ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door MotoMan
#373690
Het is weer tijd voor de jaarlijkse MOTO 6.5 rit die eigenlijk georganiseerd zou worden door de voorzitter van ARA.
Maar ivm Prive redenen zal ik deze op mij nemen.

Aangezien er vorig jaar wat opmerkingen waren is de route maar 100 KM lang zodat de verzameltijd wat later kan. Dit komt beter uit voor onze Duitse vrienden

De start zal plaats vinden bij Verhoeven motoren in Druten. Het adres is Nijverheidsweg 1d, 6651 KS Druten. Verzamelen om 10:00 en vertrek is dan om 10:30.

De finish is bij het wel bekende monument van de Moto 6.5 in Hilversum.

Door een oplettend ARA Lid is er een gewijzigde route.

Met vriendelijke groet,

Pim Eventcommissaris ARA
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door dick
#373699
Er komen ook 'n paar Duitse Motó-vrienden, daarom graag 'op een redelijk tijdstip' en bij voorkeur 'in de buurt van Arnhem' verzamelen. Vr.gr. Dick Motó 6.5
Avatar
Door DvY
#373756
Ik ga mijn best doen erbij te zijn!
Alleen zal ik geen route hebben aangezien ik de dag ervoor thuis kom van vakantie en geen tijd/zin heb me hier druk over te maken hahaha.
Ik ga wel kijken erg vroeg weg te gaan zodat ik al eerst een stuk binnendoor kan sturen want meer dan een uur snelweg is niks haha.
Door dick
#373827
Hoi Marc. Het is 'n ARA-rit, dus overwegend Aprilia. Wel met de Motó 6.5 altijd in de minderheid maar dat mag de pret niet drukken. Vr.gr. Dick Motó 6.5
Avatar
Door FerBa
#373862
Balen John, beterschap!

Ik hoop ook dat het weer inderdaad opknapt! :-\
Avatar
Door MotoMan
#373875
Ik weet niet naar welk weerbericht je hebt gekeken, maar het midden en zuiden verwacht met vlagen slecht tot zeer slecht weer, met sowieso regen, wellicht hagel en/of natte sneeuw en onweer. Tussen de (talrijke) buien schijnt de zon, maar niet genoeg om weer op te drogen. Temperatuur komt niet boven de 10 graden uit (en zakt in de buien).

Dit vooruitzicht trekt me nou niet bepaald. Als ik fysiek niet zo zwak zou zijn (erg kouwelijk) dan zou het me niet veel uitmaken. Ben op alles voorbereid met m'n kleding (regenpak en thermo-ondergoed) en heb zelfs verwarmde handschoenen, maar dit vooruitzicht trek ik helaas niet.

Dus jammer, ik moet passen. Ik was zelfs de eerste die me voor de rit opgaf. Dan maar weer (voor wat betreft de Moto 6.5) op volgend jaar focussen........

Ik begrijp dat het nu wellicht te laat is om de rit te verplaatsen, dus ik wens de bikkels die gaan veel plezier en hoop dat de Duitsers er toch met een aantal zijn.......

Tot een volgende gelegenheid, groet Erik Gemser
Avatar
Door FerBa
#373879
Tja Erik, normaal gesproken zou ik met deze weersvooruitzichten mijzelf ook afgemeld hebben, maar voor onze Duitse vrienden maak ik deze keer een uitzondering. We kunnen ze natuurlijk niet in de kou laten staan! ;) ;D
Nu hopen dat het weer meevalt!!!

Voor degenen die meerijden, tot morgen!
Avatar
Door MotoMan
#373882
Twijfel, twijfel, twijfel........ Het eerste wat ik deed vanmorgen was kijken op Buienradar......

Heel Nederland bezaaid met plukjes. Om 8 uur regen dan weer om 9.30 uur (wat meer) en zo zal het de hele dag voortduren. Even een paar andere weersvoorspellers bekijken......
#373890
Was een leuke rit 5 motoren en 6 personen.
Het was een anti-buien rit, geweldig getroffen met het weer. 2x een paar minuutjes wat vochtige lucht wat je nog geeneens een bui mag noemen.
Was voor mij de eerste keer dat ik deelnam aan een ARA rit, leuke ervaring en als het in de buurt is rijdt ik graag nogmaals mee.!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot een volgende keer
Groeten sander

Word ook betalend lid van de ARA!