ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door berthebike
#371072
Marcel 71 schreef:
8 mei 2018, 19:59
Marcel 71 schreef:
7 mei 2018, 20:16
Heeft er iemand de gpx file van de groep die vanuit Utrecht vertrekt voor mij.
Jammer dat er niemand reageert op mijn post . :-[
Dan rijdt ik maar alleen rond die 4 dagen , erg jammer zeg maar als nieuw lid zijnde.
Morgen m 07:00 vertrekken we met 4 man vanuit de pomp bij iksselstein langs de a2 . Van mij kan je aanhaken !
Avatar
Door joebar83
#371079
Wil er ook iemand even een stukje schrijven voor in ons clubblad??

je kan dat opsturen naar de penningmeester.

Alvast bedankt en veel plezier
Avatar
Door DvY
#371094
Heren en dames, wat was het weer een geslaagd weekendje!
Eerst in Heerlen geweest, daarna naar het hotel en nu weer thuis na veeeeeeeeeeeel regen.
Iedereen bedankt voor het lachen en tot snel!
Gr Dennis
Door berthebike
#371099
Regen , agh dat buitje - mag geen naam hebben toch !

Was weer een heerlijk weekend , ik heb lekker gereden en genoten ! Volgende keer weer !
Ron , bedankt voor de organisatie !
Avatar
Door futuristie rosso
#371117
Het was leuk dat je er bij was, Ik hoop dat we je vaker zullen zien bij de club.
Intekenen voor 2019 is al mogelijk. Bedankt voor de gezelligheid.

Ron Meinema
Door Marcel 71
#371122
Zo leuk om even kennis te kunnen maken met wat actieve leden . :yes:
Jammer dat dat ik ergens anders verbleef maarja het was niet anders.
Heb genoten van de routes.
En vd mensen die ik heb gesproken het was erg gezellig.

Complimenten voor diegene die ze heeft gemaakt er zaten erg mooie stukken in die ik nog niet kende.

En jullie zullen mij wel ergens zien met een rit,mocht het uitkomen .
Anders ben ik zelf ergens aan het rondtoeren op mijn gemak .
Meestal is dat ergens in het buitenland.
Avatar
Door Chriz86
#371157
Jos heeft een leuk stukje over zaterdag geschreven. Waarvoor grote dank Jos!! :worship:

Mocht nog iemand leuke info hebben om te delen met andere clubleden voor het digitale clubblad op de website, bijv. tekst of foto's, deel ze vooral of hier of via penningmeester@aprilia-riders.nl. Alvast bedankt!!
Avatar
Door Chriz86
#371209
Tada!!!! > https://aprilia-riders.nl/nieuws/2018/5 ... ekend-2018
Chriz86 schreef:
19 mei 2018, 18:16
Jos heeft een leuk stukje over zaterdag geschreven. Waarvoor grote dank Jos!! :worship:

Mocht nog iemand leuke info hebben om te delen met andere clubleden voor het digitale clubblad op de website, bijv. tekst of foto's, deel ze vooral of hier of via penningmeester@aprilia-riders.nl. Alvast bedankt!!
Avatar
Door FerBa
#371219
Leuk stukkie inderdaad Jos! :ok:

Ronald, Koos(en Helene), Alie en ik hebben ook dezelfde route gereden, maar wij hebben geen Gendarmes gezien!!!! ;D

Was zeker weer een geslaagd weekend!

Ronald, Koos en Helene en ik hadden er nog een weekje aangeplakt en zijn nog een extra nachtje gebleven in het hotel( wel errrug stil hoor als iedereen weg is! ;D )
's Maandags naar Centerparcs Bostalsee gegaan(2 daagjes gerelaxed, 1 dag ritje gedaan in de omgeving) en daar gebeleven tot vrijdag, vanuit Bostalsee langs de Moezel naar Boele's Place in Heimborn gereden, daar ovenacht en de volgende dag huiswaarts!

Iedereen weer bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende keer! :friends: :bye:

Word ook betalend lid van de ARA!