ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door The Marshall
#375071
Italierit dit jaar koste incl. benzine etc ongeveer €900
Geld zat :yes:

Misschien komt bij deze of gene nog wat fanmail na :rotfl2:
Avatar
Door Henk RS 250
#375072
Het is wat je wilt. Ik betaal met liefde wat meer voor een Ramada in de stad dan die biker dingen buiten. Het ligt aan mij, door die zakenreizen raak je een verwend nest. Die Baden Baden optie lijkt me wel wat. Ooit moet je toch een keer een motor vakantie proberen.
Avatar
Door The Marshall
#375074
Ik vind en denk dat velen het met me eens zijn €1000 voor een weekje motorrijden toch wel de max
Avatar
Door Henk RS 250
#375077
Voor rond dat bedrag, 3 sterren hotel rond 650 eur. Aanhanger huren voor een weekje, 's avonds ergens eten, lunch en een biertje of wijntje. Moet lukken voor rond de 1000 eur.
Avatar
Door Big Chris
#375084
Henk RS 250 schreef:
19 sep 2019, 15:52
Het is wat je wilt. Ik betaal met liefde wat meer voor een Ramada in de stad dan die biker dingen buiten. Het ligt aan mij, door die zakenreizen raak je een verwend nest. Die Baden Baden optie lijkt me wel wat. Ooit moet je toch een keer een motor vakantie proberen.
Wat dacht van de Shangri-La, als we dan toch geld gaan uitgeven aan een hotel ;D
Avatar
Door Henk RS 250
#375089
An sich niets mis mee, die biker hotels trekken me niet zo. Al discussiërend zijn dit soort trips toch niet zo mijn ding. Liever af en toe circuit dag of MotoGP reis. Voor wie gaat, hals und beinbruch en pas op voor oom agent :rotfl2:
Avatar
Door Okkie26
#375091
Niet zo snel.
Ik zat dat hotel ook nog eens te bekijken. En tja. Alweer Oostenrijk.

En zo dichtbij is het dan ook weer niet.

Dit dan een optie:

http://www.booking.com/Share-UtLPZp

750 meter van het centrum (als ik het goed lees)
2 persoonskamer 768 euro = 64 euro per nacht
1 persoonskamer 87 euro per nacht.
Incl Ontbijt.

682 km vanuit Heerlen.

Word ook betalend lid van de ARA!