ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door pipo-de-kloun
#373607
Hallo allen,

Bijgaand de route voor de ijsselmeerrit die volgende week zaterdag zal plaatsvinden.

Vorig jaar is gebleken dat we te laat zijn vertrokken en derhalve de route niet uitgereden kon worden. Mijn voorstel is dan ook om tussen 09:00 en 09:15 te verzamelen. Vervolgens kunnen we 09:30 vertrekken en daarbij opsplitsen in groepjes van 5 personen ongeveer.

Verzamelen doen we bij de McDonald's in Nijkerk.

Vanaf Nijkerk vertrekken we in noordelijke richting en rijden rond het Ijsselmeer tegen de richting van de klok in. Lunchgelegenheid is er nog aan de noordkant van de afsluitdijk in het mooie Friesland.
Daar waar fietsers de dijk niet meer over kunnen, geldt dat verbod niet voor motorfietsen ;).

De kans is klein dat ik zelf mee kan rijden, maar mocht dit tóch lukken, dan wil ik best voorrijden.

Wie gaat er mee, het belooft een mooie dag te worden! Meld je ook aan in de agenda ajb: https://aprilia-riders.nl/agenda/2019/4/ijsselmeerrit

Groeten, Rian
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#373657
Hallo Aprilia fans,
Helaas moet ik afzeggen; familiaire verplichtingen op zaterdag avond en gezien de lengte van de route ben ik dan niet tijdig terug nog afgezien van het feit dat ik mijn einddemper vorige week terug zou krijgen van de spuiter maar deze nog niet terug is.
Maar veel plezier allemaal, aan het weer zal het niet liggen.

Vriendelijke groeten,
FuturaRSTRider
Avatar
Door Does
#373712
😥😥😥motor start niet een staat bij de monteur. Ik had er echt bij willen zijn. Hopelijk te volgende rit is hij gemaakt
Wel plezier vandaag met het mooie weer
Avatar
Door joebar83
#373714
Does schreef:
20 apr 2019, 10:59
😥😥😥motor start niet een staat bij de monteur. Ik had er echt bij willen zijn. Hopelijk te volgende rit is hij gemaakt
Wel plezier vandaag met het mooie weer
Hey doen waar heb je jou mille heen gebracht als ik vragen mag??
,
Avatar
Door Does
#373719
joebar83 schreef:
20 apr 2019, 13:24
Does schreef:
20 apr 2019, 10:59
😥😥😥motor start niet een staat bij de monteur. Ik had er echt bij willen zijn. Hopelijk te volgende rit is hij gemaakt
Wel plezier vandaag met het mooie weer
Hey doen waar heb je jou mille heen gebracht als ik vragen mag??
,
Bij motorcentrum Geldermalsen

Word ook betalend lid van de ARA!