ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door The Marshall
#374127
Zal straks ff de route maken die ik ga rijden, redelijk kort naar het hotel en eventueel 's middags nog eine spritztour.
Niet te verwarren met een regenrondje ;)
Door Marcel 71
#374147
The Marshall schreef:
24 mei 2019, 17:42
Route heen
Zie ik het nu verkeerd of gaat die route niet naar het hotel in Irrhausen . :sorry:
Wel jammer dat de andere routes in de begin post geen begin en eind punt hebben maar dat zal ik voor mezelf eens aanpassen . :yes:

Zo zelf ook maar routes aan het maken om heen -daar en terug te rijden ,lekker binnendoor en de leukere plekken langs gewoon omdat het kan . :ok:

zie iedereen donderdag wel .
:bye:
Door Marcel 71
#374149
The Marshall schreef:
27 mei 2019, 14:10
:help: :help: Oei, vrees dat je een beetje achterloopt .
het hotel in Irrhausen is afgebrand.
We zijn uitgeweken naar Luxemburg https://www.umwillspull.lu/
Zie openingspost
Zo topic doorgespit en is nu duidelijk waar ik moet zijn ,is /was verwarrend omdat er in de agenda nog gewoon Irrhausen staat vandaar dat ik het nog niet had gezien dat we nu ergens anders verblijven. :stupid:
dus mijn routes even aanpassen en dan zien jullie mij verschijnen voor het donker is in het mooie Luxemburg . :yahoo:
Avatar
Door Big Chris
#374156
Marcel 71 schreef:
27 mei 2019, 15:36
The Marshall schreef:
27 mei 2019, 14:10
:help: :help: Oei, vrees dat je een beetje achterloopt .
het hotel in Irrhausen is afgebrand.
We zijn uitgeweken naar Luxemburg https://www.umwillspull.lu/
Zie openingspost
Zo topic doorgespit en is nu duidelijk waar ik moet zijn ,is /was verwarrend omdat er in de agenda nog gewoon Irrhausen staat vandaar dat ik het nog niet had gezien dat we nu ergens anders verblijven. :stupid:
dus mijn routes even aanpassen en dan zien jullie mij verschijnen voor het donker is in het mooie Luxemburg . :yahoo:x
De groep die naar Irrhausen gaat kan meehelpen het hotel weer op te bouwen. Of zoals ze het daar zeggen: modernisieren :rotfl2:
Avatar
Door Chriz86
#374229
Heeft er iemand een stukje geschreven voor het clubblad misschien? Ook foto's video's/audio-fragementen en poststukken zijn van harte welkom!
Kan gemaild worden aan redactieAPESTAARTJEaprilia-ridersPUNTnl
Avatar
Door Shiver750
#374259
Chriz86 schreef:Heeft er iemand een stukje geschreven voor het clubblad misschien? Ook foto's video's/audio-fragementen en poststukken zijn van harte welkom!
Kan gemaild worden aan redactieAPESTAARTJEaprilia-ridersPUNTnl
Ik geloof dat men unaniem besloten had om mij daarvoor te nomineren :help: .... , ik zal van het weekend effe kijken of ik er wat uit kan rammen. Heb alleen geen foto's om het te verfraaien...
Avatar
Door DvY
#374372
Leuk ook om te lezen dat de appies achter de gele BMW moesten blijven!
Ze vonden het maar al te makkelijk om erachteraan te kunnen rijden hahahaha.

Maar het was zeker een geslaagd weekend en een leuk stukje tekst om te lezen weer hoor!

Word ook betalend lid van de ARA!