ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door joebar83
#378233
Beste ARA leden.

Op 15 augustus hebben we weer een ritje te verrijden. Ditmaal starten en eindigen we bij onze adverteerder Van den Burg motoren uit Eindhoven.

Erik van den Burg heeft voor deze dag demomotoren geregeld waarop wij van ARA kunnen proefrijden.
Het gaat om de modellen Tuono V4 2x en de RSV4 1x.

De route is gemaakt door Han

We verzamelen tussen 09:00 en 09:30 waarna de route kan starten.

Wel graag ook aanmelden in de agenda zodat wij kunnen zien hoeveel mensen er gaan komen. Dit ivm de Corona regelgeving!!!!

Met vriendelijke groet,

Pim Eventcommissaris ARA
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door joebar83
#378251
Henk RS 250 schreef:
17 jul 2020, 13:13
Pim,

Mooi geregeld, kan de rit ook gereden op die RSV4?? ;D
/quote]

Hallo Henk

Ik wil een constructie toepassen dat je middags kan wisselen zodat je deze dag op beide motoren kan rijden
Avatar
Door joebar83
#378288
Han schreef:
23 jul 2020, 22:43
Ik kan wel een route maken, hoeveel km wil je ?
Goeiemorgen Han

Rian wil ook een route maken. Misschien handig als jullie even contact hebben onderling??

Gr Pim
Avatar
Door joebar83
#378450
Harrie 74 schreef:
13 aug 2020, 13:09
Ga ook mee, kan me niet aanmelden in agenda, terwijl ik wel geregistreerd ben.
Dan ben je waarschijnlijk alleen op het forum aangemeld. dan zou je op de homepage opnieuw moeten inloggen denk ik.
Avatar
Door Capo dei Capi
#378452
Harrie,

Je bent zaterdag van harte welkom . Geen probleem. Normaal gesproken klik je op agenda en dan druk je op aanmelden en log je in met je gegevens van het forum.
Han is zaterdag ook bij de rit en kan je eventueel verder helpen.
Tot zaterdag.

Groeten,
John
Avatar
Door Han
#378453
Capo dei Capi schreef:
13 aug 2020, 16:07
Normaal gesproken klik je op agenda en dan druk je op aanmelden en log je in met je gegevens van het forum.
Ik help je uiteraard, maar wat John zegt klopt niet helaas. Inloggen op het forum met je forumnaam. Op de website/ agenda moet je apart aanmelden met een mailadres.

Zie ook :
viewtopic.php?f=2&t=24453
Avatar
Door FerBa
#378470
Superdagje gehad!Leuke rit, lekker weer en leuk "vervoer "!
Van den Burg had 3 demo's(1× RSV4 en 2x TuonoV4 )geregeld om de rit mee te rijden, da's pas een proefrit maken, waarvan ik één van de Tuono's heb meegenomen! Poeah, wat een fiets! :kwijl: nu nog een bank beroven...... :wobblesign:

Van den Burg bedankt voor de appelflappen, de demo's en de goodiebag! :ok: super!
René bedankt voor het voorrijden( en het inhouden voor mijn ouders! ;D )en iedereen voor de gezelligheid! :friends:

Namens mijn ouwe lui (de witte Suzuki Burgman scooter) ook iedereen bedankt voor de gezelligheid en gastvrijheid!
20200815_133704.jpg
20200815_133656.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Capo dei Capi
#378471
De Van den Burg Rit was een succes!
Wat een verrassing dat we 2 Tuono's en een RSV4 de hele dag meekregen!!! :ok:

Erik en Marco van den Burg dank je wel voor jullie gastvrijheid en het super verzorgen van deze dag. :ok:
We houden ons aanbevolen voor volgend jaar!!!

Rene bedankt voor het voorrijden en alle anderen voor jullie aanwezigheid, ondanks de hitte, en gezelligheid.

Groeten,
John
Avatar
Door Okkie26
#378472
Zeker een leuke dag.

Mooie dag ook om de nieuwe helm te testen, beetje strak. Maar op zich..

Tot ik op de terugweg ontdekte dat ik ineens 2 stripjes verloren was van de helm.. >:(

Dat gaat hem niet worden. Terug naar de winkel en ff mijn ongenoegen geuit. Als dit de kwaliteit is hoef ik hem niet meer en koop ik wel een andere.

En zo geschiede, verschil wel moeten bijbetalen (logisch) maar toch maar weer terug naar mijn 'oude' merk Shoei..
Avatar
Door Okkie26
#378475
Op zich was ie best fijn, vooral dat kinstuk helemaal naar achteren kon. Maar dat er nu al onderdelen afvallen (ook al zijn het maar 2 kleine stripjes) vind ik na 1 dag niet kunnen.
In de winkel stond ook een helm waarvan er ook al 1 weg was.

Ik kan dan redelijk 'overtuigend' overkomen dat ik toch echt niet meer met de helm naar huis ga.

En dat ik een (veel) duurdere helm zou kopen zal ook wel wat geholpen hebben.
Avatar
Door Capo dei Capi
#378478
Je hebt gelijk het is duur zat.
Mijn email is jkuijten71@gmail.com. ik ontvang graag de filmpjes Oscar :ok:
Okkie26 schreef:
15 aug 2020, 17:00
Op zich was ie best fijn, vooral dat kinstuk helemaal naar achteren kon. Maar dat er nu al onderdelen afvallen (ook al zijn het maar 2 kleine stripjes) vind ik na 1 dag niet kunnen.
In de winkel stond ook een helm waarvan er ook al 1 weg was.

Ik kan dan redelijk 'overtuigend' overkomen dat ik toch echt niet meer met de helm naar huis ga.

En dat ik een (veel) duurdere helm zou kopen zal ook wel wat geholpen hebben.
Avatar
Door Harrie 74
#378479
Leuke goed georganiseerde dag, kom je op plaatsen waar je nog nooit bent geweest. Inderdaad te gek dat Van den Burg 3 supersnelle Aprilia’s ter beschikking had gesteld om proef te rijden.

Word ook betalend lid van de ARA!