ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Henk RS 250
#376818
De video pas van MotoGP.com gratis is tot nader order.

Je daarmee eindeloos races kunt terugkijken.

Dit ook geldt voor WSBK.

Het gisteren heerlijk weer was om de Appie te poetsen.

Stay safe and healthy!!
Avatar
Door FerBa
#376830
ik afgelopen weekend mijn navigatie op de Tuono gemonteerd heb om weer leuke routes te kunnen rijden, maar dit door veel leeghoofden nu minimaal tot 1 juni de grond in is geboord...... >:( >:( >:(
Avatar
Door Big Chris
#376834
FerBa schreef:
23 mar 2020, 23:50
ik afgelopen weekend mijn navigatie op de Tuono gemonteerd heb om weer leuke routes te kunnen rijden, maar dit door veel leeghoofden nu minimaal tot 1 juni de grond in is geboord...... >:( >:( >:(
De stranden, natuurgebieden, Vondelpark, tuincentra etc goed bezocht waren afgelopen weekend en dat dat de leeghoofden zijn waarom we nog langer ‘op slot’ zitten :help:
Avatar
Door Henk RS 250
#376835
Ik het daar mee eens ben, debielen.

Iedereen nu genoeg tijd heeft om de motoren nog een keer goed na te kijken en te poetsen?

En je ook tijd hebt om de dogbones nog een keer goed na te kijken.
Avatar
Door Okkie26
#376837
Henk RS 250 schreef:
24 mar 2020, 09:27
Ik het daar mee eens ben, debielen.

Iedereen nu genoeg tijd heeft om de motoren nog een keer goed na te kijken en te poetsen?

En je ook tijd hebt om de dogbones nog een keer goed na te kijken.
Ik hoop dat de dealer dan vorige week bij de aflevering wel gedaan heeft....
Avatar
Door Henk RS 250
#376846
Laten we de motoren f stil laten staan, met dit weer met zon maar ook kou heb je total geen grip. De zorg is al genoeg belast met corona, laten we ze niet verder belasten met ongelukken door lolletjes.
Avatar
Door DvY
#376848
-de camper voorlopig in de stalling blijft en ik bang ben dat alle vakantie plannen dit jaar verloren zijn gegaan?
-De motor ook nog geschorst is en voorlopig zal blijven?
-Het erg zuinig rijden is op de snelwegen nu er niet hardere gereden mag woorden dan 100 overdag?
Avatar
Door Edward
#376850
....dat ik om 04:02 op 8 maart weer vader ben geworden en dikke vieze luiers heb.
20200324_141232.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door The Marshall
#376853
Edward schreef:
24 mar 2020, 15:34
....dat ik om 04:02 op 8 maart weer vader ben geworden en dikke vieze luiers heb.
20200324_141232.jpg
proficiat, en met die stank komt het virus waarschijnlijk niet verder dan de oprit ;)
Avatar
Door The Marshall
#376856
Henk RS 250 schreef:
24 mar 2020, 12:12
Laten we de motoren f stil laten staan, met dit weer met zon maar ook kou heb je total geen grip. De zorg is al genoeg belast met corona, laten we ze niet verder belasten met ongelukken door lolletjes.
hoeft niet altijd volle gas, je kunt ook een keer ter ontspanning lekker relaxt over de nu lege wegen toeren :yes:
Avatar
Door FerBa
#377075
Ik zooooo graag wil rijden, maar dit uit veiligheid en sociaal oogpunt i.v.m. Corona niet doe! :(
Avatar
Door Henk RS 250
#377078
Dit een prima standpunt is.
En dat veel wegen het komende weekend afgesloten zijn voor grote groepen motoren en wielrenners.
En dat ik dat gezien de corona perikelen een goed iets vind. Alles lijkt een beetje af te zwakken en nu f een maand volhouden. Des te eerder mag ie weer.
En dat ik iedereen hopelijk zsm in goede gezondheid weer tegenkom op de appies.
Avatar
Door Henk RS 250
#377080
Ik me afvraag of ik de enige ben die steeds vaker van die sukkels in die vag meuk achter me heb hangen die denken dat ze een motor moeten bijhouden en daarbij de meest bizarre capriolen voor uithalen? Je moet soms bewust heel rustig gaan rijden anders gebeuren er ongelukken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

Word ook betalend lid van de ARA!