ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#371675
Deze gaan we rijden op zaterdag 4 Augustus en we hebben een route vanuit Lemmer uitgezet van ca. 200 km.
Omdat de meeste waarschijnlijk van ver moeten komen heb ik de route niet al te lang gemaakt en begint en eindigt de route op de A6 bij Lemmer, daar zit ook een McDonalds voor de liefhebber...

Vertrekken om 10.00 uur
Adres : Transveer 1, 8531 DM Lemmer

Tot dan,
De evenementencommisie.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#371728
Ik denk toch dat dit soort ritten vroeger moeten vertrekken. 250 km betekend minimaal 5 uur rijden en met de koffie en eten zijn we dan ongeveer 6,5 uur verder 16:30 en daar nog wat drinken en dan naar huis wordt het wel erg laat >of je moet een gedeelte van de route laten vallen. Vroeg je bed uit om een mooi rit te rijden vindt ik geen bezwaar. Met het rondje IJsselmeer hadden we het zelfde probleem. Voortijdig moeten afhaken om nog op een normaal tijdstip thuis te kunnen zijn. Wat vinden jullie er van. En als je vroeg begint heb je de hele dag om relaxt te kunnen rijden.
#371741
Beste mensen,

Ik heb de route ingekort naar 200 km. Hopelijk is dan het aanvangstijdstip en de lengte van de route naar een ieders zin.

Geniet van het prachtige Friesche landschap!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!