ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Gerrit
#372305
Verzamelen bij vd Valk in Vianen, lunch onderweg aan de IJssel, einde in Garderen.
4 uurtjes sturen, is best te doen.

10 uur verzamelen in Vianen bij vd Valk
10.30 vertrek
ca. 12.30 lunch
aankomst in Garderen 16.00 u?

Dan lekker naar huis voor het donker kun je met de kippen op stok.

Wie?
Gerrit - T4V
Jeroen - Pegaso
Oscar - Z1000
Chris
Bert
Gerben

Afgemeld:
John - Caponord - Aan het werk op zondag, voor een bankman?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Gerrit op 13 okt 2018, 18:22, 3 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Okkie26
#372346
Ik ben (helaas) alweer thuis.

Tijdens de lunch merkte ik op dat mijn valblok los zat, en dat bleek door een gebroken bout te komen.

Nu zit met deze bout ook het blok aan het frame, dus maar besloten rustig naar huis te tokkelen..

Maar het was een mooie rit.
Avatar
Door Gerrit
#372349
Het was een leuk dagje sturen. Op tijd vertrokken en alleen een lunchstop gedaan. Excellent weer en ditto gezelschap.

Na een lekker bakkie koffie bij vdValk in Vianen vertrokken we 6 man sterk netjes op tijd. Eerst de zuidelijke lekdijk en daarna via wat verbindingswegen en de Veluwe uitgekomen bij de IJssel. Daar was men net klaar met opnieuw de boel te asfalteren voor de ARA en dus konden we even lekker los.

Geen :police: gezien toch?

Gestopt bij het dijkrestaurant (Geen idee meer hoe het heet en waar het precies is) en ik dacht dat Jeroen die achteraan rijdt op zijn Pegaso vast wel een eind achterop is geraakt. Maar nee hoor, daar komt meneer al aan. Big smile en de klacht dat de grondspeling van de Pegaso te wensen overlaat ("ik rij steeds mijn voeten aan de grond") en dat de vering te slap is. Dat gaan we van de winter aanpakken, maar voor de snelheid maakte het blijkbaar niet zoveel uit. Die Pegaso gaat behoorlijk hard dus.

En daar stond Oscar met zijn blauwe Z1000. Iets los met zo'n beugel. Blijkt de bout gebroken en dat was blijkbaar ook gelijk een motorsteun. Tja dat konden we ter plekke niet herstellen.

Met z'n allen lekker gegeten, flinke Hamburger met bijlagen. Sommigen ook iets verstandiger maar niet heel veel beter maar wel lekker dus.

Na de lunch de route vervolgt waarbij Oscar al snel afzwaaide om rustig huiswaarts te keren. Dat wordt een afspraak met de dealer om de motorsteun te herstellen vrees ik.

Ook in de middag nog lekker gereden en in 1 stuk doorgegaan naar Garderen of all places. Het was er druk maar toch een terras gevonden waar we fijn in de zon konden nagenieten. Daarmee was de rit afgelopen en Chris, Gerben en Bert gingen de snelweg op naar huis.

Ik ben met Jeroen nog lekker even binnendoor via de/het/een Veluwe naar huis gereden. Motoren hebben zich prima gedragen, mensen daarop zijn wat hooligan achtig. Maar ach, ARA signatuur dus. :crazy:

Ik heb er van genoten en ik hoop dat snel weer te herhalen.

Groet Gerrit

Word ook betalend lid van de ARA!