ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#378212
We waren er met verschillende instructeurs van Racing School Europ, buiten de gezelligheid nog enkele tips van Marcel gekregen qua versnellingen 8)
De 1e sessie wat met de versnelling zitten te spelen, ging wel lekker ondanks wat verkeer (Sport en Race klasse rijden samen). In de uitloopronde hield de motor 1 keer in :o

De 2e trainingssessie ging ik het vrijwel meteen fout, motor hield een paar keer in en viel zelfs stil >:( gelukkig kon ik via de doktorspost de baan af. Na 3 keer starten liep ze weer en ben ik terug gereden naar onze plek. Alles werkt, achterremschijf was niet heet dus geen idee wat het kon zijn.
Met hulp van @RSVFrank enkel zaken gecontroleerd, motor opnieuw gecalibreerd en hopen dat het dit keer goed gaat. Kwalificatie had ik inmiddels gemist maar ik mocht starten vanuit de pits. Opvallend genoeg sloeg de motor 3 keer af toen ik van de vrij naar de 1e versnelling ging :-\
Na de start zat ik bij de strubben al aan de staart van de laatsten, bij het opdraaien van het rechte stuk hield ze weer in. Er zat niets anders op dan weer de pits op te zoeken.
Bij uitlezen kwam foutcode P0447 naar boven (Probleem variabele inlaatkelken).

Helaas had ik de volgende dag een trainingsdagje gepland die dus ook niet door kon gaan. Het probleem blijft me achtervolgen en moet opgelost zijn voordat ik in augustus naar Brno afreis.
Eerlijk gezegd ben ik er een beetje klaar mee :-\

Word ook betalend lid van de ARA!