ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#374118
Op 23 juni wordt er in Diepenveen een italiaanse motordag georganiseerd.
Voor deze dag zijn wij uit genodigd om daar met onze club te gaan staan.

Wie zou ons willen helpen om onze club te promoten????. Meld het hier!!
Je kan deze dag vergelijken met de Italdag te Beusichem.
Voor meer info zie www.italiaansemotordag.nl of op www.facebook.com/italiaansemotordag/

Ik hoop dat er voor dit event meer aanmeldingen zijn dan voor deze maand.

1: Rossifummi
2: Joebar83 (Pim)
3: Chris86 (Chris)

Met vriendelijke groet,

Pim Eventcommissaris ARA
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#374173
Er zijn een aantal leuke aanrijdroutes beschikbaar gesteld, vanuit alle windstreken!
De routes zijn tussen 60 - 160 km en te downloaden via bijgevoegd bestand.
Leuk om zo naar het evenement toe te rijden. Daarnaast kan je dan als je het leuk vind je club helpen door op de stand te staan natuurlijk. Een gezellige leuke dag gegarandeerd!!!! :victory: :ok:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#374180
joebar83 schreef:
22 mei 2019, 06:46
Op 23 juni wordt er in Diepenveen een italiaanse motordag georganiseerd.
Voor deze dag zijn wij uit genodigd om daar met onze club te gaan staan.

Wie zou ons willen helpen om onze club te promoten????. Meld het hier!!
Je kan deze dag vergelijken met de Italdag te Beusichem.
Voor meer info zie www.italiaansemotordag.nl of op www.facebook.com/italiaansemotordag/

Ik hoop dat er voor dit event meer aanmeldingen zijn dan voor deze maand.

Met vriendelijke groet,

Pim Eventcommissaris ARA
Is dit een beetje breed gedragen evenement? Is bekend of andere clubs van andere Italiaanse fabrikanten hier ook aan mee willen doen?
#374200
Prima initiatief.
Alleen mag de organisatie hun website wel eens updaten.
Ze verwachten begin April hun volledige programma te kunnen publiceren, 2 maanden later is er nog niets bekend.
Idem voor plattegrond, half mei zou ie gepubliceerd, begin juni ook nog niets.
Hoever is de organisatie met dit evenement?
Het moet voor deelnemende clubs en bedrijven wel perspectief bieden.

En wat is de Nationale Aprilia dag in Kesteren, 17 Augustus?
Dit klinkt wel interessant om bij te zijn.
#374206
De Italiaanse Motordag is een jaarlijks terugkeren fenomeen met Italiaanse motoren, clubs, etc. O.a. Leerkes Motorfun is aanwezig met zijn vrachtwagen. Ook deze organisatie draait op vrijwilligers en dit gaat ongetwijfeld wel eens mis, omdat mensen hun afspraken niet nakomen of deadlines halen. Wordt vast gezellig Henk :ok: Kom gezellig langs zou ik zeggen.

De Nationale Aprilia Dag hebben wij vorig jaar (toen in centrum van Arnhem) in het leven geroepen. Dit is een dag die in het teken staat van Aprilia's. Iedereen komt langs met zijn Aprilia, praat over zijn motor of rijdt gezellig een route die wij zullen bijvoegen. Vorig jaar waren we volgens mij met een motor of 20. Het streven is natuurlijk om dit ruimschoots te overtreffen.
#374509
Was inderdaad leuk en 1 van de eerste gesprekken op de stand van de ARA, ondanks dat ik ARA op wel meer evenementen tegen kom door het jaar heen.
We hebben lekker staan praten over mijn RST en de WSBK en de GP ontwikkelingen van aprilia. Wel leuk om te merken dat de RST zo gewaardeerd wordt hier, en ik moet zeggen, ook op andere evenementen krijg ik meer belangstelling. Als ik dan zeg dat deze motor al 18 jaar oud is komt eindelijk de erkenning, "Wat, 18 jaar? Man wat was die motor zijn tijd ver vooruit!".
Blijf hem lekker rijden en is een blijvertje, onderdelen gevonden voor de upgrade naar RSV voorvorkpoten en 320 mm remschijven. Nu nog een keer een V4 swap er in. Ne ehoor die Rotax loopt heerlijk.

Word ook betalend lid van de ARA!