ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door robz
#371212
The Marshall schreef:
20 mei 2018, 16:33
Errug stli hier, kenne jullie geen Duitz leze :rotfl2:

Voorstel,.....
Heen- en terugreis in 2 dagen.
Overnachten ergens in Zuid Duitsland of Oostenrijk
Dag Jos,
Mooi plan. OVB ga ik sowieso mee.. laatste trips die kant op waren erg prettig. Alhoewel ik later nog wat " dure fanmail" nagestuurd kreeg.. ::) maar dat hoort er een beetje bij als je met jou op pad gaat las ik onlangs... 8) :angel:
Avatar
Door FerBa
#371223
Op de vorige 2 buitenlandreizen na zijn de Dolo's verder onbekend gebied voor mij, misschien tijd voor wat uitgebreidere kennismaking! :yes:
Maar nog wel even ovb!
#371236
robz schreef:
23 mei 2018, 21:06
The Marshall schreef:
20 mei 2018, 16:33
Errug stli hier, kenne jullie geen Duitz leze :rotfl2:

Voorstel,.....
Heen- en terugreis in 2 dagen.
Overnachten ergens in Zuid Duitsland of Oostenrijk
Dag Jos,
Mooi plan. OVB ga ik sowieso mee.. laatste trips die kant op waren erg prettig. Alhoewel ik later nog wat " dure fanmail" nagestuurd kreeg.. ::) maar dat hoort er een beetje bij als je met jou op pad gaat las ik onlangs... 8) :angel:
Heb je dan toch verkeerd begrepen
Ik reed achter Rian aan en Berdien had de leiding over groep 2 :rotfl2:

Maaruh, je bent welkom, zet je erbij :ok:
#371248
Omdat het zo mooi is ;D
20170915_114338.jpg
20170915_111553.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#371332
Zoals aangegeven kan ik eind van de maand een beslissing nemen vanwege inzicht in de planning op mijn werk. Ik ga graag mee, maar als er nu een beslissing word geforceerd dan kan in niet anders dan afwijzen helaas. Ik hoop en verwacht dat het niet zover komt. :friends: :wobblesign:
#371333
No worries, ik wil half juli boeken voor VOLGEND jaar september. :gaga:
Om te boeken moet ik aanbetalen, 150 per kamer.(2 personen)
Dit wil ik jullie laten overmaken in de 1e week van juli.
Wie na de 15 juli niet aanbetaald heeft en nog mee wil mag dit zelf regelen. :-[
Ik weet, ik zet wat druk op de ketel, maar anders komt het niet goed.
Waarschijnlijk kan de aanbetaling naar de ARA ovv buitenlandrit 2019.
#371334
Bei Stornierung des Aufenthaltes 30 bis 14 Tage vor Ankunftsdatum wird die Anzahlung einbehalten. Bei frühzeitiger Stornierung wird die Anzahlung einbehalten und für einen späteren Zeitpunkt gut geschrieben
bei Kurzfristigen Stornierungen von weniger als 14 Tagen vor dem Ankunftstag werden 50% des vereinbarten Preises verrechnet.
Bei Stornierungen 7 Tage vor Anreise oder Nicht- Anreise sowie frühzeitiger Abreise werden mindestens 70% des Resturlaubes in Rechnung gestellt.

Google vertaling en een bietje van mij erbij

Als het verblijf 30 tot 14 dagen voor de aankomstdatum wordt geannuleerd, wordt de aanbetaling verbeurd verklaard. :-\
In geval van vervroegde annulering wordt de aanbetaling ingehouden en voor een later tijdstip gecrediteerd (dus vastgehouden) ;D
Voor kortere annuleringen minder dan 14 dagen vóór de aankomstdatum wordt 50% van de overeengekomen prijs in rekening gebracht. :o
Bij annulering 7 dagen voor aankomst of niet-aankomst en bij vroegtijdig vertrek wordt ten minste 70% van de resterende vakantie in rekening gebracht. >:(
#371341
Probleem is dat als je voor 15 man wil reserveren, moet je er vroeg bij zijn.
Als je nu belt voor september 2018 met 2 man krijg je waarschijnlijk geen plek meer
#371343
Bert77 schreef:
5 jun 2018, 16:35
Met andere worden de aanbetaling ben je kwijt als je annuleert? ????
Als je een maand van tevoren zou annuleren dan krijg je je aanbetaling gewoon terug. Zo lees ik het.
Tot 14 dagen van tevoren annuleren, geld kwijt.
Minder dan 14 dagen vtv annuleren betekent deel van het verblijf betalen.

Maw: Je kan zonder risico aanbetalen ook al weet je nog niet hoe je planning eruitziet voor volgend jaar!
Avatar
Door Chasseur
#371344
Ter verduidelijking met mijn kennis van het Duits, kan ik zeggen dat je bij reservering meer dan een maand in voren NIET je geld terugkrijgt, maar het saldo van de aanbetaling als tegoed voor een later boeking wordt gezien. Je krijgt dus een tegoed(bon) voor dat bedrag wat verrekend wordt met een reis op een later tijdstip.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Word ook betalend lid van de ARA!