ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#375958
Het begint langzaam te vorderen,
- ECU teruggezet (Gabro Superstock Mapping geinstalleerd)
- bescherming tank
- tankgrips
- verstelling achteras waardoor ik deze verder naar achter kan zetten en dus een langere swingarm krijg zoals bij Super Stock
- valdoppen wielassen
- Ketting + tandwielen
- Linkplates vervangen
- Stuurdemper vervangen door progressief instelbare Hyperpro
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#375962
Het is een racer dus mooi komt op de 2e plaats, is eigenlijk toeval dat alle aftermarket alu dingen rood geanodiseerd zijn 8)
Deze linkplates zijn een upgrade (vanaf 2017 RF model) zodat je met minder stijve veer kunt rijden. Heeft een paar voordelen en dan met name meer grip bij bocht uit :victory:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#376117
John (JJ Suspension) is de voorvork aan het aanpassen, de TTX wordt erin gezet met de juiste veer.
Daarna wordt de geometrie afgestemd en de vering goed gezet (basis set up).

Hopelijk kan ik haar eind van de week ophalen want er moet nog een en ander aangepakt worden,
als het lukt neem ik haar mee naar de ALV ;)
#380831
Omdat ik op de laatste circuitdag op Assen van de baan werd gehaald vanwege teveel muziek ben ik toch gaan kijken of ik de DB's een beetje kon temperen. Zo heb ik een langere Akra op de kop getikt
Lengte AKRA dempers.jpg
, helaas gaf dit geen vermindering van DB's :sorry:
Dus naar een andere oplossing gezocht en deze gevonden, een extra db killer in de linkpijp
DB Killer.jpg
Gisteren even in Echt bij MTE op de dyno gehad om te kijken naar geluid en hoe ze loopt met de verschillende uitlaten en db killers:
https://youtu.be/ZB4OZRo_XrQ

Uiteindelijk loopt ze het beste met de lange Akra en extra DB killer in de linkpijp:
189,6pk en 118,6nm op het wiel
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!