ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#378062
Jongens en meisjes, je krijgt ook nog een reminder in je mailbox (ik blijf drammen) maar allereerst een belangrijke mededeling, we starten om 10:00 en dus niet om 9:30! Je mag dus een half uurtje langer slapen die zondag.

Zorg er echter voor dat je op tijd aanwezig bent voor de overdracht van de (ingevulde!) formulieren en het passen van een trialhelm. We zijn met een grote groep en het zou jammer zijn dat we met zijn allen moeten wachten omdat jij je zaken niet voor elkaar hebt :victory: De ingevulde formulieren en identiteitsbewijs lever je 5 juli tussen 9:30 en 10:00 in bij ons (Wie of wat en logistiek maken we nog bekend). Wij zorgen er voor dat alles ineens wordt overgedragen aan ZTR.

Belangrijk: Gedraag je op de campus, wij zijn daar te gast. Het is geen circuit. De campus is rookvrij tegenwoordig (Corona en rook protocol). Dat betekent dus dat ook de trialbaan rookvrij is!

Parkeren
  • Kom je op de motor? Dan kun je parkeren op de bus-P strook.
  • Kom je met de auto, dan aub parkeren op de P-Plaats (Zie ook de bijlage hieronder).
Belangrijk Belangrijk Belangrijk

Het is van essentieel belang dat je de regels en voorschriften goed doorleest. Hetzelfde geldt voor de in te vullen verklaring en de noodzaak van inleveren van een kopie ID bewijs. Zorg dat deze stukken ingevuld klaar liggen als je vertrekt richting Enschede! Heb je ze niet bij je dan wordt er door jou niet gereden, as simple as that. Er vind dan ook geen restitutie van de deelname som plaats. Doe slim en vul ze vandaag of morgen alvast in en leg ze in de auto of op de motor waarmee je naar Enschede rijdt op 5 juli.

Ik bedoel DIT DOCUMENT.
#378106
Capo dei Capi schreef:
5 jul 2020, 17:52
Hoi Klaas,
Hat was een top dag. Super geregeld.
Ik zeg volgend jaar weer :ok:
32 man. Fantastisch aantal.
Nu lekker uitrusten op de bank.
Ja mooie dag en vooral heel veel smiles (en soms heel serieuze gezichten :) ) gezien :ok: Zelf ondanks gekneusde rib ook weer even lekker gereden. Bij Björn weet je gewoon dat het Ok is :ok:

Als er mensen zijn die meer willen weten over de sport of een lokale club (met rij en/of lesmogelijkheden), laat het me maar weten!
#378119
Fantastische en superleuke dag gehad! :yes: :ok:
Klaaz bedankt voor de organisatie, is zeker voor herhaling vatbaar! :yes:
Ik zal mijn foto's en filmpjes zsm hier posten.
#378136
Hierbij wat foto's en filmpjes.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#378146
IMG_2402.jpg
IMG_2401.jpg
IMG_2399.jpg
IMG_2398.jpg
IMG_2397.jpg
IMG_2396.jpg
IMG_2395.jpg
[attachment=7]

OK sommige staan gedraaid maar dan zet je je pc maar op zijn kant!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!