ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#381923
Mooi verhaal van dat Judo Toernooi.....is toch niet te geloven, de normale reserveringen doodleuk annuleren omdat een judoorganisatie slaapplek nodig heeft. :rtfm:
#381924
Hotel ziet er goed uit!
Zag tussen de foto's een kiekje staan van een roedel H-D's die daar waarschijnlijk ook verbleven hebben, dus bikers zijn volgens mij welkom. ;D
#381934
Okkie26 schreef:
27 mei 2021, 07:53
Tot wanneer kunnen we annuleren?
Goed punt! dat je niet je centen kwijt bent....

Ik ga sowieso op motorvakantie die week! :) graag naar zuid polen en tsjechie maar als dat niet kan rijd ik gewoon naar daar waar het WEL mag! :angel: komt goehhhh desnoods op de flex

In Tsjechie heeft corona wat harder toegeslagen dan in nederland... bijna 2x meer doden op een bevolking van 11mln... ::) dus kan me voorstellen dat ze voorzichtig zijn! maar alternatiefje pyrrenneen zie ik ook wel zitten...
#381942
robz schreef:
27 mei 2021, 11:09
Okkie26 schreef:
27 mei 2021, 07:53
Tot wanneer kunnen we annuleren?
Goed punt! dat je niet je centen kwijt bent....

Ik ga sowieso op motorvakantie die week! :) graag naar zuid polen en tsjechie maar als dat niet kan rijd ik gewoon naar daar waar het WEL mag! :angel: komt goehhhh desnoods op de flex

In Tsjechie heeft corona wat harder toegeslagen dan in nederland... bijna 2x meer doden op een bevolking van 11mln... ::) dus kan me voorstellen dat ze voorzichtig zijn! maar alternatiefje pyrrenneen zie ik ook wel zitten...
Goed idee. Ik nodig mezelf dan graag uit.. :)
#382204
Ik heb vanmiddag een route gemaakt (of eigenlijk aangepast obv bestaande). De route vertrekt en eindigt bij het hotel en heb ik gecontroleerd op gelijk verloop voor Garmin en TomTom. Volgens mij klopt het allemaal. Maar als iemand nog even na wil/kan lopen graag natuurlijk :)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#382214
Chriz86 schreef:
12 jun 2021, 15:20
Ik heb vanmiddag een route gemaakt (of eigenlijk aangepast obv bestaande). De route vertrekt en eindigt bij het hotel en heb ik gecontroleerd op gelijk verloop voor Garmin en TomTom. Volgens mij klopt het allemaal. Maar als iemand nog even na wil/kan lopen graag natuurlijk :)
Hoi Chris, als ik m open in Myroute zie ik een paar vreemde "uitsteeksels" / dead ends maar inderdaad Jos heeft gelijk ons hotel ligt een stuk westelijker. Deze route heeft wel een paar "grensovergangen" de vraag is natuurlijk hoe hiermee omgegaan wordt... ik zal sowieso een paar routes ALL Tsjechie maken als alternatief
#382264
Thanks! ik Heb 'm nog nagelopen en aantal punten verplaatst en hotel aangepast :stupid: . Het is nu 340km in totaal; vanaf Chumotov vertrekken en daar weer terug. Bij Hinterhermsdorf zit een stukje van de route af, schijnt een goede stop te zijn...
En die grensovergangen, tsja dat is inderdaad even te bekijken hoe dat gaat/of dat gaat.
robz schreef:
13 jun 2021, 12:39
Chriz86 schreef:
12 jun 2021, 15:20
Ik heb vanmiddag een route gemaakt (of eigenlijk aangepast obv bestaande). De route vertrekt en eindigt bij het hotel en heb ik gecontroleerd op gelijk verloop voor Garmin en TomTom. Volgens mij klopt het allemaal. Maar als iemand nog even na wil/kan lopen graag natuurlijk :)
Hoi Chris, als ik m open in Myroute zie ik een paar vreemde "uitsteeksels" / dead ends maar inderdaad Jos heeft gelijk ons hotel ligt een stuk westelijker. Deze route heeft wel een paar "grensovergangen" de vraag is natuurlijk hoe hiermee omgegaan wordt... ik zal sowieso een paar routes ALL Tsjechie maken als alternatief
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!