ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#374734
Het jaarlijkse clubweekend is enkele weken verschoven en wel naar 20 tot 22 september.
Om het makkelijk te maken bieden we voor de deelnemers enkele weekend arrangementen aan met verschillende overnachtingsmogelijkheden.

2 overnachting camping (eigen tent) + 2 ontbijt + BBQ op zaterdag = € 50,-
2 overnachting Sahara (rent a tent) + 2 ontbijt + BBQ op zaterdag = € 60,-
2 overnachting Hooizolder + 2 ontbijt + BBQ op zaterdag = € 70,-

vrijdag kan er gegeten worden op eigen gelegenheid en is de keuken open tot 21.00 uur.

reserveren kan door een bericht te sturen naar info@indenhof.nl

zaterdag zullen we een mooie route rijden naar de Eifel en afsluiten met een gezamelijke BBQ.
#374784
Zojuist mezelf aangemeld.
Ik wacht nog heel even op wat reacties met betrekking tot slapen en het weer voordat ik reserveer want als het bagger weer word is het me te ver.
Nog meer mensen uit zuid-holland die van plan zijn naar dit weekend te gaan?
#374868
DvY schreef:
23 aug 2019, 10:08
Zojuist mezelf aangemeld.
Ik wacht nog heel even op wat reacties met betrekking tot slapen en het weer voordat ik reserveer want als het bagger weer word is het me te ver.
Nog meer mensen uit zuid-holland die van plan zijn naar dit weekend te gaan?
Yep! Aangemeld! 8)
#374870
FerBa schreef:
2 sep 2019, 22:16
DvY schreef:
23 aug 2019, 10:08
Zojuist mezelf aangemeld.
Ik wacht nog heel even op wat reacties met betrekking tot slapen en het weer voordat ik reserveer want als het bagger weer word is het me te ver.
Nog meer mensen uit zuid-holland die van plan zijn naar dit weekend te gaan?
Yep! Aangemeld! 8)
Dan houden we ff contact Fer!
#374885
DvY schreef:
3 sep 2019, 08:01
FerBa schreef:
2 sep 2019, 22:16
DvY schreef:
23 aug 2019, 10:08
Zojuist mezelf aangemeld.
Ik wacht nog heel even op wat reacties met betrekking tot slapen en het weer voordat ik reserveer want als het bagger weer word is het me te ver.
Nog meer mensen uit zuid-holland die van plan zijn naar dit weekend te gaan?
Yep! Aangemeld! 8)
Dan houden we ff contact Fer!
Is goed Den!
#374985
Nou ik heb contact met Ronald en wij willen wel gaan geloof ik.
Als je dan Jos en Mark rekent is het 4.
Ik zou het wel heeeeeeeeeeeeel erg treurig vinden als de opkomst niet wat groter is en zou eigenlijk dan wel is willen weten van alle andere leden waarom dit nou is.
Ligt het aan het weer, geld, tijd in het jaar, locatie, kosten etc etc.
Misschien een idee om zon soort enquete is rond te sturen vanuit de club.

Maar ik heb er speciaal vrij voor genomen en zou eigenlijk nog steeds wel willen gaan!
#374990
Net de buitenlandreis met de club achter de rug ( samen met het grootste gedeelte van de harde kern ) denk dat je daar de verklaring voor de opkomst hebt.

De opkomst is inderdaad laag, maar als je met vier man een gezellige rit kan hebben is dat toch ook prima?

Misschien eens met zijn allen over gaan denken hoe de opkomst bij de diverse evenementen hoger kan?
#374991
Ik ben zelf momenteel op vakantie in Italië en ook tijdens het clubweekend.
Ik ben het eens dat het raar is dat we met zo veel leden zo weinig animo hebben. Wellicht verkeerde periode in het jaar? Of is het bijvoorbeeld een idee om het te koppelen aan het Hemelvaartweekend? Ik doe maar een suggestie. Een paar jaar geleden hebben we als bestuurs eens voorgesteld om de opzet, periode e.d. te wijzigen, echter dit werd toen niet gewaardeerd.... Laat maar horen de suggesties :ok:
#374994
malle eppie schreef:
16 sep 2019, 15:57
Net de buitenlandreis met de club achter de rug ( samen met het grootste gedeelte van de harde kern ) denk dat je daar de verklaring voor de opkomst hebt.

De opkomst is inderdaad laag, maar als je met vier man een gezellige rit kan hebben is dat toch ook prima?

Misschien eens met zijn allen over gaan denken hoe de opkomst bij de diverse evenementen hoger kan?
Dit zou een goede rede kunnen zijn en ook wat John zegt.
Met zijn 4en gaan rijden en een leuk weekend hebben vind ik zeker prima.
Echter is het vanaf mijn huis naar Heerlen en dan weer terug een hele onderneming, wat ik er graag voor over heb trouwens. En als dan de opkomst zo laag is......
En ja ik denk dat het wellicht wijs is het clubweekend eerder in het jaar te houden, Al komt dit weekend voor mij nu prima uit.
Wat ik gewoon jammer vind is dat het veelal dezelfde mensen zijn die reageren. Nu kan ik ook niet overal bij zijn ivm mijn zoontje maar ik probeer wel altijd een reactie te geven.
Is misschien niet nodig want als je niet gaat hoef je natuurlijk niks te zeggen, voor het club gevoel wel leuk om wat te horen van de mensen natuurlijk.
Ik laat het woensdag, uiterlijk donderdag weten of we gaan maar wat mij betreft voorlopig wel.

Wie weet wat de opkomst nog wordt!
#375005
Ik denk dat ik er Zaterdag bij ben.
Maar goed ik hoef ook maar 50 km te rijden.
Aan het weer zal het niet liggen.
De 'harde kern' zijn leuke,fijne mensen :friends: ,
maar op zoveel leden zou je ook eens andere gezichten moeten zien.
Als ze de 'harde kern' zouden leren kennen, zou de groep vanzelf groter worden :)
Maar goed tot Zaterdag (voor 90% zeker)
#375007
Okkie26 schreef:
16 sep 2019, 18:32
Dat is ook mijn punt een beetje.

Ik moet eerst 250 km sturen, en ook weer 250 km terug.

Op zich te doen, maar voor 1 toertje op een plek waar we meermaals per jaar komen....

Misschien eens een ander plekje doen voor het weekend.
En dat is wel het grote verschil met mij, ik kom helaas niet zoveel meer in Luxemburg als dat ik zou willen.
Nee ga niet zielig lopen doen hoor hier maar ik zie dit soort weekenden zeker als uitje.

@Rene,
Gezellig!!! En laat de rest vd leden maar komen hoor!!
#375008
DvY schreef:
17 sep 2019, 06:37
Okkie26 schreef:
16 sep 2019, 18:32
Dat is ook mijn punt een beetje.

Ik moet eerst 250 km sturen, en ook weer 250 km terug.

Op zich te doen, maar voor 1 toertje op een plek waar we meermaals per jaar komen....

Misschien eens een ander plekje doen voor het weekend.
En dat is wel het grote verschil met mij, ik kom helaas niet zoveel meer in Luxemburg als dat ik zou willen.
Nee ga niet zielig lopen doen hoor hier maar ik zie dit soort weekenden zeker als uitje.

@Rene,
Gezellig!!! En laat de rest vd leden maar komen hoor!!
Dus jij wil naar Luxemburg?
Had gedacht om naar de eifel te gaan.
Maar met een selecte groep is Luxemburg wel haalbaar.
In de Eifel bestaat een grote kans op oom agent
#375009
The Marshall schreef:
17 sep 2019, 07:51
DvY schreef:
17 sep 2019, 06:37
Okkie26 schreef:
16 sep 2019, 18:32
Dat is ook mijn punt een beetje.

Ik moet eerst 250 km sturen, en ook weer 250 km terug.

Op zich te doen, maar voor 1 toertje op een plek waar we meermaals per jaar komen....

Misschien eens een ander plekje doen voor het weekend.
En dat is wel het grote verschil met mij, ik kom helaas niet zoveel meer in Luxemburg als dat ik zou willen.
Nee ga niet zielig lopen doen hoor hier maar ik zie dit soort weekenden zeker als uitje.

@Rene,
Gezellig!!! En laat de rest vd leden maar komen hoor!!
Dus jij wil naar Luxemburg?
Had gedacht om naar de eifel te gaan.
Maar met een selecte groep is Luxemburg wel haalbaar.
In de Eifel bestaat een grote kans op oom agent
O nou Eiffel is ook prima hoor, ik dacht het gelezen te hebben dat het Luxemburg zou zijn.
Maar las de opening terug en zag toen inderdaad Eiffel.
Ook leuk!! Maar dan schroef ik de DB killer er weer in als het allemaal doorgaat want als ik de enige ben die daar ga logeren pas ik even.
De Haagse chapter zegt net af en de rest vd aanmeldingen wonen in de buurt dus die zullen wel zaterdag ochtend vroeg aanrijden en savonds weer weg.
#375010
Capo dei Capi schreef:
16 sep 2019, 16:17
Ik ben zelf momenteel op vakantie in Italië en ook tijdens het clubweekend.
Ik ben het eens dat het raar is dat we met zo veel leden zo weinig animo hebben. Wellicht verkeerde periode in het jaar? Of is het bijvoorbeeld een idee om het te koppelen aan het Hemelvaartweekend? Ik doe maar een suggestie. Een paar jaar geleden hebben we als bestuurs eens voorgesteld om de opzet, periode e.d. te wijzigen, echter dit werd toen niet gewaardeerd.... Laat maar horen de suggesties :ok:
Is het een idee om een topic te openen met een aantal suggesties en bij de volgende ALV te stemmen voor 1 van de opties?

Zoals ik vaker gezegd heb, niets tegen de initiatieven van Indenhof, de sleet zit erin lijkt wel. Elk jaar hetzelfde rondje door hetzelfde gebied is voor mij na 3 x wel genoeg. Er is meer dan die eeuwige Eifel of Duitsland.

Het clubweekend gecombineerd met een buitenland rit is een top idee geweest een paar jaar geleden. Maar na een aantal jaar door weer dezelfde omgeving komt ook daar de sleet in. Hoe leuk het ook is in de Dolomiti. Hotels in the middle of nowhere trekt mij persoonlijk niet, weinig keus in restaurants en keukens meestal. Schnitzels en BBQ gaat ook een keer vervelen, liever een combi van citytrips en ritten. Wat is er leuker dan s'avonds f de stad in voor sushi of Thai food ofzo. Een weekend beginnen in pakweg Flensburg en een rondje Denemarken en Zuid Zweden maken? Mooie eilanden, kustwegen en zelfs fjorden onderweg. Of een trip Zuid Engeland, prachtige vissersplaatsjes en mooie natuur. Zeg het maar. Een weekje weg is heerlijk maar ik hoef niet elke dag 400 km op die motor te hangen, wat meer afwisseling is welkom. En voor wie bang is voor Oom Agent ter plaatse, leef je uit op de clubracer af en toe. Veel leuker dan te snel over de openbare weg raggen en je kunt dat soort ambities veel beter en veiliger op het circuit kwijt.

Goedkoop zal het niet zijn zo, en voor de meesten is het toch een kwestie van budget, vakantie met het gezin, en keuzes maken. Voor mij houdt het in dat zo'n voorgestelde trip te doen is maar het heeft wel invloed op de keus van de gewone vakantie met vrouw en kind. Je kunt ook je vakantiegeld maar 1 keer uitgeven.

Word ook betalend lid van de ARA!