ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#376601
Jongelui, het wordt tijd om de deelname concreet te maken. Ik zie nu 10 inschrijvingen op de website in de agenda staan, wellicht zijn er nog mensen die niet op de website zijn ingelogd en zich liever hier opgeven. Ik ga in het begintopic een overzichtje doen van de deelnemers.

Wat mij betreft nodigen jullie ook een of meerdere motorvrienden uit die niet lid zijn van de Apriliaclub want er kunnen zeker nog wel mensen bij. Gevoelsmatig zou ik heel graag richting de 30-25 deelnemers willen. Heb je nog iemand die mee zou willen? laat het dan hier weten.

Belangrijk: Bij definitief doorgaan zal ik jullie vragen de deelname kosten naar mij of iemand van de club over te maken. Ik/wij maken het bedrag dan ineens over naar zelftrialrijden.nl.

Meer informatie vindt je in de eerste twee bericht aan het begin van dit evenementen topic! :ok:
#376801
Hoi samen, Ik heb idd nog geen formele afzegging maar ik zie zelf wel veel beren op de weg. Het kan namelijk best zijn dat we met zijn allen roepen dat het absoluut door moet gaan maar vervolgens in de aanloop er achter komen dat samen er naar toe in één auto eigenlijk niet zo snugger is en dan alsnog gaan afhaken.

Je staat daar toch in een groepje naar instructies te luisteren en dat is niet in 5 minuten klaar. Ook het samen eten van de snacks e.d. is geen optie meer al is dat wel af te vangen door dat er uit te halen en/of iedereen een verpakt pakketje te verstrekken.

Ik heb Björn zojuist gevraagd hier iets over te gaan verklaren en ik stel voor dat we dat even afwachten. :bye:
#376805
Hoeveel aanmelding en er zijn/waren er Klaaz?
Gezien het verbod op groepen, horeca en de snelheid waarmee het zich nu verspreid, lijkt het mij persoonlijk goed om het te verplaatsen naar een andere datum.
Ik had/heb er ontzettend veel zin in, maar ik moet toch afzeggen. Ik kan en wil het risico nu niet nemen voor mijn gezin/familie.
#376826
Hoi samen, ik heb de Trialdag op 5 april op het verzoek van het bestuur tot nader orde opgeschort bij de organisatie. Nog geen reactie (pas gedaan) maar ik ga er vanuit dat hij dit anders zelf wel had gedaan.

Hebben jullie behoefte om alvast een nieuwe datum in te plannen voor bijvoorbeeld het najaar?

Word ook betalend lid van de ARA!