ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#375281
LET OP : Rit is op Zaterdag 12-10 ipv Zondag 13-10 ivm openings tijden van Verhoeven !!

Zoals de titel het al zegt is dit de vallende bladerenrit en ook alweer de laatste rit van 2019.

Han heeft een leuke route gemaakt voor deze rit. Deze rit start bij Verhoeven Motoren in Druten en eindigt ook weer hier.
Verzamelen om 9:30 en start route rond 10:00. Verhoeven zorgt voor wat lekkers bij de koffie.

Aanmelden graag in de agenda :
https://aprilia-riders.nl/agenda/2019/1 ... laderenrit

Verhoeven Motoren
Nijverheidsweg 1D
6651 KS Druten

Heel veel plezier voor degene die deze rit gaan rijden !!

Met vriendelijke groet,
Het Bestuur
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#375317
HAn bedankt voor het maken van de rit, Chris bedankt voor het voorrijden, oude molen bedankt voor het eten, oscar en John bedankt voor de gezelligheid!
Ik heb me erg vermaakt!

Heen maar vooral de terug rit was nat.
Maar we zijn niet van suiker en laten ons daardoor niet kisten, de rit zelf 3 druppels gehad en leuk gereden in een mooi gebied.
Op naar de volgende!
#375400
Hoe lang het duurt, hoe beter het vaak toch wel wordt is mijn ervaring. :yes:

Maar voor wie wil, onder het kopje clubblad staat mijn uiteenzetting van ervaringen tijdens de vallende bladerenrit. Was er gezellig!! :ok:
#375401
Chriz86 schreef:
24 okt 2019, 20:40
Hoe lang het duurt, hoe beter het vaak toch wel wordt is mijn ervaring. :yes:

Maar voor wie wil, onder het kopje clubblad staat mijn uiteenzetting van ervaringen tijdens de vallende bladerenrit. Was er gezellig!! :ok:

Fantastisch stukje Chris en niks van gelogen. We hebben een super ritje gehad, gezelschap maar ook door het weer. Het was niet koud en niet te nat.
Heen en terug reis hebben we het niet over.....................

Op naar de volgende!
#375403
Het net wijn Chris, Hoe ouder hoe beter :ok:.
Leuk stuk!
DvY schreef:
25 okt 2019, 07:38
Chriz86 schreef:
24 okt 2019, 20:40
Hoe lang het duurt, hoe beter het vaak toch wel wordt is mijn ervaring. :yes:

Maar voor wie wil, onder het kopje clubblad staat mijn uiteenzetting van ervaringen tijdens de vallende bladerenrit. Was er gezellig!! :ok:

Fantastisch stukje Chris en niks van gelogen. We hebben een super ritje gehad, gezelschap maar ook door het weer. Het was niet koud en niet te nat.
Heen en terug reis hebben we het niet over.....................

Op naar de volgende!

Word ook betalend lid van de ARA!