ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door The Marshall
#376719
Zoals de titel al aangeeft, dit jaar met beter weer en meer opkomst.
We starten bij onze sponsor in Weert:

Verzamelen rond 10.00 uur bij De Zwart Motoren
Vertrek 10.30 uur
https://www.dezwartmotoren.nl
Moesdijk 15 6004 AX Weert

Finish bij onze sponsor in Heerlen: In Den Hof
https://www.indenhof.nl/
Musschenbroek 27, 6414 AB Heerlen

Vanwege covid-19 zullen we tijdens de rit wat moeten improviseren voor evt. koffie/lunch stop.
We hopen in elk geval op een grote opkomst !!

Graag aanmelden in de agenda :worship:
https://aprilia-riders.nl/agenda/2020/6 ... dag-6-juni
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#376775
Das klote. Beterschap Ronald!

Ik ben van plan 7 juni op vakantie te zijn, maar ik betwijfel of dit realistisch is.
In m'n agenda bereid ik me alvast voor op dit ritje voor de situatie dat ik niet op vakantie ben
Avatar
Door DvY
#376779
Het is straks nog nooit zo druk geweest met een toertocht van 1 dagje haha. Kijken of het tegen die tijd lekker weer is en Maurice mensen op de camping toelaat, maken we er gewoon een weekendje van.
Of schrijf ik nu weer rare dingen????
Avatar
Door FerBa
#376787
kakketoe schreef:
19 mar 2020, 15:28
Capo dei Capi schreef:
19 mar 2020, 15:20
Hey Ronald,

Wat heb je dan?
Ik heb een zenuwebeknelling icm een vast zittend heupgewricht,nu al 4 weken thuis...
Da's niet best Ronald! Geneest het vanzelf of moet het behandeld worden?
Beterschap man!
Avatar
Door FerBa
#376788
DvY schreef:
20 mar 2020, 11:17
Het is straks nog nooit zo druk geweest met een toertocht van 1 dagje haha. Kijken of het tegen die tijd lekker weer is en Maurice mensen op de camping toelaat, maken we er gewoon een weekendje van.
Of schrijf ik nu weer rare dingen????
Zat ik ook aan te denken om in ieder geval de zaterdag op zondag te overnachten.
#376790
FerBa schreef:
20 mar 2020, 20:36
kakketoe schreef:
19 mar 2020, 15:28
Capo dei Capi schreef:
19 mar 2020, 15:20
Hey Ronald,

Wat heb je dan?
Ik heb een zenuwebeknelling icm een vast zittend heupgewricht,nu al 4 weken thuis...
Da's niet best Ronald! Geneest het vanzelf of moet het behandeld worden?
Beterschap man!
Loop nu bij een manueel therapeut, uuuhhh liep want praktijk is nu dicht tot 6 april en Mischien wel later...
Avatar
Door FerBa
#376791
Pff Ja, da's helemaal balen dat je niet naar de therapeut kan. Hopen dat het geen nadelige gevolgen heeft voor je heup!
Avatar
Door DvY
#376795
FerBa schreef:
20 mar 2020, 20:40
DvY schreef:
20 mar 2020, 11:17
Het is straks nog nooit zo druk geweest met een toertocht van 1 dagje haha. Kijken of het tegen die tijd lekker weer is en Maurice mensen op de camping toelaat, maken we er gewoon een weekendje van.
Of schrijf ik nu weer rare dingen????
Zat ik ook aan te denken om in ieder geval de zaterdag op zondag te overnachten.
Ja of vrijdag al, ligt er allemaal aan wat er staat te gebeuren.
Las vandaag ergens dat zelfs een rondje motor rijden voor je plezier in Belgie al niet meer zou mogen.
#376833
Hoop zelfs dat dit door gaat,Hemelvaart gaat denk ik sowieso niet door nu ze alle maatregelen tot 1 juni hebben door geschoven :-\

Als het een beetje tegen zit kunnen we pas in augustus-september een keer gaan motorrijden :sorry:
Avatar
Door DvY
#376840
kakketoe schreef:
24 mar 2020, 08:54
Hoop zelfs dat dit door gaat,Hemelvaart gaat denk ik sowieso niet door nu ze alle maatregelen tot 1 juni hebben door geschoven :-\

Als het een beetje tegen zit kunnen we pas in augustus-september een keer gaan motorrijden :sorry:
Hoop het ook, dan maak ik er echt een lang weekendje van.
Wel toe aan wat kilometers maken, al is het in een mooi gebied in Nederland.
#377628
Zoals jullie wellicht gezien hebben gaat de route een stukkie door Belgie!
Mocht de grens dan nog gesloten zijn :police: :rtfm: moeten we zelf ff een stukje omrijden!
Even omdraaien en Thorn aanhouden, kom je vanzelf weer op de route :ok:
Avatar
Door Han
#377657
I.o.m Jos is besloten om de rit enigszins aan te passen, zie openingstopic !
De route start en eindigt nu bij 2 van onze sponsoren en België/Duitsland worden vermeden.

Blijf wel geldende Covid-19 regels in acht nemen svp. :worship:

Word ook betalend lid van de ARA!