ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rsvjan
#378457
Zoals enkelen weten heb ik na mijn crash in Almería dit voorjaar nu een nieuwe “overjarige” Rsv4rf 1100 gekocht, een aanbieding die ik niet kon laten liggen 😋.
Zoals gezegd zelf uit het krat moeten halen bij Gebben motoren en alles bij thuiskomst gecheckt en paar dagen erna naar Ten Kate race afdeling in Nieuwleusen om op de testbank in te lopen en een testrun en op woensdag 5 Augustus eerste circuit dag bij de zac.
Eerste sessie niet echt lekker en onwennig, van glijden over de buddy zit tot niet kunnen schakelen met de laarzen aan met mijn grote voeten 😬 erg lastig bij Bochten als mandeveen duikersloot .
Daarna met wat instellingen gewijzigd zodat schakelen mogelijk is en het glijden minder was nog wel lekker kunnen rijden met inachtneming van Max toerental van eerst 10k tpm naar later 12k tpm, , man wat loopt dit hard en gemakkelijk, ook een pluim voor de vering, goede feedback en slijtage van de achterband. Tuurlijk niet op echte race snelheid naar toch eerste indruk met standaard instellingen en straat supercorsa’s is indrukwekkend.
Nu ombouwen met een circuit kuip en race remschakelset en op naar de volgende test :yahoo:
Avatar
Door Capo dei Capi
#378458
Hoi Jan,

Gefeliciteerd met nieuwe RSV4 RF 1100.
Dat klinkt veelbelovend :ok: . Zet even een paar foto's tzt op forum na en voor ombouw tot racer.
Veel plezier en mooie race kilomers gewenst.

Word ook betalend lid van de ARA!