ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#373406
Volgende week zondag 24 maart staat alweer de 2e rit op de agenda:
De Openingsrit, welke ons door de welbekende Glazen stad van het Westland zal voeren.

De route die we gaan rijden is dezelfde die vorig jaar op de agenda stond, en wel de Grote Westland route, maar vanwege een wielerronde dat weekend is geannuleerd.

Verzamelen om 10:00 uur bij:
Eetcafé De Bonte Haas
Dorpskade 79
2291 HP Wateringen


Vertrek om 10:30 uur!

Vanaf hier is het een paar km naar het startpunt van de route.

De weersverwachting ziet er goed uit, dus hoop jullie allen volgende week te zien.

Met vriendelijke groet,
Ferry
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#373477
GERBEN schreef:
23 mar 2019, 15:16
Mag ik nog komen?

Kan ik ff de KTM laten zien! ;D ;)
Tuurlijk!

Maar wel voor straf achteraan rijden, omdat je geen Appie meer rijd! >:( ;) :crazy: ;D
#373487
Hoi Jos,

Beterschap :friends:
De rit was heerlijk. Gedurende de dag kwam de zon ook lekker door. We zijn met 12 motoren gestart. De opkomst was dus prima.
Ferry bedankt voor het maken en uitzetten van de rit.
Allen dank voor de gezelligheid en tot de volgende rit. :ok:
Ik ben al met een stuk voor het clubblad bezig.
#373489
Beterschap Jos!

Was inderdaad een leuke opkomst.
Frisse start maar in de loop van de dag een lekker zonnetje!
Leuk en afwisselend ritje kriskras door het Westland. We hebben een klein stukje niet kunnen doen vanwege wegwerkzaamheden, maar dat mocht de pret niet drukken! Ik hoop dat de "nieuwe gezichten" zich óók hebben vermaakt?
Iedereen bedankt voor de opkomst en de gezelligheid en tot een volgende rit! :friends: :bye:
#373504
Het was me een eer en genoegen om weer met de Aprilia Riders onderweg te mogen zijn. Ben een beetje blijven hangen tussen de groepjes zodat John wat van het geluid kon genieten. :kwijl:

Was frisjes maar gelukkig lekker droog en de vis bij Hoek van Holland was heerlijk.

Veel kleine weggetjes en ook de dorpskernen niet gemeden dus ja cultuur snuiven hoor. Mooie huizen langs de route gezien, geen arme sloebers in het Westland.

De Tuono V4 heeft zich voorbeeldig gedragen afgezien van de LED lampjes. Eentje knipperde er af en toe. Maar gelukkig bij thuiskomst knipperde hij niet meer, definitief gewoon uit. LEDjes er al weer uit en retour. Halogeen er weer in, ik laat het zo. Als ik iets van Philips koop gaat/is het namelijk stuk. :rtfm:

Vering is een genot om mee te rijden. Van 85 naar 95 kg veren is een flink verschil en ook qua demping staat het mooi strak zonder oncomfortabel te worden. Het valt me op dat bij volle acceleratie de boel veel minder beweegt (voorwiel blijft veel beter aan de grond) en het lijkt alsof het veel harder gaat. Komt misschien omdat de anti wheelie niet meer hoeft in te grijpen? Ik moet er gewoon aan wennen zo hard loopt het, lijkt wel of er 100 pk bij is gekomen. :yahoo:

Afijn, ik kijk alweer uit naar het volgende ritje. :friends:

Word ook betalend lid van de ARA!