ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Big Chris
#381143
The Marshall schreef:
27 mar 2021, 09:57
Big Chris schreef:
5 sep 2020, 19:54
kakketoe schreef:
5 sep 2020, 15:04
The Marshall schreef:
4 sep 2020, 09:17
Wie nog meer ??
Het is een pokke eind in 1 dag !!
Wil ook op de heen/terugweg een overnachting :yes:
Ik weet nog wel een leuke stek ;D
En waar is die leuke stek??
Hotel Brauerei Klingenstein in Blaustein :ok:

https://klingenstein.online/de/
#381149
komt me bekend voor :rotfl2:
Zat zelf meer te denken in de buurt van de Lindau Bodensee
Nou , wie gaat dit eens regelen, via booking.com is niet zo moeilijk.
Niks aanbetalen, gratis annuleren , kind ken de was doen
#381163
De aanbetaling is onderweg naar Italie, zou er wegens Corona een probleem ontstaan, blijft de aanbetaling daar staan voor volgend jaar. WAAR WE NIET VANUIT GAAN :rtfm: :rtfm:
Avatar
Door FerBa
#381175
The Marshall schreef:
29 mar 2021, 16:11
Mocht er nog iemand meewillen , zelf regelen, inschrijving gesloten.
Ik hou het in gedachte, mocht de situatie zich voordoen dat ik toch kan.
#381815
De reden waarom er voor Alie en mijzelf OVB bij de deelnemerslijst staat is omdat wij kort na inschrijving voor deze reis hebben vernomen dat we een kind zouden krijgen.
Niet wetende in hoeverre alles met moeder en kind vlekkeloos zou verlopen, vonden we het toch wel ietwat tricky om dan al een reservering te hebben staan.
Aangezien wij 13 april een gezonde zoon hebben mogen verwelkomen én hij (vooralsnog) erg makkelijk in de omgang is, durven wij het wel aan om de reis naar de Dolomieten te ondernemen in september.
Dit houdt in dat we Aaron mee zullen nemen en onze beide motorfietsen op de aanhanger. Onze rijtijd zullen we verdelen, maar dat mag de pret niet drukken, wij hebben er zin in!

Deel 2 is natuurlijk nog de vraag of er een kamer beschikbaar zou zijn. Ik heb deze week even contact opgenomen met Maurice van Lory en we hebben nog een kamer kunnen regelen!

Maw: Wij zijn erbij.
#382183
pipo-de-kloun schreef:
21 mei 2021, 14:48
De reden waarom er voor Alie en mijzelf OVB bij de deelnemerslijst staat is omdat wij kort na inschrijving voor deze reis hebben vernomen dat we een kind zouden krijgen.
Niet wetende in hoeverre alles met moeder en kind vlekkeloos zou verlopen, vonden we het toch wel ietwat tricky om dan al een reservering te hebben staan.
Aangezien wij 13 april een gezonde zoon hebben mogen verwelkomen én hij (vooralsnog) erg makkelijk in de omgang is, durven wij het wel aan om de reis naar de Dolomieten te ondernemen in september.
Dit houdt in dat we Aaron mee zullen nemen en onze beide motorfietsen op de aanhanger. Onze rijtijd zullen we verdelen, maar dat mag de pret niet drukken, wij hebben er zin in!

Deel 2 is natuurlijk nog de vraag of er een kamer beschikbaar zou zijn. Ik heb deze week even contact opgenomen met Maurice van Lory en we hebben nog een kamer kunnen regelen!

Maw: Wij zijn erbij.
Leuk! Doen jullie goed :ok:
Moet Aaron ook niet even naar Tsjechie volgende maand? Langweekend ofzo vind ie best leuk hoor! :angel:
#382184
Okkie26 schreef:
21 mei 2021, 16:18
Dan is nog de vraag of jullie mogen. Zoals er nu naar uitziet heb je dus ook een vaccinatie paspoort nodig.
Jeetje Oscar hou nou toch eens op! Beetje positief joh!

Je ziet allemaal beren die er niet lopen... komt dik voor mekaar dat zal je over een paar weken tsjechie al zien... en desnoods doe je even een PCR testje dat is 2 minuten werk... no swet toch?
#382185
als je overigens echte beren over de weg wilt zien lopen kan ik je de griekse bergen aanbevelen! 8)

daar lopen er een hoop...op de weg ... samen met:

hagedissen
slangen
schildpadden
knaagdieren
katten
honden
vossen
geiten
schapen
herten
ezels
koeien
paarden

kortom echt iets voor echte natuurliefhebbers! ;D
#382669
The Marshall schreef:
3 aug 2020, 15:35

1/2 Chris (ChrisK)€100 enJos (The Marshall) Camping Indenhof (Heerlen) +2 overnachtingen Met balkon :ok:
3 Bert (Judokus) 1P €100
4/5 Rian en Alie (Pipo, Mamalou en Aaron..) :rotfl2: Zelf geregeld :ok:
6/7 Machiel (Makkie 82) €100 +2 overnachtingen en Mark (RSVMakkie) €100 Beverwijk +2 overnachtingen
8/9 Rob (Robz) €100 en Gert-Jan (Gert-Jan Tuono)€100 +2 overnachtingen
10/11René (Tuono 04) €100 en Mathijs (Madman 59) €100
Volgens bovenstaande lijst gaan er inclusief mijzelf maar 3 man op de motor richting de Dolomieten (Jij nam de auto toch Jos?).
Machiel en Gert-Jan, is het een idee om dan samen die kant op te rijden?
En zo ja, misschien een keer afspreken om de route en hotels te zoeken (alledrie uit Noord Holland toch?)?
Laat maar weten of jullie dat zien zitten 😊
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!