ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Waar willen we heen met ons Clubweekend

Optie 1 Terug naar In den Hof Heerlen.
8
35%
Optie 2 Gebied Sauerland in Duitsland. Ik ken een B&B in Willingen. ( trefpunt Sauerland)
14
61%
Optie 3 Ik heb een ander idee of optie. Geef dit dan aan in een reactie op dit topic. Let op niet verder dan 300 km vanaf arnhem
1
4%
Avatar
Door joebar83
#379163
Na een aantal jaar te hebben vertoeft bij In Den Hof in Heerlen loopt het aantal bezoekers heel sterk terug in de afgelopen jaren.
Dit hebben wij als bestuur natuurlijk ook opgemerkt. In ons laatste Bestuursvergadering hebben wij hier bij stil gestaan.
Nadat jullie allemaal hebben gestemd(welgeteld 23 van de 195 leden)is er uiteindelijk gestemd voor een clubweekend te houden in het Sauerland.

Met vriendelijke groet,

Pim Eventcommissaris ARA
Avatar
Door malle eppie
#379242
Juni sowieso een goed idee, maar ik weet niet of de terugloop te maken heeft met de locatie.

Op zich blijft In den Hof een mooie uitvalsbasis, maar het Sauerland is ook niet verkeerd, lastig...
Avatar
Door Big Chris
#379253
Henk RS 250 schreef:
2 nov 2020, 18:54
Het weekend voor de Dutch TT?
In het TT weekend is misschien niet handig. Het weekend ervoor is de RB en het weekend erna zit je al zo'n beetje in de zomervakantie. Keuzes :wobblesign:
Avatar
Door Henk RS 250
#379255
En de combinatie RB en Clubweekend? Een avondje komen bijkletsen, de RB bikkels bij terugkomst bewonderen, biertje vatten en een overnachting zie ik wel zitten.
Avatar
Door joebar83
#379258
Henk RS 250 schreef:
2 nov 2020, 19:46
En de combinatie RB en Clubweekend? Een avondje komen bijkletsen, de RB bikkels bij terugkomst bewonderen, biertje vatten en een overnachting zie ik wel zitten.
Goeiemorgen Henk

RB bedoel je denk ik RubberButt. Deze wordt verreden op de langste dag van het jaar en dat valt nu op Maandag 21 juni 2021.

Gr Pim
Avatar
Door joebar83
#379262
Henk RS 250 schreef:
3 nov 2020, 09:53
Ruber Butt ja ,goed geraden. Een rit op maandag?
Nee joh niet op maandag. Vandaar ook het voorstel om het weekend ervoor te gaan zitten.
Dus van vrijdag 18 juni t/m zondag 20 juni het clubweekend te houden en dan kunnen de bikkels op zaterdag hun RB rit rijden
Avatar
Door The Marshall
#379265
joebar83 schreef:
3 nov 2020, 10:38
Henk RS 250 schreef:
3 nov 2020, 09:53
Ruber Butt ja ,goed geraden. Een rit op maandag?
Nee joh niet op maandag. Vandaar ook het voorstel om het weekend ervoor te gaan zitten.
Dus van vrijdag 18 juni t/m zondag 20 juni het clubweekend te houden en dan kunnen de bikkels op zaterdag hun RB rit rijden
Eindelijk de Rubberbutt op zaterdag :ok:
Avatar
Door robz
#379413
joebar83 schreef:
3 nov 2020, 10:38
Henk RS 250 schreef:
3 nov 2020, 09:53
Ruber Butt ja ,goed geraden. Een rit op maandag?
Nee joh niet op maandag. Vandaar ook het voorstel om het weekend ervoor te gaan zitten.
Dus van vrijdag 18 juni t/m zondag 20 juni het clubweekend te houden en dan kunnen de bikkels op zaterdag hun RB rit rijden
Leuk idee een evenementje in juni! Of we het een RubberButt moeten noemen weet ik niet.. die is in mijn ogen al jaren geleden gestorven toen de 1000Km niet meer gehaald werd.. 8) En die rit werd juist expres NIET op zaterdag gereden omdat dat te druk ( en gevaarlijk) was...

Maar mooie Monsterrit van 500Km ofzo in combinatie met clubweekend is een goed idee!
Avatar
Door Gerrit
#379505
Ben ik nou de enige die dus stemt voor optie 3? Uit de teksten maak ik op dat er toch meer zijn voor een alternatief. Maar ik zie nu dat de meerderheid nu kiest voor Sauerland.

Daar ben ik overigens niet op tegen hoor. Mijn motor rijdt overal.
Avatar
Door The Marshall
#379510
Gerrit schreef:
20 nov 2020, 17:40
Ben ik nou de enige die dus stemt voor optie 3? Uit de teksten maak ik op dat er toch meer zijn voor een alternatief. Maar ik zie nu dat de meerderheid nu kiest voor Sauerland.

Daar ben ik overigens niet op tegen hoor. Mijn motor rijdt overal.
Waar zou je dan als optie 3 heen willen??
Avatar
Door Henk RS 250
#379725
Toch gestemd vboor optie indenhof. Een combinatie van die rubberbut, een langere en een korte rit, misschien gecombineerd met een technische uitleg in de ochtend zou wel iets zijn. Als het een week voor de TT is, mits de corona nog loopt, wil ik wel f komen kijken. 500 km aan een stuk is best veel, een ritje van pakweg 150 km voor de mindere bikkels zie ik wel zitten.
Avatar
Door Poulusma
#379726
Houdt er wel rekening mee dat de TT op Assen eind juni verreden wordt!
En dat daar ook veel motorliefhebbers aanwezig zijn ;D

Ik zie dat er meer met de opmerking kwamen :gaga:
Avatar
Door joebar83
#379731
Bert77 schreef:
9 dec 2020, 12:52
Toch ff een vraag wat betreft optie 2, want het lijkt mij een super idee, maar hoeveel kamers heeft die B&B???
Hallo Bert

de B&B heeft 6 slaapkamers. Zal nog even navragen hoeveel bedden zij hebben.

Gr Pim
Avatar
Door Bert77
#379734
Hé Pim,

6 kamers is niet veel.
En hoe zit het dan met het avondeten???

Maar als ik een suggestie mag geven.
Is dit niet iets??
https://www.motorhotelsauerland.nl/

Niet ter nadelen van de B&B, maar hier heb je wel plek voor de motoren.
En de prijzen vallen ook wel mee.
En het is inclusief ontbijt en avondeten.
Avatar
Door joebar83
#379735
Bert77 schreef:
9 dec 2020, 17:54
Hé Pim,

6 kamers is niet veel.
En hoe zit het dan met het avondeten???

Maar als ik een suggestie mag geven.
Is dit niet iets??
https://www.motorhotelsauerland.nl/

Niet ter nadelen van de B&B, maar hier heb je wel plek voor de motoren.
En de prijzen vallen ook wel mee.
En het is inclusief ontbijt en avondeten.
Hallo Bert

Fijn dat er is iemand mee denkt :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Ik zal jou links is even bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!