ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door robz
#370994
Zijn er nog liefhebbers? Ik wil wel weer eens een weekje kamperen op een motorvakantie. :)

aantal jaren terug gedaan met 4 man van de club en dat was een leuke trip. Even voor de duidelijkheid..... Ik heb een tent maar verder niet teveel gear.. dus koken staat niet op het programma dat kunnen anderen veel beter.. ook bij storm en regen laat ik de camping links liggen en neem een hotelletje

een soort motorglamping dus... zijn er liefhebbers hier? ik zat te denken aan juli- augustus en misschien in juni paar dagen even proefje doen
Avatar
Door robz
#371043
Bert77 schreef:
30 apr 2018, 11:03
He Rob lijkt me wel leuk om gezellig aan te haken. Maar welke richting wou je op??
waar de zon schijnt :-) Frankrijk ofzo maar misschien engeland the lake district... te warm is ook niet lekker op de motor
Avatar
Door robz
#371044
malle eppie schreef:
8 mei 2018, 09:41
Zit zelf te denken aan een paar dagen Schotland in juni. Woensdagavond de boot heen en zondagavond de boot terug.
Dat ga ik komende dagen doen met Jos en een paar andere gasten... zal je laten weten hoe het was
Avatar
Door robz
#371133
@anton:

boot heen op woensdagavond en terug op zondagavond prima trippie net gedaan :ok:

blijft erg mooi schotland en aardige open mensen die vrij motorminded zijn.. Volgende keer doe ik noord engeland ook even aan dat zag er bij nader inzien ook niet verkeerd uit en dan skip ik stukje schotland boven de lijn inverness - skye dat heb ik nu wel gezien.....

let alleen op camera's op rode wegen up north het stikt ervan!
Avatar
Door robz
#371409
Ik ga sowieso vanaf woensdag. grof plan is

dag 1 te eindigen ergens aan de franse kust bij Le Touquet
dag 2 te eindigen ergens in champagne / reims
dag 3 te eindigen in ardennen
dag 4 na dagje luxemburg te eindigen in heerlen om te bbq-en met rubberbutt boys/girls
dag 5 naar huis

Weerberichten zijn goed! :)
Avatar
Door pipo-de-kloun
#371431
robz schreef:
15 jun 2018, 23:07
Ik ga sowieso vanaf woensdag. grof plan is

dag 1 te eindigen ergens aan de franse kust bij Le Touquet
dag 2 te eindigen ergens in champagne / reims
dag 3 te eindigen in ardennen
dag 4 na dagje luxemburg te eindigen in heerlen om te bbq-en met rubberbutt boys/girls
dag 5 naar huis

Weerberichten zijn goed! :)
Hi Rob, ziet er mooi uit! Veel kwaliteit in een kort tijdsbestek!
Mag ik je er echter op wijzen dat de Rubberbutt op vrijdag wordt verreden en de bbq/borrel dan ook vrijdagavond zal zijn ;)

Word ook betalend lid van de ARA!