ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#372171
Ik heb een paar weken geleden een clinic trial rijden gedaan bij zelftrialrijden.nl en dat is me zo goed bevallen dat ik er ondertussen zelf eentje heb gekocht:

WhatsApp Image 2018-09-18 at 20.40.45.jpeg

We reden in Enschede met een groep van 16 man en hadden het basis arrangement inclusief dranken, zoutjes en overige snacks. We zijn gestart om 16:00 en hebben gereden tot ca. 20:30. Het idee is simpel, duidelijk instructie vooraf en rijden maar. Er worden een tweetal routes uitgezet op de baan die je moet volgen. De motoren hebben een gas restrictie om te voorkomen dat de deelnemers al te enthousiast gaan worden :-)

Iedereen vond het geweldig en we hebben allen een erg leuke avond gehad.

Als er interesse is dan wil ik het nog wel een keer organiseren vanuit de club. In principe is het een sport die je het hele jaar kan beoefenen maar misschien is het leuker om het in het voorjaar te doen. Laat maar horen wat jullie er van vinden! :ok:

Ok, ik maak even een voorlopig deelnemerslijstje:

  • Capo dei Capi
  • malle eppie
  • FerBa
  • Bitaktus_Snellus
  • Chriz86
  • robz
  • Madman59
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#372331
Trialen is echt heel leuk en leerzaam.
Heb vorig jaar mijn trialmotor ingeruild op een rxv450, je kan niet alles hebben...
Ik had graag meegewild, ware het niet dat ik momenteel even in de kreukels lig door mij crash tijdens de 4 uren van Assen. :(

Mensen gewoon doen dus :ok:
#372350
rsvfrank schreef:
12 okt 2018, 12:07
Trialen is echt heel leuk en leerzaam.
Heb vorig jaar mijn trialmotor ingeruild op een rxv450, je kan niet alles hebben...
Ik had graag meegewild, ware het niet dat ik momenteel even in de kreukels lig door mij crash tijdens de 4 uren van Assen. :(

Mensen gewoon doen dus :ok:
Oeps, beterschap! :friends:
#372351
klaaz schreef:
15 okt 2018, 15:59
rsvfrank schreef:
12 okt 2018, 12:07
Trialen is echt heel leuk en leerzaam.
Heb vorig jaar mijn trialmotor ingeruild op een rxv450, je kan niet alles hebben...
Ik had graag meegewild, ware het niet dat ik momenteel even in de kreukels lig door mij crash tijdens de 4 uren van Assen. :(

Mensen gewoon doen dus :ok:
Oeps, beterschap! :friends:
Thanx :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!