ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#378877
Goeieavond beste Forum lezers.

Op 24-04-2021 hebben wij ons jaarlijkse ALV gehad en daarbij is het idee geopperd door Rob Zuurlo om het Hemelvaartsweekend onder te brengen bij Maurice van In Den Hof in Heerlen.
Vandaag heeft Rob contact gehad met Maurice maar helaas zit In Den Hof vol.
Rob vind dit jammer en gaat deze week nog kijken of hij wat anders kan regelen.

Echter zitten we ook nog met Corona en is het niet zo makkelijk om met een gezelschap ergens te overnachten, Dus de kans is heel klein dat Rob wat gaat vinden op korte termijn.

Hieronder een stukje van Rijksoverheid omtrent overnachten in nederland.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -nederland

Corona en op vakantie in Nederland
Blijf zo veel mogelijk thuis. Ook tijdens de meivakantie. Gaat u toch naar een vakantieadres in Nederland, zoals een hotel, camping of vakantiepark? Blijf zoveel mogelijk op dat adres en vermijd drukte.

Maximaal aantal personen op vakantieadres
U mag op 1 vakantieadres zijn:

met de mensen waarmee u op 1 adres woont;
of in een groep van 4 personen die niet samen op hetzelfde adres wonen. Kinderen tot en met 12 jaar tellen niet mee. U mag bijvoorbeeld met 4 volwassenen die op een ander adres wonen en 2 kinderen van 8 jaar op een vakantieadres zijn.
Groepsaccomodaties
Het maximaal aantal personen op een vakantieadres geldt ook per kamer in een groepsaccomodatie. Gemeenschappelijke ruimtes zijn gesloten. Horeca in een groepsaccomodatie is alleen open voor bestellen en afhalen.

Ook op uw vakantieadres geldt: het bezoek van maximaal 1 persoon per dag is toegestaan.

Toiletten en douches op campings en kampeerterreinen zijn open
De sanitaire voorzieningen, dus toiletten en douches, op campings en kampeerterreinen zijn open. U mag tijdens de avondklok tussen 22.00 en 4.30 uur gebruik maken van de toiletten.

Tijdens uw vakantie in Nederland

Basisregels

1-Maximaal 1 bezoeker per dag
2-Blijf zoveel mogelijk op uw vakantieadres
3-Avondklok
4-Zwembaden en recreatieplassen
5-Speeltuinen en recreatie

Laat u testen bij klachten

Handhaving regels corona
De eigenaren van uw vakantieverblijf, zoals camping of hotel, zijn er verantwoordelijk voor dat u zich houdt aan de regels. Houdt u zich toch niet aan de regels? Dan kan de gemeente BOA’s of politie inzetten.

De voorzitter van de veiligheidsregio kan locaties zoals campings, vakantieparken, hotels en stranden sluiten. Bijvoorbeeld omdat er gevaar is voor veel corona-besmettingen.


Een jaar later dan gepland gaan we met de ARA tijdens het Hemelvaartweekend dan toch naar het Teutoburgerwald. Het hotel dat geheel democratisch is gekozen is:

Hotel an der Ilse
Vlothoer Straße 77
32657 Lemgo
Tel: +49-5266-8090

https://www.hotel-an-der-ilse.de/en/

Het aanbod van het hotel:
3 * Doppelzimmer [DZ]: EUR 245.-- p/p
3 * Twinzimmer [TZ]: EUR 220.-- p/p
3 * Einzelzimmer [EZ]: EUR 295.-- p/p

Dit aanbod is op basis van halfpension --> inclusief ontbijt en 3- gangendiner. Inchecken kan vanaf 14h00 en uitchecken is uiterlijk 10h30. Annuleren kan tot 14 dagen voor aankomst. 14 dagen voor aankomst moet de reissom op de ARA rekening staan anders ga je niet mee :rtfm: . De deelnemers krijgen tzt nog een herinnering ^-^

Wie gaan er mee:
Chris [Big Chris]: Einzelzimmer 1
???: Einzelzimmer 2
Dennis [DvY]: Einzelzimmer 3
John [Capo dei Capi]: Twinzimmer 4
Ferry [FerBa]: Twinzimmer 4
Jos [The Marshall]: Twinzimmer 5
Chris [ChrisK]: Twinzimmer 5
Jos [JosVerweij]: Twinzimmer 6
Bert [Bert77]: Doppelzimmer 7
Diewerke [shiver750]: Doppelzimmer 7


Nog beschikbaar:
4 bedjes in een Doppelzimmer
1 bedje in een Twinzimmer
1 Einzelzimmer

Routes volgen tzt en een app groepje beginnen we niet aan voor april 2021. Ik mag aannemen dat we allemaal al in teveel van die groepjes zitten :help:
#379301
Big Chris schreef:
4 nov 2020, 17:19
DvY schreef:
4 nov 2020, 11:56
Doe mij een Einzelzimmer.
Als het anders word laat ik het nog weten, 14 dagen van te voren kan er toch geannuleerd worden lees ik.
Ja, maar je gaat gewoon mee :friends:
Haha dank je voor je positieve reactie!
Ik vind het ook gezellig maar heb ook geen motor op dit moment.
De planning, en mijn gevoel, was om er ook geen 1 meer te kopen.
Maaaaaarrrrr het blijft wel een beetje kriebelen nog.
Zojuist ook een Futura afgezegd waar ik zou gaan kijken omdat mijn gevoel toch zei: niet doen!
Nu nog druk met de verbouwing en de klusjes die komen gaan ( lees schuurtje bouwen ).
#379304
DvY schreef:
5 nov 2020, 10:41
Big Chris schreef:
4 nov 2020, 17:19
DvY schreef:
4 nov 2020, 11:56
Doe mij een Einzelzimmer.
Als het anders word laat ik het nog weten, 14 dagen van te voren kan er toch geannuleerd worden lees ik.
Ja, maar je gaat gewoon mee :friends:
Haha dank je voor je positieve reactie!
Ik vind het ook gezellig maar heb ook geen motor op dit moment.
De planning, en mijn gevoel, was om er ook geen 1 meer te kopen.
Maaaaaarrrrr het blijft wel een beetje kriebelen nog.
Zojuist ook een Futura afgezegd waar ik zou gaan kijken omdat mijn gevoel toch zei: niet doen!
Nu nog druk met de verbouwing en de klusjes die komen gaan ( lees schuurtje bouwen ).
Is dit wat: https://www.motoroccasion.nl/motoren/bm ... 79958.html
#380665
Mark Wijnen schreef:
19 feb 2021, 17:03
Ik ben druk aan het klussen in mijn huis en heb zojuist ook nieuwe kozijnen besteld. Probleem is alleen dat ze die net voor het hemelvaartweekend komen plaatsen en ik dan snel moet voorbereiden voor de isolatie en de stukadoor. Dus ik moet me helaas afmelden voor het hemelvaartweekend :sorry:
Helaas :-\

Volgend jaar misschien weer :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!