ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door robz
#371461
Misschien leuk om weer eens een Aprilia Kampje te maken? trackdays4all

Ik heb er al 3..

Jeffrey Meijer
Gerard Daalhuizen
Rob Zurlohe
--?
Avatar
Door Henk RS 250
#371465
Klinkt goed, welk niveau heeft de beginners groep, na een aantal track days op Lelystyad politie en Midlands zou ik een keer Assen weer willen proberen.
Avatar
Door rsvfrank
#371466
Lijkt me gezellig, moet ik even over nadenken.
Paar jaar terug ook eens zo'n kixstartdag gedaan en toen lagen er meer naast de baan dan erop door de vele eendagsRossies
Avatar
Door Heuveltje
#371480
rsvfrank schreef:
26 jun 2018, 11:34
Lijkt me gezellig, moet ik even over nadenken.
Paar jaar terug ook eens zo'n kixstartdag gedaan en toen lagen er meer naast de baan dan erop door de vele eendagsRossies
Klopt en Jeroen Poen heeft geen ruimte in het schema om verloren tijd in te halen :-\
Avatar
Door Heuveltje
#371488
FRITS schreef:
29 jun 2018, 21:31
Kan ook 6 augustus met circuitschool NL is op Maandag komt beter uit mss,?
Of in het weekend 3 t/m 5 augustus via Dannhoff
Avatar
Door robz
#371523
Heuveltje schreef:
28 jun 2018, 18:00
rsvfrank schreef:
26 jun 2018, 11:34
Lijkt me gezellig, moet ik even over nadenken.
Paar jaar terug ook eens zo'n kixstartdag gedaan en toen lagen er meer naast de baan dan erop door de vele eendagsRossies
Klopt en Jeroen Poen heeft geen ruimte in het schema om verloren tijd in te halen :-\
Geen klachten hoor ik vind dat Jeroen z'n zaakjes altijd goed voor elkaar heeft...
de eendags rossies ben ik ook wel eens tegengekomen bij andere organisaties, eigenlijk allen behalve crt. Vond juist die duitsers altijd redelijk leip......

@henk: vorige keer begon je op Assen, dat was wellicht een beetje te enthousiast.. maar nu heb je een betere voorbereiding!

we hebben nog een maand om de clubracert te fixen! O0
Avatar
Door robz
#371539
Henk RS 250 schreef:
7 jul 2018, 15:39
Mooi, moet er iets aan de clubracer gebeuren? En is ie al geboekt voor de 7e?
denk ut wel
heeft al een tijdje niet gelopen... moet wat liefde hebben.... :)

Word ook betalend lid van de ARA!