ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door joebar83
#374540
Goedemiddag beste lezende clubleden van ARA.

Na vorig jaar een hele mooie dag te hebben gehad in Arnhem ga ik de dag iets anders aanpakken dit jaar.

De bedoeling is eigenlijk dat alle leden naar deze dag komen en dat het een clubdag wordt zodat we met zijn alle kunnen koffie drinken en elkaars motor kunnen bewonderen en natuurlijk is er een mooie route uit gezet.

Als deze dag een succes wordt kunnen we volgend jaar uitbreiden met een soort van onderdelen beurs.
Wij als ARA leden houden wel van onderdelen verzamelen en om ook de kennis te delen.
Zo zouden we kunnen gaan naar een jaarlijkse clubdag en hoe mooi zou dat zijn!!.

Deze dag word gehouden in Kesteren.
Adres is Mesdagstraat 29 in Kesteren
Verzamelen vanaf 09:00 en er wordt de hele dag door koffie geschonken.
De start van de route is tussen 10:00 en 10:30.

Ook is er een nieuwtje dat wordt onthuld op deze dag!!!

Wie wil mij helpen om deze dag tot een succes te brengen???

Met vriendelijke groet,

Pim Eventcommissaris ARA
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#374644
Hoe staat het met de Nationale Aprilia Dag?

Op de agenda staan voorlopig maar 2 aanmeldingen.

Wat is het adres waar we verzamelen?

Kan daar koffie gedronken worden en is er plek om elkaars motoren te bewonderen?

Gezien de insteek zou het handig zijn als er voor zeker100 mensen op de motor plek is.

Waar is de route, hoe lang duurt deze ongeveer en is er iets na afloop? Voorafgaand aan de rit is er maar een half uurtje voor koffie en bewonderen. Voor mij bij lange na niet genoeg :)

Is er iets omheen georganiseerd nog zodat het ipv een ritje een echte Aprilia Dag is?

Is er een dealer of motorzaak in die omgeving (ben helaas niet erg bekend daar) die eventueel meedoet?

Ik wil graag komen maar het is een beetje stil in dit evenement.
Avatar
Door joebar83
#374645
Hallo Henk met huidige status van opkomende leden ga ik niet alles uit de kast halen. Het adres is bekend en er is plek genoeg.
Ik wil eerst is kijken wie er wel wil komen en dan kan ik voor volgend jaar is kijken of ik wat meer kan uitpakken.
Ook moet ik even in de gaten houden hoeveel mensen er opkomen dit ivm vergunningaanvraag.
Ook kan het zijn dat ik nog de plek ga wijzigingen. Gr Pim Eventcommissaris ARA
#374649
Dank voor de update, ik wacht af. :ok:

Hoe staat het met het clubweekend, ook dat nadert snel en er is nog geen topic van.

Waar is het (op de kaart in het agenda onderwerp staat het vlaggetje een stukje boven Dallas, Texas, daar zal het wel niet zijn), sluit het aan bij die buitenlandrit en wat kost het?
#374722
Ik ben er bij . :yes:
deel 1 vd rit is alleen route die raar loopt tussen de vlaggen in en geen spoor wat deel 2 wel heeft.

Altijd vreemd dat mensen melden dat ze niet aanwezig zijn ,gaat er om wie WEL aanwezig zijn die dag :rtfm:
Avatar
Door DvY
#374743
Marcel 71 schreef:
14 aug 2019, 09:36
Ik ben er bij . :yes:
deel 1 vd rit is alleen route die raar loopt tussen de vlaggen in en geen spoor wat deel 2 wel heeft.

Altijd vreemd dat mensen melden dat ze niet aanwezig zijn ,gaat er om wie WEL aanwezig zijn die dag :rtfm:
Dat is niet vreemd, dat heet betrokken..... ;)

Word ook betalend lid van de ARA!