ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#371442
Beste ARA Leden.

Wij hebben de uitnodiging gekregen vandaag om deel te nemen aan deze beurs.
Deze beurs is op 16,17 en 18 november 2018 in Expo Haarlemmermeer.
Wij zijn op zoek naar 3 leden voor iedere dag om onze mooie stand te bemannen.
Echter is het wel zo dat zonder hulp van jullie deze beurs voor ons niet kan doorgaan.

www.dehollandsemotorbeurs.nl


Graag hoor ik graag voor eind juli wie er kan en wil helpen om voor ons deze beurs succesvol te laten verlopen.
En dan hou ik ook nog tijd over om een draaiboek te maken :) :) :) .

Aangezien er al aardig wat aanmeldingen hebben en alle dagen redelijke bezetting hebben,Hebben wij als bestuur besloten dat we deze beurs door laten gaan.
2 weken van te voren ontvangen jullie een mail met daarin een draaiboek zodat jullie weten wat er moet gebeuren.
Voor degen die komen helpen zouden jullie mij een mailtje kunnen sturen met daarin jullie emailadres en mob.tel.nr.
Dat mag dan naar Pim.Pijnnaken@outlook.com

Met vriendelijke groet,

Pim Eventcommissaris

De helpende leden voor dit evenement

Vrijdag Ochtend gaan we onze stand opbouwen om 08:30 aanwezig bij de Expo Haarlemmermeer.
1: Gerard
2: Ferry
3: Oscar
4: Pim
5: John

Vrijdag 16 november 13:00 t/m 22:00
1:Ferba (Ferry)
2:Okkie26 (Oscar)
3:Gfactory (Gerard
4:Capo die capi (John)
5:

Zaterdag 17 November 10:00 t/m 18:00
1:Ferba (Ferry)
2:Pipo de kloun (Rian)
3:Gfactory (Gerard)
4:Capo dei capi (John)
5: Han

Zondag 18 November 10:00 t/m 18:00
1:Ferba (Ferry)
2:Gfactory (Gerard)
3:Capo die capi )John)
#371473
FerBa schreef:
26 jun 2018, 21:24
Hey Pim,
heb je misschien wat meer info over die beurs of een link naar de (event.) website.
Goeie morgen Ferry

Dit is hetzelfde concept als de jaarbeurs Utrecht,
Dus een beurs gericht op motoren. wij zullen dus ook hier de truststand gaan neerzetten.
Een link naar website is nog niet in de lucht. Als deze komt zal ik hem hier delen met iedereen.

Gr Pim
#371505
joebar83 schreef:
27 jun 2018, 09:09
FerBa schreef:
26 jun 2018, 21:24
Hey Pim,
heb je misschien wat meer info over die beurs of een link naar de (event.) website.
Goeie morgen Ferry

Dit is hetzelfde concept als de jaarbeurs Utrecht,
Dus een beurs gericht op motoren. wij zullen dus ook hier de truststand gaan neerzetten.
Een link naar website is nog niet in de lucht. Als deze komt zal ik hem hier delen met iedereen.

Gr Pim
OK! Zet mij er maar voor alle drie de dagen bij( heb die vrijdag toch mijn vrije vrijdag! ;D )
#372426
familyGuy schreef:
26 okt 2018, 12:18
Goedemorgen Pim,

Door onvoorziene reis ivm werk, moet ik helaas mijn deelname aan de Hollandse Motorbeurs afzeggen.
Na de Italdag had ik echt zin in deze beurs (dicht bij huis).
Ik wens jullie veel plezier en succes in Vijfhuizen.
Ciao
famillyGuy.
Kan gebeuren werk gaat voor. De volgende keer beter.
#372441
FerBa schreef:
3 nov 2018, 13:14
Hoi Pim,
Je hebt mail! ;D

Maar is het niet zo dat email adressen al bekend zijn bij de club!?
Want om lid te worden van het forum en de club moet je toch een mailadres opgeven om berichten te ontvangen. ;)
Dat klopt alleen verstuur ik de handboeken niet via het forum maar gebruik ik mijn eigen email voor :D :D

Word ook betalend lid van de ARA!