ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Zijn er nog circuitrijders actief op dit forum?

Geen interesse, ik rij alleen maar op de openbare weg
1
3%
Geen interesse om zelf te doen, wel leuk om af en toe iets over te horen
7
18%
Lijkt me leuk om eens een keer te doen
6
16%
Ik rij af en toe op het circuit (1 a 2 keer per jaar)
16
42%
Ik rij regelmatig op het circuit (meerdere keren per jaar)
4
11%
Ik rij veel op het circuit inclusief in het buitenland
Geen stemmen
0%
Ik rij wedstrijden (OW Cup, ZAC, MSL cup, etc)
4
11%
#370936
Wel jammer, was altijd wel redelijk druk met apriliaanse circuitrijders op het forum.
Ook weinig respons meer op wedstrijd en trackday verslagen.
Persoonlijk vind ik het altijd leuk om de ervaringen van anderen te lezen al dan niet voorzien van een fotootje.
#370937
rsvfrank schreef:
22 apr 2018, 15:19
Wel jammer, was altijd wel redelijk druk met apriliaanse circuitrijders op het forum.
Ook weinig respons meer op wedstrijd en trackday verslagen.
Persoonlijk vind ik het altijd leuk om de ervaringen van anderen te lezen al dan niet voorzien van een fotootje.
Vandaar ook dit topic, weinig gelijkgestemde hier :sorry:
#370940
Ben zelf nog weleens onderweg op een circuit en het is al langer moeilijk om een clubje
te vormen en wat samen te rijden,er zijn voldoende redenen waardoor dat niet lukt.
Maandag 14 mei start het seizoen voor mij in Assen,wie is er die dag nog?
Dan staat er nog Oschersleben,Zandvoort,Bilsterberg,Zolder enz..op mn lijstje
#370957
Ik rij regelmatig op het circuit met verschillende organisaties. Als ik bij MSL rij doe ik wel eens mee met de CUP, verder geen wedstrijden. Een dagje of 10 per jaar denk ik zo, maar niet op een Aprilia (maar op een ouwe 600RR). Soms alleen, soms met een of meerdere maten. Niet hard genoeg om mee te doen met de Aprilioten, maar zie wel relatief vaak Aprilia's voorbij komen op het circuit, dus zo uitstervend zijn ze/we niet denk ik... Maandag 30 april ben ik op Zandvoort, 9 mei op Assen en 28 mei weer op Zandvoort. :ok:
#370963
ElSjiepo schreef:
25 apr 2018, 14:34
Niet hard genoeg om mee te doen met de Aprilioten, maar zie wel relatief vaak Aprilia's voorbij komen op het circuit, dus zo uitstervend zijn ze/we niet denk ik... Maandag 30 april ben ik op Zandvoort, 9 mei op Assen en 28 mei weer op Zandvoort. :ok:

Aan je pr op Cpz te zien rij je anders aardig door , maakt niet uit of je snel of langzaam of iets ertussen in bent, als je maar fun hebt. :ok:
#371565
4 Juni de 1e circuitdag gehad (na 4 jaar niet meer op circuit) op de Mille.
Heel erg wennen vergeleken met de CBR600F2 waarmee ik altijd reed, moest sowieso weer wennen want de laatste 2 dagen op Assen jaren terug ben ik beide keren gecrasht..
Sessie na sessie steeds meer vertrouwen en gevoel terug en man wat rijdt zo'n twin lekker op circuit >:D

Einde van de dag zelfs m'n pr van toen benaderd én verbeterd met bijna 3 seconden dus kan niet wachten tot de volgende circuitdag 8)

De Metzeler Sportec M7RR zijn trouwens ge-wel-dig op circuit 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu aan het overwegen een mille erbij te halen voor circuitgebruik, en deze op het oog, begreep dat ‘ie van dit forum wegkomt? (Van een member)

Afbeelding
#372501
Jazeker, Bewust een rsv mille aangeschaft hiervoor. Deels omdat ik het een mooie fiets vind. Deels omdat er veel onderdelen te vinden zijn.

Motor die ik heb aangeschaft heeft wat onderhoud en upgrades nodig maar hoop 2019 de 1ste rondjes met de Mille te maken ipv mijn Daytona.

Zijn er geen old skool no budget cups voor de rsv milles ed ? Zou leuk zijn.

Word ook betalend lid van de ARA!