ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#376018
MOTORBEURS UTRECHT

MOTORbeurs Utrecht is dé jaarlijkse start van het nieuwe motorseizoen! Zo’n 80.000 tot 100.000 motorliefhebbers laten zich inspireren om er ook in het nieuwe jaar weer op uit te trekken met hun motorfiets. De formule van dit event is een unieke mix van het nieuws van fabrikanten, de directe verkoop door dealers en het entertainment in combinatie met de horecafaciliteiten.

MOTORbeurs Utrecht is voor veel mensen een jaarlijkse dag uit waar ze het motorrijden vieren met vrienden en familie én waar veel geld wordt uitgegeven aan hun passie. Dé ideale gelegenheid dus om in contact te komen met jouw doelgroep.

En dat is niet alles, MOTORbeurs Utrecht is natuurlijk pas compleet met een flinke dosis actie. Stuntshows, zelf rijden, demonstraties, een eerste gratis motorrijles, live motor builds en motorsport. Het wordt één grote happening op de 36e editie waar je zeker bij wilt zijn!

Ook in 2020 staan wij als club op deze welbekende motorbeurs om ons te promoten, en om met leden en nieuwe leden onze passie te delen voor dit mooie merk.

Anders dan in andere jaren heb ik nu het handboek in het topic gezet!!!!

Dus wie wil ons helpen ARA te vertegenwoordigen in Utrecht??????


Ik zoek nog 3 man/vrouw voor het Weekend!!!

De beursbemanning van Zondag zal ook de stand weer afbouwen dus houd daar wel even rekening mee!!

Woensdag 19 Februari Smiddags opbouwen tijd volgt nog
1: Pim Pijnnaken
2: Henk Wesseling
3: John Kuijten
4: Ferry


Donderdag 20 Februari 1e Beursdag 09:30 t/m 21:30
1: John Kuijten
2: Henk Wesseling
3: Marloes
4: Dick
5: Rob (14:00 t/m 21:00)
6:

Vrijdag 21 Februari 2e Beursdag 09:30 t/m 21:30
1: John Kuijten
2: Henk Wesseling
3: Han
4: Ferry van Baarle
5: Poulusma
6:

Zaterdag 22 Februari 3e Beursdag 09:30 t/m 18:30
1: John Kuijten
2: Henk Wesseling
3: Chris van't Klaphek
4: Ferry van Baarle
5:
6:

Zondag 23 Februari 4e Beursdag 09:30 t/m 18:30+Stand afbouwen tot ongeveer 19:30
1: John Kuijten
2: Ferry van Baarle
3: Dennis Hopman
4: Frank v/d Heuvel
5:
6: Pim Pijnnaken(alleen afbouwen na 18:00)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#376240
Heuveltje schreef:
29 jan 2020, 16:29
Helaas moet ik me voor de zaterdag afmelden :-\ , ik krijg net te horen dat ik deze dag de motor op transport moet brengen in Belgie. Ik ga kijken of ik later kom of wellicht de zondag kan komen.
Jammer frank ik hoor het wel of het je nog lukt voor het weekend :ok: :ok:
#376376
Henk RS 250 schreef:
13 feb 2020, 07:19
F ter bevestiging, staat de clubracer op de stand of niet? Zo ja, dan krijgt ie dit weekend een poetsbeurt.
Goeiemorgen Henk het is ide de bedoeling dat de clubracer op de stand staat.
Dit heb ik van de nieuwe voorzitter te horen gekregen.

Gr Pim
#376398
APRILIA AANWEZIG OP MOTORBEURS UTRECHT

Aprilia is aanwezig tijdens MOTORbeurs Utrecht 2020. Deze vindt plaats van donderdag 20 t/m zondag 23 februari a.s. De tijden zijn op donderdag en vrijdag van 10:00 - 21:00 uur en op zaterdag en zondag van 10:00 - 18:00 uur. De Aprilia stand bevindt zich in hal 7, met standnummer 07.C080.
Date 20 - 23
FEBRUARI 2020
Place

Jaarbeurs Utrecht
Jaarbeursplein 1, 3521 AL UTRECHT

APRILIA RS 660 AANWEZIG OP MOTORBEURS UTRECHT!

De nieuwe Aprilia RS 660 zal 4 dagen te zien zijn op MOTORbeurs Utrecht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!