ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#370481
Clubleden,
VP Motorsport in Sommelsdijk (Goeree Overflakkee) is bereid gevonden 6 Oktober voor de ARA een technische Ochtend te verzorgen.
VP Motorsport legt deze dag stap voor stap uit hoe zij de diagnose en reparatie op de Dynojet bank doen.
Wat is het problem van inhouden, wat kun je zelf doen om dit te verhelpen, diagnose op de Dynojet, software en Powercommander inzetten, Wilco Visser kan het je allemaal uitleggen. Ook op vragen over circuit preparatie heeft Wilco door zijn jarenlange ervaring met race- en cross motoren een antwoord.

Waar??
VP Motorsport
Westelijke Achterweg 53
3245 BJ SOMMELSDIJK
http://www.vpmotorsport.nl/index.php

Wanneer?
Zaterdag 6 Oktober 2018
Start: 09.30 uur.
Finish: Ongeveer rond 13.00 uur afhankelijk van de (eventuele) vragen.

Wilco en Renate zullen ook voor de inwendige mens zorgen.
Er is plaats voor ongeveer 20 mensen dus meld je snel aan.
De enige voorwaarde is dat je clublid bent (of snel wordt natuurlijk :yes:)
M vr gr,
Henk Wesseling
#371956
Ik zal binnenkort contact opnemen met Wilco voor de laatste details. Ttot nu toe 6 aanmeldingen op de agenda. Dat kan beter!! Voor minder dan minstens 15 belangstellenden doe ik het niet.

Wie wil zijn Aprilia ( graag een RSV4, maar ander model ook welkom) ter beschikking stellen voor een run en mapping advies?? Graag zsm aangeven.
#371963
Henk RS 250 schreef:
28 aug 2018, 11:34
Ik zal binnenkort contact opnemen met Wilco voor de laatste details. Ttot nu toe 6 aanmeldingen op de agenda. Dat kan beter!! Voor minder dan minstens 15 belangstellenden doe ik het niet.

Wie wil zijn Aprilia ( graag een RSV4, maar ander model ook welkom) ter beschikking stellen voor een run en mapping advies?? Graag zsm aangeven.
Up!
#371979
Niemand anders heeft gereageerd.
Tot zaterdag 15 september kan je je aanmelden. Ik ga dan een keuze maken met Wilco over wat hij op de testbank wil.

En geef ook aan wat je getest wilt .
Loopt ie niet goed, andere uitlaat erop, dat soort dingen.
Of gewoon zien of ie goed loopt en hoeveel pk ie maakt.
#372210
Het blijft angstig stil in dit onderwerp, zeer weinig aanmeldingen en ook de testbank vrijwilliger laat niet van zich horen verder. De laatste posting dateert van 31 augustus. Ik denk dan, als je graag op de testbank wilt en je reageert binnen die maand niet dan zal het je verder ook jeuken. Anders had je wel meegedacht. Roep dan gewoon niets, ipv mensen voor lul in de actie te zetten.
Na overleg met VP Motorsport hebben we besloten deze ochtend te cancelen. Voor de paar aangemelde deelnemers erg spijtig, voor de rest een gemiste kans. VP Motorsport heeft veel expertise van Aprilia in huis en kan daar boeiend over vertellen.
En voor de testbank vrijwilliger: och laat ook maar.

Dit onderwerp mag op slot en van de agenda.
#372216
Ik hoef geen veer in de reet of een aai over de bol ofzo, maar waarom van een bestuurslid deze zouteloze reactie?
Begrip voor dit besluit?? Je kunt organiseren wat je wilt, of niemand reageert of ze laten je barsten en de enige reactie is begrip op mijn besluit????
En wat te denken hoe VP zich voelt, in hun enthousiasme maken ze tijd vrij voor de ARA maar van onze zijde boeit het minimaal. Hoe vaak kun je nog op deze manier aankloppen bij je prospects?

Word ook betalend lid van de ARA!