ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#374863
Haha, zeker niet. De sportschool kan geskipt deze week. :rotfl2:

Die RSV4 1100 Factory is geweldig, mooi dat je kon proefrijden op alle modellen Aprilia. Het spaarvarken maar extra lief aankijken de komende tijd. :yes:
Avatar
Door FerBa
#374866
was een mooie dag geweest begrijp ik!?

Mijn excuus dat ik mijzelf niet heb afgemeld(had mijzelf ovb opgegeven), door mijn vakantie helemaal vergeten! :sorry:
Avatar
Door Han
#374877
Geen probleem Ferry, was echt top dag. Lekker proefrijden op de RSV4 1100 Factory :kwijl: :kwijl:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door FerBa
#374886
Han schreef:
3 sep 2019, 18:00
Geen probleem Ferry, was echt top dag. Lekker proefrijden op de RSV4 1100 Factory :kwijl: :kwijl:
:ok:
En? De Falco en Pegaso inruilen???? ;) :crazy:
Avatar
Door Chriz86
#374926
Ziet er prachtig uit! Ik heb 1 september ziek thuis op de bank met een emmer naast me doorgebracht dus ben wel beetje jaloers eigenlijk.
Maarrrrrrr dankzij Pim en John hun mooie verslag in het clubblad kunnen we toch allemaal een beetje mee/na genieten van de ITAL-dag!! Top jongens! :ok:
Avatar
Door DvY
#374946
Leuk stukje om te lezen!
En ook weer mooi om te zien hoe een handvol toegewijde leden dit weer voor elkaar krijgen.
Mijn complimenten!
Het was leuk om samen met Quinten ( mijn zoon ) even langs te gaan en te kijken naar alles wat er te vinden was.
Kijk papa! Een motor in de lucht was het eerste wat smurf zag.
Ook leuk om te zien dat de ARA zo open is dat ik gewoon wat te drinken kan pakken zonder dat er raar gekeken word, fijne club om lid van te zijn.

Op naar het clubweekend zou ik zeggen!!
IMG_7806.jpg
IMG_7810.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!