker actief rijden :ok: Balans was ook beter.
To the Experience.. wie weet :ok:
Het was iig super om ook met mijn nwe Tuono Factory allerlei instellingen in een veilige omgeving te kunnen uitproberen. De blipper is trouwens verslavend :kwijl:
#382856
Hey Frank,
Hetgeen ik (wederom) geleerd heb is dat je ver moet kijken waar je naartoe wil/moet, iets wat ik af en toe vergeet en te kort voor de motor kijkt. Ook een zekerder gevoel met de Tuono, de ontbrekende schaamrandjes zijn daar getuigen van... 8) ;D
Een trackday bij 2 the Experience of een andere gaat er volgend jaar zeker komen. :yes: ;D

Word ook betalend lid van de ARA!