ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door joebar83
#374320
Ook dit jaar staat de Hanzesteden rit op de agenda.
Alleen dit jaar zit er een lunch stop in die wordt verzorgd door 1 van onze sponsoren.
Dit is bij Leerkes moto fun in Twello.

Ivm de lunch stop bij de sponsor moet ik wel tijdig de aantal deelnemers opgeven dus meld je zo snel mogelijk aan !!!!!!!!!!!!!!!.

Ik hoop dat jullie goed weer hebben en natuurlijk een grote opkomst van Aprilia liefhebbers.

Verzamelen om 10:00 uur bij :
Grand Cafe Duo
Markt 13 in Doesburg

Start om 10:30 uur!

Met vriendelijke groet,

Pim Eventcommissaris ARA
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door joebar83
#374515
Does schreef:
7 jul 2019, 08:37
😭😭😭😭 ik moet afzeggen. Ik krijg de motor niet aan de praat. Dit is nu de tweede rit dat hij mij laat staan. 😭😭😭😭
Dat is vervelend Doesburg. Al geprobeerd om volgas de motor te starten? ?
Avatar
Door joebar83
#374516
Voor ieder die deze mooie rit gaan rijden heel veel plezier. Ik kom zelf niet vandaag ivm mijn eigen verjaardag. En een leuke lunch bij onze sponsor leerkes.

Met vriendelijke groet,

Pim Eventcommissaris ARA
Door Paulusje
#374518
Wat een drukte gister in Doesburg . Wel 4 appies waar ik er 1van was. :sorry: desalniettemin wel super gezellig en een leuk stukkie rond getuft . Dank daarvoor tot de volgende rit
Avatar
Door joebar83
#374521
Na het fiasco gistermiddag met de lunch hierbij de verklaring van Leerkes Motofun.

Beste John,

Ik moet mij diep schamen en mijn excuses aanbieden aan jullie allemaal! Jouw laatste mail had ik zeker gelezen toen ik in de auto zat en heb er ook met mijn vriendin nog over gehad. Alleen heb ik toen direct geen notitie gemaakt. We hadden gistermiddag familiedagvanaf 2uur en wilden wat later gaan en vooraf de lunch verzorgen. Maar het is mij totaal ontschoten en ik baal hier enorm van. Nog ideeën om het een beetje goed te maken? Groeten robbie

Dus nieuwe poging in 2020

Met vriendelijke groet,

Pim Eventcommissaris ARA
Door dick
#374527
Ik had helaas maar 1 uur de tijd om mee te rijden. Genoten van het stuk Doesburg-richting-Zutphen-met-omweg. Mooie weggetjes , prachtig landschap en Scheggertdijk ontdekt! Dank voor koffie en gezelligheid. Vr.gr. Dick
Avatar
Door Okkie26
#374528
Ik heb me ondanks alles ook wel vermaakt hoor.

Spannend om onverwacht een beetje in het diepe als ' ambassadeur' voor de ARA te moeten optreden, maar het is gelukt.

En samen hebben we er toch een leuke dag van gemaakt.

Allen dank, ook voor de koffie en laatste rondje drinken.. (ja, ik had het makkelijk. Mijn rondje was van de club.. ..)
Door Zrxrex1959
#374608
Capo dei Capi schreef:
8 jul 2019, 19:51
Dank je wel Oscar :ok:
heb leuke dag gehad {hanze steden rit}?
maar had me eigenlijk wat anders van voorgesteld,we hebben met ons zessen lekker stukkie rondgereden maar hanzesteden eigenlijk niet .op doesburg na dan
luch in twello was meer turen in de etalage haha.
toch toffe motorrijders ontmoet die dag ..ik houdt me daar dan maar aan vast

Word ook betalend lid van de ARA!