ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#377125
Beste leden,

Zoals sommigen van jullie wellicht weten, gaat Roké een nieuw pand bouwen in Mijdrecht. Zij willen met zo min mogelijk spullen naar het nieuwe pand verhuizen. Op de Motorbeurs Utrecht sprak John (Capo dei Capi) met Ron van Roké en opperde het idee om een avond voor de ARA te organiseren, a la de ruilbeurs van vroeger, zodat de ARA-leden de eerste keus hebben. Zodra de onderdelen waren gesorteerd, zouden we een afspraak inplannen. Echter, het Corona-virus komt hier nu tussendoor.
Ik heb nu met Ron afgesproken, dat per 2 personen i.v.m. Corona en 1,5 meter afstand, de ARA-leden de komende 1,5 maand krijgen om als eerste te kijken of er wellicht een interessant onderdeel voor hun bij zit. Daarna gaat alles op Marktplaats.
Ron is op de donderdag na, alle dagen in de winkel. Hij is degene die een en ander begeleidt bij Roké. Ik heb afgesproken dat we als ARA een leuke korting op de onderdelen krijgen. Oftewel de prijzen op de dozen en zakjes gelden niet. Hoeveel kan Ron niet precies zeggen, maar hij geeft aan er mooie prijzen van te maken, immers het is Roké ook wat waard om minder te hoeven verhuizen.

Iedereen kan op eigen gelegenheid naar Mijdrecht gaan om te kijken of er wat van zijn/haar gading tussen zit. Echter, NIET op donderdag want dan is Ron er niet.
Ik heb een aantal foto's bijgevoegd, hier staat lang niet alles op, van wat er zo al aanwezig is. Ook zal ik, niet volledig uiteraard, opsommen wat ik heb zien liggen.

RSV Mille: tanks, spatborden (ook carbon), uitlaten, schokdempers (ook öhlins en Wilbers), kuipwerk, tellers, bagster + tanktas; seatcovers; zadels, koplampen, achterlichten, voetsteunen, kroonplaten, ruitjes etc;
Tuono: idem;
Dorsoduro: tanktas, originele nummerplaathouder (korte), etc;
Tuono RSV4: kuipwerk, koplampen, seatcovers, blok, lampen, ruitjes, etc
RSV4: kuipwerk, koplampen, seatcovers, ruitjes, lampen, blok etc;
ETV Caponord (100 cc) : originele koffers, binnenwerk topkuip 1e versie, etc;
Shiver: achterwiel (nieuw, zwart), losse onderdelen en kuipwerk, etc;
Falco: seatcover (rood), losse onderdelen;
Pegaso: kuipwerk, bagster + tanktas, zijtassen + bevestigingsrek, etc;
RS250: volgens mij voor- en achterlicht;
RS 125 en 50: voetsteuntjes, uitlaat, etc;
Algemeen: originele stikkers; handboeken, o.a. 1 voor 6.5 en Rotax V65; Aprilia-kleding; telefooncover; sleutelhangers, vlaggen, Aprilia-powerbank, etc.

Ook Moto Guzzi-spullen gaan in de verkoop, dus mocht je een Guzzi hebben...!

Wij hopen als bestuur dat er wat voor jullie bij zit. Je zult maar net dat ontbrekende onderdeel op de kop kunnen tikken!

Blijf gezond!

Groeten,
Het bestuur
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#377161
hallo, mag ik vragen als het achterspatbord voor de sr50 en het windschermpje nog beschikbaar zijn?
en wat zijn hier de prijzen van aub

zijn er ook onderdelen zoals bv spiegels van een mille van 2002

ik woon helaas in België en kan niet tot bij jullie komen maar eventueel overschrijven en verzenden? ;)

dank je wel
#377579
Ben vanmiddag even wezen snuffelen en er ligt nog genoeg mensen!
O.a. carbon kuipwerk en spatborden, gasklephuizen(waaronder een gloednieuwe set 57mm), motorblokken, koplampen, zadels, buddyzit afdekkappen(grotendeels voor oerMille) en nog veel meer!
Is echt de moeite waard om eens te gaan kijken! :yes:
#377607
Afgelopen weekend ben ik ook even langs gereden en toch nog kunnen slagen voor een subframe (welke als projectje wordt voorzien van een laagje poedercoat, dan zijn al mijn frame delen donker van kleur), kuipdeel van het kontje en eindelijk wat standaard stekkers voor mijn koplampen. Vorige eigenaar had hier een minder mooie reparatie op uitgevoerd. Nu weer voorzien van de standaard stekkers :yahoo:

Word ook betalend lid van de ARA!