ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#371515
Hij gaat goed!!
Wat ik zo kan inschatten komen we rond de 15 personen uit.
Ik wacht nog een weekje en ga dan contact opnemen met het hotel.
Probeer aan alle wensen te voldoen, maar liefst niet te veel 1 persoonskamers, sommige snurkers :secret: , zoals Bert en Berdien, :no: daar wil je niet bij liggen ;)
Maar voor de rest, er is niemand die bijt .
#371551
Gisteren ff gemaild naar Mondschein.

Liebe Nina,

Im moment habe ich 16 pesonen gesammelt die mit kommen.
Wir wurden dan am sontag 8 sept 2019 im mittag ankommen und am Samstag drauf morgens wieder abfahren.
Is gibt 4 personen die gerne ein einzelzimmer hatten.
Also 6 doppelzimmer und 4 einzel. Alles halbpension.
Kanst du mir bitte einen schonen preis machen, was kosten die doppelzimmer und was die einzelzimmer, und wieviel sol pro zimmer angezahlt werden.

Beste Nina,
Op dit moment heb ik 16 pesonen verzameld die bij komen.
We kwamen op zondag 8 september 2019 aan in de middag en vertrokken op zaterdagochtend.
Zijn er 4 mensen die van een eenpersoonskamer houden.
Dus 6 tweepersoonskamers en 4 single. Allemaal halfpension.
Kunt u mij een leuke prijs geven, wat doen de tweepersoonskamers en wat de eenpersoonskamer, en hoeveel sol per kamer moet worden betaald.

google

vandaag bericht terug

Lieber Jos,
Vielen Dank für deine Mail.
Wie schön dass deine Gruppe wächst.
Nun 4 Einzelzimmer haben wir leider nicht, sondern 2 Einzelzimmer zum Preis von 115,-e pro Nacht und eine Suite mit zwei Einzelzimmer und gemeinsamen Badezimmer für 105,- pro Nacht.
Außer sie möchten die günstigere Lösung von Doppelzimmer mit getrennten Betten für 88,-€ pro Person und Tag mit Bikerhalbpension.
Bei den Doppelzimmern gibt es drei Kategorien für euch: Comfort für 88,-€ pro Person und Tag, Superior für 90,-e pro Person und Tag, und unsere neuen De Luxe für 100,-€ pro Person und Tag.

google lieber Jos,
Bedankt voor je mail.
Wat leuk dat je groep groeit.
Helaas hebben we geen 4 eenpersoonskamers, maar 2 eenpersoonskamers voor de prijs van 115, - € per nacht en een suite met twee eenpersoonskamers en gedeelde badkamer voor 105, - per nacht.
Behalve dat u de goedkopere oplossing van tweepersoonskamers met aparte bedden wilt voor 88, - € per persoon per dag met halfpension.
Voor de tweepersoonskamers zijn er drie categorieën voor u: Comfort voor 88, - € per persoon per dag, Superior voor 90, -e per persoon en dag, en onze nieuwe De Luxe voor 100, - €
Laatst gewijzigd door The Marshall op 9 jul 2018, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
#371555
Lijkt mij dat 1 éénpersoonskamer voor de enige (of is het enigste?, klopt hoe dan ook allebei...) dame van de groep is...

En de mannen, niet zeuren en gewoon delen. Niemand vreet de ander op...
Laatst gewijzigd door Okkie26 op 9 jul 2018, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#371556
Beetje jammer dat je mij vergeten was Jos :'( :crazy:
Maar goed mijn voorkeur blijft uit gaan naar de 1persoonskamer.
Aangezien ik van meerder mensen te horen gekregen had dat ik vrij hard en luidruchtig kon snurken. En met zoveel bochten moet je natuurlijk wel scherp en uitgerust zijn, dus lijkt het mij verstandig dat ik voor ieders goeie nachtrust alleen slaap en op de 1persoons kamer ga.
#371560
Het probleem zit eigenlijk met de 5e 1persoonskamer,
4 personen worden we wel kwijt, de 5e is het probleem.
Berdien heeft zonder meer een 1 persoonskamer en Bert eigenlijk ook :-* , dus heren, kom op :friends:
Maak me gelukkig !!!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12

Word ook betalend lid van de ARA!