ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door klaaz
#377760
Afbeelding
Foto's locatie

Hallo samen!

In navolging van de vorige poging die in de Covid-19 maatregelen is gestrand heeft het bestuur mij gevraagd opnieuw een Trial Clinic te organiseren.

Deze keer is de datum vastgesteld op zondag 5 juli 2020 en wel de ochtendsessie van 10:00 tot 15:00 uur. Zorg dat je ruim op tijd aanwezig bent (9:30-9:45) om de papieren te overhandigen en een helm te passen.

Deze clinic zal plaatsvinden op de officiële Trialbaan van de universiteit van Twente in Enschede, de thuislocatie van zelftrialrijden.nl.

Deze dag is geschikt voor iedereen, rijbewijs of zelfs motorervaring is niet verplicht (lijkt me niet aan de orde voor ons).

De kosten bedragen net als de vorige keer 80 euro per persoon, en dat is inclusief een stevige lunch en hapjes en dranken gedurende de gehele sessie.

De opzet van de trial dag:

  • Voorstellen Zelf Trial Rijden.nl
  • Ontvangst met koffie, fris en koeken
  • Instructie / praatje over veiligheid en de trial motor
  • Start clinic
Vanaf hier hebben wij geen vaste opzet. Bij een leuke dag uit hoort volgens onze filosofie namelijk geen vast programma of eindtijd (alles binnen het reële en als de groep het aankan)!

  • Trial rijden
  • Lunch
  • Trial rijden met diverse routes. Deze zullen steeds aangepast worden aan het niveau van de groep / persoon, waarbij natuurlijk letterlijk en figuurlijk een sterk stijgende lijn gehanteerd zal worden
  • Eindtijd clinic is vermoeidheid of het uithalen van rare fratsen. Dus 100% genoeg rijgarantie!
Einde trial dag: 14:30uur!

Gehele dag onbeperkt:

  • Koffie cola cola-light sinas sprite cassis spa blauw
  • Koeken koekjes zoutjes pinda’s chips candybar’s
  • En natuurlijk koude biertjes voor na de tijd!
Lunch

Tussendoor op krachten komen met:

  • 2 soorten soep warme worstjes
  • Wit- en bruinbrood krentenbollen koek crackers beschuit
  • Diverse soorten beleg diverse soorten zoetwaren diverse sausen
Tussendoor aan het bier = einde rijden (ieder voor zich).

---- Tot zover de beschrijving van zelftrialrijden.nl

Ik kan jullie uit ervaring vertellen dat het heel erg leerzaam is. Ik heb het twee jaar geleden gedaan en heb ondertussen 2 trial motoren in de garage staan ;-)

Daarbovenop is het natuurlijk ook nog eens heel erg gezellig.

Let op: Trial rijden kan in alle weersomstandigheden (bij onweer ff niet) dus de dag gaat hoe dan ook door.

Voor wie is deze dag?

Deze dag is voor alle ARA forumleden maar als blijkt dat er te veel deelnemers zijn dan hebben betalende ARA leden voorrang.

De clinic is voor trial beginners. De motoren zijn voorzien van een throttle limiter en er mag niet geschakeld worden. Ook is het niet toegestaan van de uitgezette routes af te wijken. Er is echter voldoende gelegenheid om (optioneel) een bielsje mee te pakken hier en daar. Voor iemand die nog nooit trial heeft gereden is er meer dan voldoende uitdaging. En denk nu niet 'Ik kan crossen dus ik heb er niets te zoeken', ook voor jou is er voldoende uitdaging. Het is echt briljant leuk :-)

In dit topic mag uiteraard over het onderwerp gediscussieerd worden maar het is vooral een plek om je op te geven. Doe dat snel, voordat we vol zitten! Na opgave zal de ARA je vragen de verschuldigde kosten over te maken naar de ARA bankrekening, zij rekenen dan ineens af met de organisatie.

--->>>> Inschrijven via de AGENDA : https://aprilia-riders.nl/agenda/2020/7 ... -juli-2020 <<<<---
#377761
Huidige lijst met deelnemers (gewijzigd 15-6-2020):

  • pipo-de-cloun + 2
  • Chriz86
  • Capo dei Capi
  • DvY
  • Ferba
  • Han
  • rsvjan + 1
  • IvW-RSVR + 1
  • DNNZ
  • Spiky + 3
  • Klaaz + 2
  • Buuurman + 5
  • Mark Wijnen + 3
  • Robz
31 personen nu. Er kan nog meer bij (We stoppen bij ca 40). Dus als je een makker of makkerin hebt die mee wil nodig deze dan gerust uit!

De tijd van betalen is aangebroken:
viewtopic.php?p=377983#p377983 Betaal aub direct zodat Chris en ik er geen werk van hebben doordat we achter ieders broek aan moeten gaan zitten.

Wij (de organisatie) doen dit namelijk vrijwillig en voor jullie plezier!
#377852
rsvfrank schreef:
5 jun 2020, 08:23
Mooi dat het weer door kan gaan.
Mij is 2,5uur reistijd wat teveel van het goede, wellicht een keer in Breda of Rotterdam?
Hoi Frank, het staat je vrij om een clinic in 2021 (of eerder/later) op te zetten in jouw regio :-) Wij kiezen voor Enschede omdat de (reis)pijn voor iedereen ongeveer gelijk is ;-) En omdat de prijs dan simpelweg lager is dan dat Björn met het hele spul op locatie moet komen (Wat hij overigens graag doet).
#377859
Jongens (en hopelijk meisjes), willen jullie mij je gegevens doorgeven?
Doe dat aub in een reply op de uitnodiging die jullie hebben ontvangen en vermeld aub je NAW, telefoon, emailadres en geboortedatum. Vergeet niet je ARA Forum naam er bij te zetten!

Dus zo:

Voornaam Achternaam
Forumnaam
Straat + Huisnummer
Postcode Woonplaats
Geboortedatum
Emailadres
Telefoonnummer

Doe dit aub ook indien je dit al eerder hebt gedaan. Ik vind nml alleen die van Ivo terug (IvW-RSVR toch?) en ben al een minuut of tien aan het zoeken naar de rest (die ik waarschijnlijk nog niet heb gekregen :crazy: )

Dank jullie wel!
#377915
pipo-de-kloun schreef:
15 jun 2020, 10:05
Wat moet er door de deelnemers worden meegenomen qua kleding? Nog bijzondere zaken?
Je krijgt vandaag of morgen een mail met betalingsverzoek van de ARA. Daar zit ook een beschrijving bij van wat je moet en vooral mag (Lees deze goed en vul de benodigde documenten in). Je kan je reguliere motorkleding i.i.g. wel thuislaten, dat is veel te warm en te beperkend.

Alvast even om op te warmen:

Wat heb je nodig aan kleding voor trialrijden

  • Stevig enkelbedekkend schoeisel; wandel- of bergschoenen (liefst oude motorlaarzen).
  • Vrijetijdskleding (Stevige spijkerbroek of werkbroek, Lange broek!). Hoe meer bescherming, des te beter!
  • (Motor) handschoenen, zo dun mogelijk. Cross handschoenen zijn het beste
  • Eventueel regenkleding. Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel! Fietskleding werkt over het algemeen prima.
  • Eventueel schone / frisse kleding voor na de tijd + heeeeeel veeeeeel deo (Franse douche)!
De organisatie beschikt over meer dan voldoende trial helmen en helmmutsjes maar ik weet nog niet of hier qua gebruik nu een andere regel op van toepassing is i.v.m. COVID-19 (Info volgt). Je mag uiteraard ook je eigen helm gebruiken maar neem maar van mij aan dat een open face helm wel fijn is bij deze inspanning.
#377983
als het goed is hebben jullie allemaal een mail met informatie ontvangen, hierin onder andere een verklaring die je voorafgaand in moet vullen en eventueel moet laten invullen door je gezelschap.

Belangrijk is ook om tijdig te betalen ivm de externe partij die de clinic verzorgt.

Heb je de mail niet gehad? Stuur mij even een bericht of email ajb (penningmeesterAPESTAARTJEaprilia-riders.nl)

Word ook betalend lid van de ARA!