ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#373903
Next on the agenda...
Zoals de naam al aangeeft gaan we deze rit helemaal in de kop van Noord-Holland rijden.
200 km stuurplezier door de polders en over de dijken.

Start- en eindpunt:
McDonald's Alkmaar Oost
Robijnstraat 1
1812 RB Alkmaar

Verzamelen: 10:00 uur
Vertrek : 10:30 uur


De route zelf heb ik van GPS-Tracks geplukt(ja , ik weet het, lekker makkelijk, maar dit leek mij zo'n mooie route, daar ga ik niet zelf voor zitten "stoeien"! ;D ), dus alle eer is voor de maker van deze route Dhr/Mevr. M. de Boer.
Er zitten 2 koffiestops en een lunchstop in de route. De koffiestops hoeven we wat mij betreft niet perse aan te houden.

De lunchstop wil ik wel aanhouden deze is bij:
Restaurant 't Anker
De Strook 8
1767 BW Kolhorn

Er zit ook nog een "uitstapje" in de route bij Bergen aan Zee, welke ik niet uit de route krijg, maar die kunnen we gewoon negeren/voorbijrijden.

Hoop jullie de 18e in Alkmaar te zien!

Tot dan :bye:
Ferry
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#373950
Edward schreef:
7 mei 2019, 11:54
Leuk, ik kan misschien ook weer eens komen.
Werd wel weer eens tijd!

Wat is de duur van de zit?
Hey Edward, volgens het routeprogramma duurt de rit 4 uur en 10 min., maar dat is natuurlijk excl. de eventuele pauzes.
Voor de lunchstop kun je denk ik al gauw 1 uur erbij tellen en als we ook de 2 koffiestops aanhouden komt daar per stop ook al gauw 45 min. bij. Dus zit je aan ongeveer 6 uur en 30 min. theoretisch!
#374030
Gert-Jan Tuono schreef:
9 mei 2019, 05:45
Ga proberen er bij te zijn :yahoo:

Een vorige keer wilde ik op een rit af en wilde de Tuono niet starten :wobblesign: Een paar uur later wel :help: :rtfm: We hopen er maar het beste van... :friends:

Brave Tuono :worship:

Anders op de KTM of Yamaha :secret: in een Aprilia pak :rotfl2: want dat heb ik dan al aan...
Gezellig! :friends: ik wilde hier al neer zetten dat ik een aanmelding verwacht(e) van een zekere inwoner uit Noord-Holland! ;D
robz schreef:ik sluit graag aan op KTM... :angel:

het is toch mn achtertuin..
:friends:
#374032
walters83 schreef:
11 mei 2019, 14:29
Ik hoop dat ik erbij kan zijn.
Helaas net onderuit gegaan en me bovenkuip ligt in meerdere delen en spiegel ligt eraf.
Wilde me nieuwe banden "voorzichting" inrijden. Waren toch wat gladder dan ik had verwacht.
Da's niet zo mooi! Hopelijk is het te herstellen voor zaterdag!
#374103
Was weer een lekker dagje sturen.
Leuke route, alleen het laatste stukje was een beetje aan de drukke kant vanwege strandverkeer.
Iedereen bedankt voor het meerijden en de gezelligheid.
Tot een volgende rit!

Ik heb een paar foto's en schrijf wel een verslagje John.

Word ook betalend lid van de ARA!