ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#370944
Goeiemiddag Allen

Zoals de titel al zegt een rondje "Westland" GEANNULEERD ivm een wielren tocht.
Wij gaan als bestuur kijken voor een andere datum

John Kuijten Heeft voor deze rit twee routes gevonden.

De eerste route is 126 KM en de start en is bij : Domino's Pizza Wateringen, Kerklaan 5, 2291 CD Wateringen. En de finish is in dezelfde straat maar dan bij een ijssalon.

De tweede route is 70 KM en de start en finish is bij : McDonalds Maasdijk, Blauwhek 6, 2676 NB Maasdijk.

Start voor beide routes is om 10:00 en verzamelen om 09:30

En nu maar hopen dat we mooi weer hebben op deze dag

Met vriendelijke groet,

Pim (joebar83)Eventcommisaris
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Capo dei Capi
#370946
Hoi Pim,

Ik mail vanavond e.e.a. aan je.
joebar83 schreef:
23 apr 2018, 14:17
Goeiemiddag Allen

Zoals de titel al zegt een rondje "Westland".
Wie o wie voelt zich geroepen om voor deze mooie rit een route in elkaar te zetten??????

Wat moet je doen ??
1 Een route uitzetten en controleren/Narijden.
2 Opslaan in formaat voor Tomtom en Garmin.
3 In dit topic de routes zetten.
4 En hopen op mooi weer en grote opkomst.

Met vriendelijke groet,

Pim (joebar83)Eventcommisaris
Avatar
Door klaaz
#371190
Ik kreeg via de email nog een reactie van iemand die geen tijd had het forum te bezoeken:

Mijn naam is peter van der wel
En had graag zondag een x aangesloten
Bij rondje westland.
Daar ik er zelf woon.
Maar zondag is er een wielerevenement de westlandse ride genaamd waar ik aan mee doe.
Dus ik wil jullie alvast waarschuwen dat motorrijden in t westland as weekend waarschijnlijk niet heel plezierig is.

+++

Is dit nog iets om rekening mee te houden?
Avatar
Door Gerrit
#371193
Eh, wat is nou de bedoeling hiervan? Gaan we 70 of 125 km route doen? Groep is niet zo groot.

Heeft iemand een idee of die fietsers ons in de wielen rijden?
Avatar
Door joebar83
#371200
Gerrit schreef:
22 mei 2018, 15:57
Eh, wat is nou de bedoeling hiervan? Gaan we 70 of 125 km route doen? Groep is niet zo groot.

Heeft iemand een idee of die fietsers ons in de wielen rijden?
Je kan kiezen uit deze twee Gerrit
Avatar
Door FerBa
#371217
klaaz schreef:
22 mei 2018, 14:40
Ik kreeg via de email nog een reactie van iemand die geen tijd had het forum te bezoeken:

Mijn naam is peter van der wel
En had graag zondag een x aangesloten
Bij rondje westland.
Daar ik er zelf woon.
Maar zondag is er een wielerevenement de westlandse ride genaamd waar ik aan mee doe.
Dus ik wil jullie alvast waarschuwen dat motorrijden in t westland as weekend waarschijnlijk niet heel plezierig is.

+++

Is dit nog iets om rekening mee te houden?
Ik denk dat we hier wel degelijk rekening mee moeten houden!

Dit is een 24 uurs evenement op zaterdag en zondag en buiten het evenement zelf zijn er diverse vrije toertochten door heel het westland, waardoor er dus grote kans is op veel fieters!
Hier de link: https://www.dewestlandseride.nl/

Mijn advies is deze rit te verplaatsen naar een andere datum!
Avatar
Door Tuono GR66
#371218
Ik heb de 70 km route even vergeleken met de fiets routes. Hier zit een grote overlap in. Het stuk van Vlaardingen via de Zouteveense weg naar Schipluiden en dan naar de Lier / Naarldwijk overlapt volledig.
Dit stuk zeker niet rijden het weekend. Dit zijn smalle wegen. Met 2 fietsers naast elkaar is er weinig ruimte om te passeren.
#371229
Beste Aprilianen,

Wij wisten niet dat er fietsevenmenten dit weekend zijn. Gezien de verwachte drukte en de smalle wegen annuleren wij als bestuur de rit.
Een en ander is te druk en wordt te gevaarlijk voor de fietsers en voor ons en levert onnodige wederzijds frustaties op.
We gaan een nieuwe datum bepalen en zullen deze op het forum en in de agenda posten.

Groeten,

John Kuijten
Secretaris Aprilia Riders Association

Word ook betalend lid van de ARA!